Marató de Berlín.. impossible topar contra el mur, 30/09/07
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
16 de juliol de 2007 a les 23:26 #7706
jordigràciaParticipantHola companys!!!
Com va?. Jo ja començo a treballar de valent, doncs després del Llop vaig quedar destrossat. Pero sort no esta fent massa calor i les sortides de matí es poden fer còmodament. Una altra cosa serà si pugen molt les temperatures, però com que no és el cas, cal aprofitar.
Em fa una mica de por fer sèries, doncs les suades son més importants i la pèrdua de sals encara es nota més. De moment estic fent quilòmetres, al voltant de 80 setmanals. Les darreres setmanes d’agost serà qüestió d’augmentar la velocitat i fer les tirades més llargues.
El cas es que mai havia preparat una marató durante l’estiu i vaig una mica desorientat, encara que tampoc m’amuïno molt doncs el meu "diesel" no esta per virgueries, tot i que es possible que a aquesta li tregui uns minutets.
´
Bé, amics, ja ha començat el compte enrera. Jo na faré l’Espluga, doncs marxo a un poblet de Toledo que té uns camins impressionants. Suposo que els 700 metres d’alçada també es notaran.Ens trobem a la tornada.
Que tingueu bon estiu i bones sensacions.
Molta salut!!!
18 de juliol de 2007 a les 17:38 #7744
canyesParticipantCargol, l’Altberlin està ple amb el que tindré que buscar una altre cosa. Segons el meu germà (el genuí canyes) uns quants aneu a un aparthotel ¿teniu les dades?.
Salut.19 de juliol de 2007 a les 13:49 #7762
JFKParticipantQuote:Cargol, l’Altberlin està ple amb el que tindré que buscar una altre cosa. Segons el meu germà (el genuí canyes) uns quants aneu a un aparthotel ¿teniu les dades?.
Salut.Demà te les paso, però si vens sol hem sembla que 1 llit queda lliure.
La t’ho explicaré
Salutacions.
22 de juliol de 2007 a les 8:34 #7797
canyesParticipantSerem 2 ja vaig amb la dona.
23 de juliol de 2007 a les 13:08 #7807
EliParticipantHola "berlinencs" com ho porteu això? Jo he fet bastant el dropo, i ara toca posar-se les piles, pq sinó feina rai (i això que sols la vull acabar).
Així que després de l´Espluga a fer tirades llargues de diumenge!
Bé doncs, espero que no baixeu la guarda i entreneu força.Saluts
23 de juliol de 2007 a les 21:11 #7812
bruParticipantIeeeeps,
Sembla que la cosa es comença a animar 😆
Fa dues setmanes que he començat els entrenaments, intentant entrenar les hores amb menys sol 😉
Les dues setmanes anteriors, em van sortir entre 70 i 80 Kms. Aquesta setmana, serà una mica atípica,amb la cursa de l’Espluga el dissabte

Vinga,vinga, no badeu que ja falta menys…69 dies!!!!! 😆 😆
Salut
24 de juliol de 2007 a les 15:37 #7819
JFKParticipantEstas convidat a sortir de bon matí, ja hem som tres que quedem els dimecres i divendres a les 6.00 am.
Salutacions….
24 de juliol de 2007 a les 18:18 #7824
cargolParticipantHola companys:
Vaig entrar a la web de la cursa per veure si estava inscrit i no em vaig trobar, per cert Bru a tu tampoc.
Vaig escriure un e-mail a Inscripcions i m’han contestat que si he pagat i tinc el comprobant que estigui tranquil i que a meitat d’agost enviaràn per correu postal tota l’informació, nº de dorsal, calaix assignat., etc.
Així que ne més cal esperar i entrenar, es clar.
Salut i milles.
Abel26 de juliol de 2007 a les 16:36 #7852
FrankParticipantHola o Hallo!
per fi, avui puc dic que començo a preparar la Marató de Berlín.
He anat rodant distàncies curtes 3 o 4 dies a la setmana fins dimecres 18.
Aquest dia em van operar de tabic nasal i cornets (gràcies Victor17)
ahir vaig anar en bici, i avui a córrer 30′, molt bones sensacions (nas completament tapat, però…) i moltes ganes de seguir i no parar, de fet no tindré excusa les properes 3 setmanes estaré de vacances a Pals.
Apa siau
Frank
27 de juliol de 2007 a les 8:50 #7857
Sorprenentment ja surto a les inscripcions.
Molts ànims Frankl i a fer milles.
Salut.
Abel2 d'agost de 2007 a les 15:15 #7942
bruParticipantIeeeeeps,
ja no val a badar….nomès falten 59 dies!!!!!!!!
Com van les tirades amb la calor??? I les sèries??? Vinga,vinga, que ja falta menys!!!
Salut
2 d'agost de 2007 a les 15:41 #7943
jordigràciaParticipantEi companys!!!
Jo també estic rodant uns 80 quilòmetres a la setmana. De moment va bé, encara que hauria de començar amb alguns canvis de ritme per anar guanyant velocitat, però fa una mandra…
Aquests dies he estat fent-ho per carreteres desertiques de l’interior de Toledo, amb 40 graus a les 8 el matí. Sort que duia un cinturó amb 4 ampolletes per poder beure un mica d’Aquarius cada 5 quilòmetres. Llargandaixos, serps, guineus, perdius i tota classe de bitxos, però ni rastre d’humans en dues hores cada dia. Potser millor fins i tot, doncs el "cabo" dels guàrdies civils sembla que gasta molt mala llet.
En fi, que no esteu sols. Quan facin mal les cames o la suor us anegui el clatell, penseu que uns altres estem compartint les mateixes "agradables" sensacions.
Molt cuidado amb el sol. Protecció i hidratació!!! (Guiness, Murphys, Moritz…).
Una abraçada.3 d'agost de 2007 a les 19:49 #7974
Quim-ImmaParticipantHola, Berliners!!!
En Quim va fer la marató de Berlín el 2002, i us en pot fer cinc cèntims:
Per començar, és impressionant, una marató molt emotiva per tota la gent que anima als corredors durant tot el recorregut.
Ara, els velocistes, agafeu-vos-ho amb calma, perquè amb tants de corredors costa molt córrer en línia recta. Comte també amb els avituallaments, penseu que la gent s’amuntega molt.
Sobretot, si en teniu la possibilitat, mireu de sortir com més endavant millor!Apart d’això, la ciutat ja val la pena el viatge. És una ciutat monumental!
Ànims Bru, Cargol, Artur, Jordi, Marta, Frank i tots els altres Berliners!
Per cert, ja comenceu a practicar l’alemany 🙄 ?Auf wiedersehen!
Quim i Imma
8 d'agost de 2007 a les 8:56 #8023
Pot ser interessant, a TV3 dijous 9/8 a les 15,25 fan el programeta "DE VACANCES" i estarà dedicat a BERLÍN, bona oportunitat per anant fent boca.
Salut i milles.
Abel8 d'agost de 2007 a les 15:37 #8026
jordigràciaParticipantGràcies, Cargol. M’el miraré, però ja us puc anticipar que hem triat uná marató excel.lent per fer turisme, doncs tothom es desfá en elogis de les meravelles de la ciutat, i per sobre de tot, de la nit!!!…, encara que d’excessos no en podrem fer gaires (o si?).
Jo ja estic entrenant a bon ritme. Em fa la impressió que tot i la gentada que hi corre, arribaré en condicions de fer un bon temps. El meu somni sería fer 3h 30′ per poder fer la inscripció pel meu compte a Nova York. Només em queda aquesta oportunitat i Barcelona. Poc a poc em vaig mentalitzant de que és possible, doncs ganes en tinc.
Seguim per aquí.
Molta salut. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.