MARATÓ DE BARCELONA. 17-3-2013
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
10 de desembre de 2012 a les 18:46 #3419
MALUALParticipantVa, tindré “l’honor” d’obrir aquest fil que segur que en breus dates tindrà acollida.
De fet és només per dir que fa dies que estic dubtant de si fer-la o no. He començat a entrenar-la (estic a la setmana 2), però sense cap convicció i amb molt poques ganes, de moment.
Però el que realment m’ha agradat és tornar a llegir el fil senser de les cròniques de l’any passat on no vaig poder ser. Hi ha algunes, per no dir totes, que són espectaculars.
Sigui com sigui i com cada any, el que és segur és que hi haurà una gran colla de Km0’s participant.
Em sembla que a algun lloc el Carlos va dir que hauríem de tornar al costum de la llista i les barquetes i estic d’acord (així ens podem apuntar al mateix calaix de sortida, entre altres coses).
Bé, tret de sortida donat.
Salut!!!.10 de desembre de 2012 a les 20:08 #34802
cargolParticipantMalual ja fa díes que estic inscrit i em sembla que com jo hi ha bastantta gent, aprofitant el sistema d’inscripció en el que quan més tard t’apuntis, més car et surt.
Encara que ja la vaig fer fa anys, compartint algun Jm amb el Crit i a pesar de que no en repeteixo cap marató, em fa gràcia tornar-la a fer per conmemorar la nº 25, si be per arribar a aquesta xifra, encara he de fer un altra abans.
Vinga a veure si s’anima força gent que hem d’arribar als 20.000 inscrits i convertir-la en la 4ª d’Europa.
Salut i milles.
Abel10 de desembre de 2012 a les 21:31 #34804
shiroakParticipantDoncs jo l’he descartada, trobo exageradament abusiu els 72€ que costava a finals de novembre. Per aquest preu, m’he inscrit a la Marató de les Vies verdes de Girona del 24 de Febrer i encara m’han sobrat 40€ pel dinar de l’endemà!
11 de desembre de 2012 a les 9:42 #34810
Jordi CodonyParticipantM’havia mirat la marató de les vies verdes, segur que és preciosa i molt ràpida, però aquest any tornarem a fer la de Barcelona. És cara, cert, però també és emotiva, propera i molt cuidada.
Sembla que aquest any ens tornarem a trobar un bon grapat de kilometraires per la capital.Ja som a vora 12.000:cheer:
11 de desembre de 2012 a les 15:00 #34813
HacheParticipantMALUAL ha escrit:
Quote:De fet és només per dir que fa dies que estic dubtant de si fer-la o no. He començat a entrenar-la (estic a la setmana 2), però sense cap convicció i amb molt poques ganes, de moment.Ostras MALUAL, és que ha estat acabar València i començar a preparar Barcelona, i això física i mentalment és molt dur…….
Jo com soc una mica més mandrós, i suposant que ja tinc la base de València, faré una preparació exprés de 8-9 setmanes….. a veure que surt……
Per cert, ja estic inscritB)

Barqueta??? Jo com sempre a la de sub 3h30′, algú vol pujar????
Salut;
Jose H
12 de desembre de 2012 a les 8:17 #34826
homedferroMembreEpa!
A veure, fem llista doncs…
penseu en que si som quòrum, podem tornar a fer l’autobús i el dinar (com cada any!)
Marató BCN’13
Pucurull
MALUAL
JORDI CODONY
Caragolet
Cargol
Hache
Kaiser
L’1ltim
CARLOS
jramon30
Jordi
Sergi F.P.
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
Homedferrosalut!!!
26 de desembre de 2012 a les 10:59 #34979
Ferran Gonzàlez CastellàParticipantEps! Jo també m’hi inscrit :woohoo:
De fet, el preu comença a fer plantejar-se alternatives… :S per sort per a mi, he trobat una pòlissa Zurich al bagúl de les assegurances i l’inscripció m’ha sortit “by the face” :woohoo:
Aquest any serà la meva 4a Marató de Barcelona i aniran 8 al meu compte personal… Buff! em sembla que això vol dir que els anys no paren de passar…

Salut!
5 de febrer de 2013 a les 6:47 #35105
homedferroMembreEp!
Caldri aposar fil a l’agulla pel tema autocar cap a BCN i dinar posterior a la marató…
ens hauriem d’anar apuntant!
Autocar
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
HomedferroDinar BCN’13
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferrosalut!!![/quote]
6 de febrer de 2013 a les 14:55 #35109
Jaume Francesc Piñol GalanParticipantMolt bones a tots.
Aquest any, faré la meva primera marató i he decidit fer la de Barcelona.
No en tinc ni idea de com us organizeu cada any per anar a BCN, agafar el pitrall…. etc…etc….etc…
Estic una mica nervios, i per aixo us pregunto com ho soleu de fer els demés anys???
Aixó ja està a tocar!!!!!
Merci!!!!!!!
Jaume (Jaques)
6 de febrer de 2013 a les 21:44 #35110
BenitoParticipantRe:MARATÓ DE BARCELONA. 17-3-2013 fa 1 dia, 14 hores
Ep!Caldri aposar fil a l’agulla pel tema autocar cap a BCN i dinar posterior a la marató…
ens hauriem d’anar apuntant!
Autocar
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
BenetDinar BCN’13
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benetsalut!!!
9 de febrer de 2013 a les 8:16 #35115
Jaume Francesc Piñol GalanParticipanthomedferro ha escrit:
Quote:Epa!A veure, fem llista doncs…
penseu en que si som quòrum, podem tornar a fer l’autobús i el dinar (com cada any!)
Marató BCN’13
Pucurull
MALUAL
JORDI CODONY
Caragolet
Cargol
Hache
Kaiser
L’1ltim
CARLOS
jramon30
Jordi
Sergi F.P.
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
Homedferro
Jaques (Jaume)salut!!!
10 de febrer de 2013 a les 19:21 #35131
antonParticipantEp! Jo també m’apunto. Còmode, econòmic, descansat i en bona companyia; que més es pot demanar?
Autocar
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
TonDinar BCN’13
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Tonsalut!!![/quote][/quote]
11 de febrer de 2013 a les 6:48 #35136
César EzcurraParticipantJo també m’apunto a l’autocar…. Serà la meva primera marató i anar ben acompanyat es la millor manera d’agafar forces i ànims…
Pel dinar encara no ho se…
CésarAutocar
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Ton
CésarDinar BCN’13
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Tonsalut!!!
11 de febrer de 2013 a les 9:22 #35137
jramon30Superadministradorconteu amb mí.
Per cert, és tonteria posar a les convocatòries els Quilòmetres que te la sortida: al final sempre fem un quants més!! :S . Perdoneu, però algú ho havia de dir
.Salut,
Autocar
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Ton
César
Josep Ramon PegueraDinar BCN’13
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Ton
Josep Ramon Peguera19 de febrer de 2013 a les 11:44 #35207
ivaxParticipantVinga, som-hi! Un més a la festa. Ja que ho fem, fem-ho bé, oi?
Autocar
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Ton
César
Josep Ramon Peguera
IvaxDinar BCN’13
Joaquim Nogues
Maria Josep Noguera
L’1ltim
CARLOS
Homedferro
Benet
Ton
Josep Ramon Peguera
Ivax -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.