Marató de Berlín.. impossible topar contra el mur, 30/09/07

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    marta
    Participant

Serem una bona colla!!

I bona representació femenina!!

Ara a entrenar!

andreu
    Participant

Ja hem cobert les 10 places de les que disposava el Club Atlètic Borges, son la Marta, el Francesc, el Victor, l’Emili, la Maria Eugenia, la Pili, l’Eli, el Toni, la Maibe i jo mateix, no obstant això, l’agència ens comunica que podem acceptar 3 o 4 places més.
    Interessats telefonar al tel. 629 162716 (Andreu-Club Atlètic Borges).

Crit
    Crit
    Membre

Enhorabona per la iniciativa, Club Atlètic Borges.

Junts Ponent, ja es veu, pot arribar tant lluny com es proposi, de moment ja sou a mig camí de Berlín.

Salut

cargol
    Participant

Hola companys:
    Ja m’agradaría amb aquestes alçades poder tancar el tema del viage i hotel, però estic pendent per una part si ve la meva filla gran, per altra la companya i per ultim l’amic Sebas amb familia.
    En tot cas el grup de Borges dieu l’hotel on esteu per a veure si podem lligar-ho.
    Salut i milles.
    Abel

jordigràcia
    Participant

Hoa, hola,
    jo també faig Berlín. D’aquí anem dos per la Marató i dos acompanyants, de manera que som prou colla per anar pensant en un sopar, no?.
    Falta bastant, però l’estiu és ja a tocar i caldran algunes cerveses per superar la deshidratació.
    El pitjor és haver d’entrenar a la nit entre estiuejants que ho omplen tot.
    Fins aviat, una abraçada.

JFK
    Participant

Que us penseu que anireu sols… Ja m’he inscrit estic buscant vol i allotjament, seria bona idea quedar 1 dia abans de marxar, no?

Fins aviat!!!

jordigràcia
    Participant

I tant que podem quedar per xerrar i sopar, o el que calgui. Però no t’adormis amb els vols. Mira "Clickair","Monarch","Easy","Skyjet""Airberlin". Alguna cosa has de trobar. Nosaltres ja tenim vol i allotjament a un hotel que es diu Maritim proArte, que és al costat de la Porta de Brandemburg, on comença i acaba la Marató.
    Salut!!

Artur42
    Participant

Ja podem anar fent llista:

KM 0 A LA MARATÓ DE BERLIN:

jordigràcia
    JFK
    Marta
    Frank
    Víctor
    Emilimar
    Maria Eugènia (oliveta?)
    Piliborges
    Eli
    Toni
    Maibe
    andreu
    Bru
    Artur42

Cargol (pendent de confirmació)

Més endavant ja mirarem de fer un soparet 💡

Salut i ànims per entrenar a l’estiu.

bru
    Participant

Ieeeeps,

que no vull pas quedar-m’he aqui!!!!

KM 0 A LA MARATÓ DE BERLIN:

jordigràcia
    JFK
    Marta
    Frank
    Víctor
    Emilimar
    Maria Eugènia (oliveta?)
    Piliborges
    Eli
    Toni
    Maibe
    andreu
    Artur42
    bru

Artur42
    Participant

Ostres bru ja t’havia posat a la llista…just davant meu 😳

bru
    Participant

Ostres, ostres…es veritat Artur… 😳 …seràn les ganes que ja tinc de trobar-m’hi 😉

Salut

Eli
    Participant

Boness, ahir parlant durant l´entrenament amb en Toni, vam comentar de penjar al fòrum a veure si algú ja l´havia fet la Marató de Berlín, a veure si ens podria fer cinc cèntims del clima que acustuma a fer allà, circuït, avituallaments, etc… així que si algú l´ha fet i ens pot donar algun consellet li ho agrairem.

Siauuuuuuuuu,

arcadi42
    Participant

Oliveta, jo diria que la marató de Berlín és actualment la millor d’Europa, encara que molts potser diran que és Londres…
    Jo només l’he fet una vegada, i em va deixar una impressió molt bona per tot: organització, circuit, ambient al carrer… Potser l’únic punt negre són els avituallaments, que al meu entendre són insuficients per tanta gent i et fan perdre molt temps.
    El circuit té fama de ràpid, però crec que això és només per als atletes d’un cert nivell. Per la gent que fa més de 3 hores és complicat, perquè és una marató molt massiva i evidentment no pots traçar els revolts pel punt més curt, perquè sempre vas "a mogollon". A més, els avituallaments només són a una banda i es perd molt temps si et vols hidratar bé.
    Pel que fa al clima, això avui dia és imprevisible. Amb el cony de canvi climàtic et pots esperar qualsevol cosa. Sense anar més lluny, aquest any a Rotterdam vam tenir més de 30 graus, quan la temperatura els dos anys anteriors va ser de…7 graus!
    En teoria, el setembre a Berlín hauria de fer una temperatura òptima per córrer maratons.
    Si voleu llegir la crònica que vaig escriure en el seu dia, ho podeu fer a la meva web: http://www.atletisme.com/personals/arcadi i clickeu a la secció "cròniques maratonianes".

Eli
    Participant

Moltes gracies Arcadi, ara mateix faré un cop d´ull a la teva crònica. De fet, jo sóc "novata" i sols vull acabar-la (ja estaré contenta), ara bé, els altres companys suposo que volen millorar marca i saber per on van i què es trobaran…

JFK
    Participant

Gracies Jordi Gracia pels teus consells.
    Ja tinc inscripció, vol i allotjament ara toca el més divertit ¡¡Entrenar!! i coincidir amb els kms plegats.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 211)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.