Marató de Berlín.. impossible topar contra el mur, 30/09/07
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
29 de maig de 2007 a les 11:17 #6290
jordigràciaParticipantostres, jfk, quin estiu ens espera. I després, a posar espelmetes perquè no ens passi com a l’Arcadi a Rotterdam. Bé, ja quedarem per mes endavant i anar prenent unes Moritz, que no es ben bé com l’alemanya però pot estar bé per recuperar les pallisses que ens esperen a l’agost. O potser no caldria fer molts quilòmetres?.
Molta salut i reserveu-vos una mica, que diuen que la "nit" berlinesa es molt marxosa.6 de juny de 2007 a les 7:38 #6531
JFKParticipantSom bastants, que caram ¡¡som moltíssim!! els que ens hem proposat anar a fer la Marató de Berlín. Llenço la idea d’anar identificats a l’hora de fer la cursa amb una samarreta d’atletisme amb cara i ulls (tècnica i de tirants).
No se, molts de nosaltres no ens coneixem i amb aquesta proposta faria obrir noves rel.lacions, fer bones amistats i sentir-nos units per l’esperit de l’esport de les comarques de ponent.
Sobre el que pot costar ja mirariem de que ens surti per la jeta o preu simbòlic.
Ara el que compta es saber qui s’apunta al carro i que digueu la vosta.
Salutacions companys!!
6 de juny de 2007 a les 10:55 #6538
cargolParticipantJFK jo tien la de Km0 amb tirants que crec que es prou llampant i es deixa veure, proposa que la resta (si un agrada la idea) la porteu també.
Ara caldrà trovar un pantalonet a joc.
Encara m’estic barallant amb el vol i l’hotel.
Salut i milles.
Abel6 de juny de 2007 a les 12:51 #6543
Artur42ParticipantJo duré la samarreta de tirants de K0 Ponent. Segur que ens fem veure.
Salut
6 de juny de 2007 a les 13:32 #6544
bruParticipantIeeeeps,
doncs ja podeu comptar amb una altra flamant samarreta llampant a Berlin!!! 😆
De ben segur, ens hem de fer veure avans, durant i desprès de la marató.Salut i aprofiteu els darrers dies, que aviat haurem de començar a preparar la cosa 😉
19 de juny de 2007 a les 12:24 #7052
cargolParticipantHola companys:
Per fí ja tinc lligat el tema vol, sutim (la meva filla petita i jo) el divendres 28/9 a la tarda de Barna fins a Tegel i tornem el dilluns 1/10 de Tegel a Barna amb vols directes.
Ens quedarem a l’hotel ALT BERLIN molt aprop de la porta de Brandenburgo.
Aviat haurem de començar a entrenar.
Salut i milles.
Abel19 de juny de 2007 a les 16:12 #7069
Artur42ParticipantCargol, voles amb click air?. Si és així anirem i tornarem plegats. Podem quedar.
Salut
19 de juny de 2007 a les 22:38 #7091
cargolParticipantArtur42 efectivament sortim el 28/9 a les 14,10 amb CLICK-AIR i tornem el 1/10 a les 16,30 amb AIR BERLIN.
Ja tindrem temps per quedar.
Per descomptat que jo també duré la "llampant".
Salut i milles.
Abel[/b]1 de juliol de 2007 a les 18:31 #7475
canyesParticipantJo també hi seré!, actualitzo la llista.
jordigràcia
JFK
Marta
Frank
Víctor
Emilimar
Maria Eugènia (oliveta?)
Piliborges
Eli
Toni
Maibe
andreu
Bru
Artur42
Cargol (pendent de confirmació)
Canyes1 de juliol de 2007 a les 18:35 #7476
canyesParticipantCargol, ¿em pots passar les dades de l’hotel ALT BERLIN?
11 de juliol de 2007 a les 15:41 #7608
JFKParticipantAmb un altre cercle d’amistats aficionats al marató també s’hi apunten, seran 5 més a la Super Llista que estem preparant.
BERLIN, ja es pots anar preparant per la invasió dels km0’s.
Salut i kms.
11 de juliol de 2007 a les 17:04 #7609
cargolParticipantCanyes perdona però fa dies que no passava per aquí.
La web de l’hotel es:http://www.altberlin-hotel.de/
Es pot contractar també per atrapalo.com o per hotels.com
A veure si hi ha sort i podem coindidir.
Salut i milles.
Abel14 de juliol de 2007 a les 12:47 #7665
AdolfoParticipantQueridos amigos, actualizo la lista,
jordigràcia
JFK (+ 5 amigos)
Marta
Frank
Víctor
Emilimar
Maria Eugènia (oliveta?)
Piliborges
Eli
Toni
Maibe
andreu
Bru
Artur42
Cargol
Canyes
Haile
Para poder ir con vosotros a Berlín he renunciado a los mundiales de atletismo de este verano.El año pasado gané con 2:05:56, pero me quedé a 61 segundos de la plusmarca mundial de Paul Tergat (2:04:55, Berlín 2003).
Si no me rompo en la preparación, espero que junto a vosotros nos llevemos una nueva mejor marca a nuestras casas.
A los Km0 de Ponent espero veros en el Km0 de Berlín para disfrutar de un buen rato. Com diu en Joan Bru Ieeeeeps!!!!
Nos haremos una buena foto Llampant!!!!
http://www.europapress.es/noticia.aspx?cod=20070612112225&ch=164
14 de juliol de 2007 a les 12:50 #7666
CritMembreEntreneu en silenci, no?
Vinga, que amb aquesta calor costa, però al final tot val la pena.
Ànims!
14 de juliol de 2007 a les 15:30 #7680
bruParticipantIeeeeps amic gebre 😆 ,
espavila, espavileu que nomès falten 78 dies per Berlin …demà, tiradeta de diumenge per començar 😆
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.