MARATÓ DE BARCELONA. 17-3-2013
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
14 de març de 2013 a les 21:11 #35356
aureliParticipantCARLOS ha escrit:
Quote:En Juanjo s’afegeix a la festa!Autocar
1 L’1ltim
2 CARLOS
3 Homedferro
4 Benet
5 Ton
6 Cezcurra
7 Jramon30
8 Ivax
9 alexriu
10 Víctor
11 Sergi López
12 xavi19
13 Rosa
14 Juanjo
15 lo marrakoSortida de l’autocar a les 5 del matí al parking del Camp d’Esports(uns minuts abans tothom allà per sortir ben puntuals) Arribada a Lleida als voltants de quarts de set de la tarda.
Preu del viatge: 20 euros a pagar en pujar a l’autocar.
Queden 5 places disponibles (13/03/13)Dinar
1 L’1ltim
2 CARLOS
3 Homedferro
4 Benet
5 Ton
6 Josep Ramon Peguera
7 Ivax
8 Su
9 Cargol
10 Merche
11 Gemma
12 alexriu
13 Víctor
14 Agus
15 Pilar
16 Miquel
17 Sergi López
18 xavi19
19 Artur42
20 Rosa
21 Juanjo
22 lo marrakoI si hi quepo jo també !
15 de març de 2013 a les 8:24 #35357
aureliParticipantlo marrako ha escrit:
Quote:CARLOS ha escrit:Quote:En Juanjo s’afegeix a la festa!Autocar
1 L’1ltim
2 CARLOS
3 Homedferro
4 Benet
5 Ton
6 Cezcurra
7 Jramon30
8 Ivax
9 alexriu
10 Víctor
11 Sergi López
12 xavi19
13 Rosa
14 Juanjo
15 lo marrakoSortida de l’autocar a les 5 del matí al parking del Camp d’Esports(uns minuts abans tothom allà per sortir ben puntuals) Arribada a Lleida als voltants de quarts de set de la tarda.
1 L’1ltim
2 CARLOS
3 Homedferro
4 Benet
5 Ton
6 Josep Ramon Peguera
7 Ivax
8 Su
9 Cargol
10 Merche
11 Gemma
12 alexriu
13 Víctor
14 Agus
15 Pilar
16 Miquel
17 Sergi López
18 xavi19
19 Artur42
20 Rosa
21 Juanjo
22 lo marrako
23 CezcurraI si hi quepo jo també !
i afegim al dinar lo Cezcurra. Hurra! Hurra! Hurra! :laugh:
15 de març de 2013 a les 8:40 #35358
Jordi CodonyParticipantQhe tal companys?.
Quedem el diumenge per fer una tiradeta llarga?:woohoo: :woohoo: :woohoo:SORT, SORT, MOLT SORT I….A DISFRUTAR!!!
15 de març de 2013 a les 9:27 #35359
EnricModeradorJo i el Francesco (ja se que l’ orde nop és correcte, pero m’ importo més que aquest argentí, no d’ altres mMesies), pregarem per que tot surti com desitjeu. Amen
Una abraçada i
Força Vida!
15 de març de 2013 a les 12:53 #35360
ivaxParticipantEp, quins nervis, redéu!
Ara que s’apropa la marató m’invaeixen els dubtes. A veure si algú me’ls pot fer desaparèixer.
1- aconsellen dur una motxilla petita. Què hi posareu a dins?
2- què menjareu per esmorzar? A quina hora ho fareu? Portareu alguna cosa per a menjar a l’arribada? Què? Hi haurà temps?
3- és aconsellable dutxar-se? Hi ha massa gent? Amb un desodorant i canviar-te de roba pot passar?De moment això, però amenaço de continuar…
Gràcies!
15 de març de 2013 a les 15:50 #35361
SimeSuperadministradorIvax, no tinc respostes a tot el que preguntes, però com no m’agrada donar consells m’obligaré una mica i us donaré uns pocs

-Escalfeu. Potser no us fa falta, teniu 42.195 metres per endavant per escalfar, però serà l’únic moment en que podeu còrrer costat per costat amb els cracs que aniran per davant. Així també pots valorar si tindràs fred o calor.
-Busqueu algun amic que us faci de suport, però que no sigui imprescindible. M’explico: podeu portar una motxilleta lleugera, aneu tapats i uns moment abans d’entrar al calaix de sortida li passeu la motxilla amb tot el que sobra. Com que us donen una pegatina pel guardaroba aquest pring… vull dir aquest voluntari pot portar les motxilles al guardaroba, tranquilament, amb la seva etiqueta pegada i quan arribeu no cal que us trobeu amb el vostre amic per poder recollir la motxilla, les podeu recollir mostrant el vostre dorsal.
-Per l’esmorzar el consell que sempre dona tothom és que facis el que fas normalment, no és el millor dia per fer experiments.
-Les dutxes de BCN no les he provat, no et puc orientar, però si en acabar has d’anar a dinar… home, jo ho intentaría. El problema és encabir-ho tot en una motxilla lleugera (sabatilles de dutxa minimalistes, tovallola fina, pot de gel petit i muda de roba, umm, em sembla que ho podria fer).
-A l’arribada hi ha avituallament, líquid i sòlid, però és posible que et vingui de gust alguna cosa més per refer-te, la teva “recompensa” personal. Més coses per la motxilla.
Algú altre potser et pot donar alguna pista més.
Jo diumenge, quan surti a rodar pensaré en vosaltres i us enviaré els meus ànims des de la distancia.
Molta sort!
15 de març de 2013 a les 17:25 #35362
numoviParticipantivax ha escrit:
Quote:Ara que s’apropa la marató m’invaeixen els dubtes. A veure si algú me’ls pot fer desaparèixer.
1- aconsellen dur una motxilla petita. Què hi posareu a dins?
2- què menjareu per esmorzar? A quina hora ho fareu? Portareu alguna cosa per a menjar a l’arribada? Què? Hi haurà temps?
3- és aconsellable dutxar-se? Hi ha massa gent? Amb un desodorant i canviar-te de roba pot passar?No soc cap expert per donar consells així es que només et diré el que faré jo

Motxilla: Jo portaré una petita on portaré la roba per canviar-me després de la dutxa (tovallola, samarreta, xancles, gel) i on deixaré el que em tregui abans de la cursa (pantalons de xandall i dessuadora)
Menjar : Unes dos horetes abans de començar esmorzaré dos torrades amb pavo, cereals i un plàtan. Per acabar, com t’ha dir el Sime, hi ha prou avituallament tant sòlid com líquid però pot ser t’estimes també portar una ampolla amb algún batut que estiguis acostumat a prendre després de les tirades llargues.
Dutxa: Serà la primera vegada que corri a BCN així es que no sé com estarà el tema dutxes, però per poc que puguis, i per a part del tema higiene, una bona dutxa després de la cursa es molt gratificant.
P.d: Aquest pessigolleig de la panxa deuen ser el nervis, oi? 😆
15 de març de 2013 a les 19:06 #35363
KIMIParticipantNois bon viatge i bona cursa gaudiu del ambient
es impresionant encara recordo la meva primera
marató ha Bcn i m’esgarrifo.15 de març de 2013 a les 19:09 #35364
CARLOSParticipantLes dutxes estan pprou bé. Hi ha autocars que te pujen i baixen a i de l’Estadi Serrahima que és on són.
abans de sortir pot ser útil un xubasquero d’un sol ús o una bosa d’escombraries (sense usar):laugh: :laugh: fins a que comencem a córrer i llavors llamçar-lo. La previsió del temps es una mica de pluja i uns 11 graus (temperatura de luxe).
http://www.eltiempo.es/barcelona.html?v=por_hora
Vam dir que quedavem a les 8,00h a la part dreta del devant de la font (si estàs a la font i mires cap a la sortida) per fer la foto. Tindrem amb nosaltres a Lo Marraco , així que les afotos seran espectaculars .
Per dinar tenim reseva al restaurant Kikiriki (Gran Via , 335) molt a prop de la sortida-arribada, a les 2,30h – 2,45h.
Descanseu i prepareu-vos per disfrutar d’una gran cursa.:woohoo: :woohoo: :woohoo:
15 de març de 2013 a les 19:23 #35365
xavi19Participantbona tarda,
vec que per les respostes rebudes només hi ha un lloc de sortida/arribada de l’autocar, ja farem per arribar
salut
16 de març de 2013 a les 14:44 #35366
xavi19Participantal final em baixo de l’autocar i el dinar amb tots vosaltres
un imprevist de darrera hora em fa estar a lleida al migdia i pujaré amb el meu cotxe
de tota manera, no faltaré a la foto a les 8 a la font
molta sort a tots els participants
Autocar
1 L’1ltim
2 CARLOS
3 Homedferro
4 Benet
5 Ton
6 Cezcurra
7 Jramon30
8 Ivax
9 alexriu
10 Víctor
11 Sergi López
12 Rosa
13 Juanjo
14 lo marrakoSortida de l’autocar a les 5 del matí al parking del Camp d’Esports(uns minuts abans tothom allà per sortir ben puntuals) Arribada a Lleida als voltants de quarts de set de la tarda.
1 L’1ltim
2 CARLOS
3 Homedferro
4 Benet
5 Ton
6 Josep Ramon Peguera
7 Ivax
8 Su
9 Cargol
10 Merche
11 Gemma
12 alexriu
13 Víctor
14 Agus
15 Pilar
16 Miquel
17 Sergi López
18 Artur42
19 Rosa
20 Juanjo
21 lo marrako
22Cezcurrasalut
16 de març de 2013 a les 19:03 #35367
JordiParticipantMOLTA SORT A TOTS,QUE VAGI MOLT BÉ DEMÀ PER BARCELONA
16 de març de 2013 a les 19:17 #35368
IcaroParticipantMOLTA SORT DEMÀ MARATONIANS/ES…!!!
16 de març de 2013 a les 20:15 #35369
NoerunnerParticipantMOLTA SORT COMPANYS!!!
Disfruteu-la molt i a por ellaaaaaa!!!
Sort especial al debutant ivax
Esperarem les vostres cròniques….
16 de març de 2013 a les 21:33 #35370
ivaxParticipantGràcies pels ànims i pels consells, companys!
Espero, sobretot, gaudir de tota la festa. Ja us explicarem…
Sort per a tothom!

-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.