Marató de Barcelona 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Enric
    Moderador

Mira por donde, ja tenim cap de l’ organització. Ara falta el nom i la reunió amb ves a saber qui. Al Agost a les 15: estil Sables, ¿no? A veure, fem un concurs per batejar la i que el ROMA34 ja pugui exposar el tema amb nom i cognoms…

El recorregut tipical Lleidal, p.e. canalització 14 cops i pujada Cavallers, llengua de serp a La Seu Vella, baixada i Templers a Gardeny.
    Fasilillo!!

Arctos
    Participant

Bones,

Seguire d’aprop aquest tema, tant l’opció de Barcelona com la somiada de Lleida serien bones per tastar els 42,195km.
    La veritat tinc molt clar amb quina marató hem quedaria però cal que aquesta opció és faci realitat :D

Salut

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Aquest fil està una mica dormit…..

L’amic Pucurull el va obrir ja fa uns quants mesos i des de aleshores molta xifra…..molta estadística…..molta gràfica……que si el sexe dels àngels amunt…..que si el sexe dels àngels avall….

No m’estranya gens que de sobte algú perdi la paciència (Roma34) i comenci a elucubrar sobre hipotètiques "llargues distàncies" i desitjos ponentins inconfessables……(ja veurem on anirà a parar tot això!).

Pel que fa a la propera marató Barcelona ’08…..tinc el plaer de dir-vos que està en el meu punt de mira.
    Després de la mitja de Tarragona, tinc la intenció de fer recapitulació de la meva curta carrera de corredor popular….i si tot va bé…..i no acabo decidint fer-me monjo….formalitzaré la meva inscripció i començaré a preparar el meu debut maratonià !!

Companys….després de Donosti….això s’ha de començar a escalfar de valent!

Jo, de moment…..vaig entrenant.

Salutacions.

p.d./ lagartijaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Adolfo
    Participant

Amigo Keds. Ya me puedes apuntar que yo también voy.

Un abrazo. (el 1 de Diciembre empezamos la cuenta atrás).

lagartija
    Participant

Bon dia!!!!

Doncs jo, amagada deprés de vacances, entre papers d’oficina i nou gimnàs (una altra vegada!) Em be de gust, vés per on!!! (suposo que pel fred…) Necessito suaaaarrrr!!!! I com no… una mica d’escalada…
    Començaré a preparar marató a principis de desembre… Ara estic en fase "d’observació" per part del nou "profe-cañon" (no malpenseu, eh?) qué diu que estic "sobre-entrenada" 🙄 M’ha posat la por al cos i ara fins dijous proper, res!
    Encara que no sé quina marató faré, però m’ha recomanat 6 mesos d’entrenament mínim … 😯 Desprès ja parlarem…. Ara haig d’escollir la propera mitja… Pas a pas!

Petons+petons+petons+… (sobre-entrenament, potser….) 😆

albertbo
    Participant

Sobre-entrenada ? I 6 mesos, mínim, d’entrenament, et diuen ?

Ara sí que no entenc res. Si estàs sobre-entrenada, no és que et sobri que t’entrenis, però molt llarg t’ho fien, crec jo, per "dessobre-entrenar-te" (paraulot on n’hi hagi 😈 😈 ).

A veure cap on tires. Va, dona, no ens maregis més :D .

Arctos
    Participant
    Quote:
    Bon dia!!!!

Doncs jo, amagada deprés de vacances, entre papers d’oficina i nou gimnàs (una altra vegada!) Em be de gust, vés per on!!! (suposo que pel fred…) Necessito suaaaarrrr!!!! I com no… una mica d’escalada…
    Començaré a preparar marató a principis de desembre… Ara estic en fase "d’observació" per part del nou "profe-cañon" (no malpenseu, eh?) qué diu que estic "sobre-entrenada" 🙄 M’ha posat la por al cos i ara fins dijous proper, res!
    Encara que no sé quina marató faré, però m’ha recomanat 6 mesos d’entrenament mínim … 😯 Desprès ja parlarem…. Ara haig d’escollir la propera mitja… Pas a pas!

Petons+petons+petons+… (sobre-entrenament, potser….) 😆

Bones Lagartija,

La millor manera de superar el sobre-entrenament es escoltar el cos i descansar fins que et tornin a venir ganes.
    Per cert no entenc d’entrenaments per maratons, però 6 mesos per preparar una marató hem sembla psicològicament dur, molt dur 😳 😳 …..jo així mai sere un marathon-man 😥 .

Salut i sobre-descansa

marta
    Participant

Jo volia parlar de la martó de Barcelona, però amb la de Lleida 😯 :P i el sobre entrenament :( ja no se de que parlar!! 😉

Havia pensat de fer la martó de Sevilla, en parlen tant bé!!

Però com que quan vaig fer la de Barcelona encara es sortia de Mataró, es pot dir que encara no he fet la de Barcelona, així que en té molts números.

La de Lleida, ja m’agradaria ja, però no a l’estiu! No m’agrada córrer amb calor, i encara menys tants quilòmetres. El que m’ha fet gràcia és el circuit, inevitable!! 😆

De sobre entrenament poc en tinc a dir, crec que és una cosa que no he tingut mai, quan preparava Berlín, la 2a setmana abans de la marató vaig notar que si continuava petaria, així que vaig descansar 2 setmanes, ja que la setmana abans era absurd recuperar el temps perdut.
    I després de la marató, per descans al principi, per feina, per … al final casi he estat un mes sense anar a córrer. I he tornat a córrer com si no hagés fet cap marató. Crec que un s’ha d’escoltar el cos i saber parar quan cal.

Qui més anirà a Barcelona?

albertbo
    Participant

MARTA, MARTA…, ets dolenta 😈 .

Pucurull
    Participant

Una magnífica notícia:

Chema Martínez correrà la Marató de Barcelona’08.

Es pot llegir en el Públic d’avui (un nou periòdic d’informació general que parla amb molta freqüència d’atletisme per cert.) Explica que ho farà a manera d’entrenament per a la Marató Olímpica de Pequín, i que suposa una novetat realitzar aquesta preparació en la de Barcelona, ja que els atletes espanyols sempre han escollit una carrera a l’estranger per a això.

També es pot llegir la notícia en elPeriódico, el diari oficial de la prova:

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=460443&idseccio_PK=1011&h=

A mi em sembla molt interessant que hi participi un corredor d’elit com en Chema Martínez, perquè crec que serà un estímul per a molts corredors de la resta de l’Estat. Una participació que, a diferència de la dels estrangers i dels catalans, no va augmentar gaire en la darrera marató d’enguany.

Pucurull

ROMA34
    Participant

Enric: sento molt haber-te ofés. Mil perdons.

Fa temps va haver un grup de persones amb un somni " fer un 10.000 a Lleida". Van somiar que una setmana abans s´acabarien les inscripcions i que rebrien multitud de trucades per ampliar el numero d´inscrits. Tambe van somiar que la cursa NO seria pujar i baijar per la canalització 200 vegades. Van somiar fer un circuït totalment urbá. Van somiar que es diria Cursa Templers……

Algú va pensar que eren un grup de somiatruites

Mentres uns tenim somnis altres han fet realitat els seus somnis , i poden correr un marató a la seva ciutat :Empuries, Zaragoza, Sevilla , Bcn…..

Jo he somiat tenir un marató a la meva ciutat

bona nit

Enric
    Moderador

Ofès ni de conya. 😮 Seria genial! Si es fa, conteu amb mi. La conya era per motivar, no per ridiculitzar. Perdona si he donat una idea equivocada del que volia dir. Així es com s’ activen les coses i la dinàmica que es va iniciar amb els Templers es d’ admirar.

De fet aquest mati he rodat una horeta i.. he imaginat noms per una marató a Lleida!!! Si vols, rucades, però de Ponent, La dels Ilergetes… no se, somiar mentres sues suposo que no es exclusiu per mi.

Una marató a LLeida, seria genial, en refinitiva. I els somnis, com tu dius, poden fer- se realitat.

200 canalitzacions serien llordes, però una, passar per el punt de trobada, Gardeny, La Seu, aprofitar les instacions del Inef (em mataràn)no se… bonic, ¿no?. ¿Ho parlem? Els somnis son de franc.

I aqui de perdons no en podem parlar, parlem de Kms.

Conta amb mi, presi de l’ organització :D

ROMA34
    Participant

Hola Enric: Ja m´extranyaba a mi que un tio tan canyero com tu no vegués bé fer una nova cursa a Lleida.

Espero que ja hagis somiat amb el Marató de Barcelona , espero que siguem molts Kms 0 que hi participem, tu incluït

Jo ja porto 4 setmanes de preparació, i només en queden 13 😯

Aquest any segurament és fará record de participants. Si la salut acompanya será tota una experiéncia.

Enric
    Moderador

Ei Roma 34, ens entenem :D !
    Canyero jo? GRACIES aixi em sento jove-

Lo de Barcelona, xungo. 13 setmanes es poc, només he sortit 6 cops en 2 setmanes, les cames están fetes caldo. No seria massa inteligent, pero… el mes segur es que no.

Donostiarras, a gaudir!!

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Quina setmana que estem passant tan plena d’emocions…..Un autèntic festival !!

Uns corrent a Tarragona…..companys maratonians fent gestes èpiques a Donosti….cròniques amunt i avall….totes elles interessants i molt emocionants……algunes de ben colpidores (Edu)…..En Segarrenc i el Crit posant-ho tot sota control….Ufff !!….Mare meva, quanta intensitat !

Per acabar de adobar-ho, va la Lagartija i entra "a saco"amb les seves "històries dolces"…..que poden acabar fen-te caure del cavall si et descuides…..

En fi….el que realment us volia dir és que després d’haver-ho meditat una mica i de fer cas a les bones sensacions que m’acompanyen aquests darrers mesos….JA ESTIC INSCRIT A LA MARATÓ DE BARCELONA ’08.

Ara estic prenent-me uns dies de relax (pocs)….i acabant de dissenyar el meu pla d’entrenament, que ja us puc dir que serà bastant "d’anar per casa"….Ja us en faré cinc cèntims un dia d’aquests……

Atenció que la llista comença a fer goig…..Roma42, Adolfo (contigo al fin del mundo), Amata ( Jo em tiro a la piscina!), Marta (la musa de les Garrigues, el Segrià i de tot l’hemisferi nord), By Keds (aquest nano xerra massa), Hache (per descomptat!)…..

I’TS NOW OR NEVER……ara és el moment….falten tres mesos justos i la inscripció, de moment, encara és amb "tarifa plana"…..

Com va dir Sèneca…"no me vengais luego con llantos, jodios…" 😯

Salutacions.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 240)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.