Marató de Berlín.. impossible topar contra el mur, 30/09/07

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Artur42
    Participant

Ei companys, el 30 de setembre es disputa la Marató de Berlín. Una de les cinc "majors". Ha de ser un plaer córrer entre 40.000 atletes de 100 nacionalitats diferents -perdó, amb Catalunya 101- mentre un milió i mig de persones no para d’animar-te pels carrers més emblemàtics d’aquesta històrica ciutat. Jo no m’ho penso perdre.

bru
    Participant

Ieeeeps,

Allà ens hi veurem Artur42, una de les millors maratons d’Europa i del mon, a part de la bellesa de la seva ciutat!!!
    A més, una marató per disfrutar i …per que no, intentar fer una bona marca 😉

Algú més s’anima?? Vinga, que encara farem un bon grupet de Km0 Ponent!!!! 😆

Salut

Artur42
    Participant

eu!!!

Ja tinc els bitllets d’avió i l’hotel de Berlín. He pogut reservar habitació al "Marítim ProArte", un hotel situat a 700 metres de l’arribada. Sort que ho he fet amb set mesos d’antelació perquè n’hi havien molts establiments que ja ho tenien tot ple.
    Aquestá vegada faré nit a la mateixa ciutat el dia de la marató. L’any passat, a Florència, va ser acabar la cursa i sortir disparats cap a Pisa, de Pisa a Girona i de Girona a Lleida. Tot plegat, més dur que la mateixa marató.

Salut

cargol
    Participant

Hola companys:
    Aquesta SI que la vull correr, a veure si ens ho maneguem i podem marxar plegats i si es pot intentar aconseguir alguna subvenció com Associació de Ponent.
    Salut i milles.
    Abel

Artur42
    Participant

cargol no t’encantis amb l’hotel i els bitllets d’avió. Jo ja els tinc, i en bru també té tancat el viatge. Ja quedarem per aquelles terres.

Salut

bru
    Participant

Ieeeps,

ostres, ja veig que alguns haurem d’entrenar a ple mes de juliol i agost per Lleida…no ens quedarà altre remei que fer-ho de bon matí, ben d’horeta, almenys jo, que no soc com el catacrak montoliu 😉
    però per una marató com la de Berlin…el que faci falta!!!

Salut

andreu
    Participant

El Club Atlètic Borges ofereix places per la Marató de Berlín, del dia 30 de Setembre, interessats telefonar a l’Andreu, Tel. 629 162716, fins el 18 de març.

Entre tots podem fer un grupet de Lleida.

Anims.

marta
    Participant

ei!

Jo i el Frank ens afegim al grupet de Borges!

Venim a fer la marató de Berlin!

Ara ens espera un llarg estiu d’entrenament! 🙄

albertbo
    Participant

MARTA, quins collo…nassos !!

I deieu que estàveu poc a punt per fer Mitges ? Ai, la maratonitis…

A per ella, doncs !, i constància en la preparació.

Així m’agrada MARTA i FRANK, una bona marató.

Jo aquest any no estic preparat… serà una altra vegada.

Us desitjo molta sort i que disfruteu del viatge.

Una abraçada
    Emilimar

andreu
    Participant

Avui he inscrit a quatre, la Marta, el Francesc, el Victor i jo mateix.

Crec que a Berlín ja anem 8 o 9, encara podem fer reserves fins el 28 de març, telefonar a l’Andreu tel. 629162716.

Al sopar del dia 23 de març parlem. Salut

marta
    Participant

Diuen que en 4 mesos es prepara una marató no?

Doncs, si ja en en portem 3 d’iniciació i 6 que en falten!

L’únic que em fa "pal" és l’estiu, la calor i els rodatjes llargs, serà qüestió d’entrenar amb la fresca de la matinada.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Ja estic inscrit.
    Ara faltarà l’intendència (vols i allotjament) a veure si les meves filles i la companya volen venir.
    Salut i milles.
    Abel

andreu
    Participant

Si vols encara podem fer alguna reserva, divendres en parlem al sopar.

Eli
    Participant

La Pili i jo també estem inscrites, a veure si aquest any me la preparo bé i no em passa com a Barcelona que vaig punxar al km 29…
    Vinga que ens farem notar tots els de Lleida!!! 😆 😆 😆 😆 😆

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 211)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.