MARATÓ DE BARCELONA. 17-3-2013

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

baldato
    Participant

Venga, va, que ya está.
    Y el tiempo según meteosat no va a ser malo.
    Animos y suerte!!!!!!

JFK
    Participant

Molta sort amics!!!!

lefox
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeepsss !! que finalment també he vingut!!. Gràcies Sergi Farré pel ànims en pl. Urquinaona.
    Crec que al finsl t.oficial 3h34m, real 3h25m.

Salut i cames

jorge
    Participant

Escric molt poc a aquest fòrum. Però avui li volida donar les gràcies a un Km0 que m’ha animat durant la marató. He tingut algun moment dolent que he caminat, i un moment d’aquestos un Km0,amb samarreta de Km0 però sense nom, amb una gorra i el cap rapat m’ha animat. Jo anava amb la samarreta grogra dels Templers.

Agrair-li els ànims en aquells moments que fan tanta falta!!

Salut!

homedferro
    Membre

Epa!!!

Km0… gorra… rapat!

Jo!!! era jo!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Encantat d’haver-ho fet!

i que per molts anys puguem donar-nos ànims!

No saps “el subidon” que dóna trobar-se una samarreta de Templers en mig d’aquella immensitat de corredors!

salut!

CARLOS
    Participant

Doncs aquets mateix Km0 ha sortit al reportatge de la marató del telenoticies i també han “xupat càmara” l’Alexriu , l’Agus i algun altre.

Demà els podreu tornar a veure a l’extens reportatge que donaran a les 18,54 a ESPORTS3.:woohoo: :woohoo:

agulletaman
    Participant

Jo només demanar a tots els companys runners amb més experiència, amb menys, més contents pels seus resultats o menys…, doncs això un petit moment de reflexió pel company runner mort en la marató d’ahir i pels seus éssers estimats.

I després del petit moment de reflexió donar l’enhorabona a tots aquells que vau assolir els vostres objectius (entre ells jo, encara que no ho sembli…, Caragolet, vaig arribar al 28!!)i a tots aquells que no… TRANQUIL·LITAT, això és un entreteniment, ho fem per que ens agrada i volem, i el realment important és AVANÇAR!!, i es pot avançar de moltes maneres, no només amb una referència tangible. Els intangibles són molt o més importants en certs moments. ;) ;) ;)
    Salut, molta salut i kms, molts kms!!:woohoo:

jorge
    Participant

Moltes gràcies homedeferro!

Jo crec que soc “l’algun altre” que sortia chupan camara al reportatge de TV3, al principi. Km 0 Ponent s’ha de fer famos no?? jejejeje.

Va ser la meva primera marato, i l’home de ferro, la Teresa i alguns altres companys hem van fer molt facil algo mes de la meitat de cursa, a partir del km 32, el muro de la marato va apareixer, però el vam sobrepasar i vaig fer cap a meta amb llagrimes als ulls de poder acabar la meva primera marato!!!

Gracies companys!!!!

Enric
    Moderador

Se dice, se comenta, se rumorea…

que un Km0 va decidir fer la marató al darrer moment. I ja ficats, va fer un reportatge de la mateixa, via tablet en directe. Total, per fer uns miserables 3,25… :P

Vaia parell de dellonses.

Sr Ju..jo G.r.a, A l’ Himalaia faràs el mateix?

Va, penjeu afotos!

:P

Força Vida!

cargol
    Participant

De moment no hi ha fotos ni cròniques, que ja vindràn, però un deixo uns quants resultats.
    A veurew si per altres vegades unifiquem el nom del club: Km 0 Ponent, sino ens quedarem sense el pernil de premi per equips.
    Apa siau

http://www.zurichmaratobarcelona.es/cgi-bin/buscate.py

jorge
    Participant

Xafardejant per internet he trobat aquesta foto, que crec que es de la marató de l’any passat (potser ja havia sortit…)

http://running.es/freaky-run/guia-suicida-para-novatos-en-maraton-y-iii#.UUdzJRfjws4

homedferro
    Membre

jmo ha escrit:

Quote:
    Xafardejant per internet he trobat aquesta foto, que crec que es de la marató de l’any passat (potser ja havia sortit…)

Si!
    és en loman, un Km0 volador!
    marato_barcelona_0.jpg

salut!

Hache
    Participant

agulletaman ha escrit:

Quote:
    Jo només demanar a tots els companys runners amb més experiència, amb menys, més contents pels seus resultats o menys…, doncs això un petit moment de reflexió pel company runner mort en la marató d’ahir i pels seus éssers estimats.

Doncs com ha dit el company agulletaman, abans de que arribin cròniques, fotos, impressions, sentiments, etc., vull mostrar el màxim condol a la família d’aquest corredor que ens va deixar el passat diumenge, i és la segona en pocs anys en aquesta Marató. Davant desgràcies d’aquesta magnitud, deixen de tenir importància resultats, sensacions, projectes……..Això ha de fer-nos reflexionar. Malgrat tot, per sort o per desgràcia l’espectacle ha de continuar.

Descansi en pau.

numovi
    Participant

Doncs sí, aquesta noticia la veritat es que et deixa un mal cos impressionant :(

Fico la crònica al fil de corresponent

S'està mostrant 15 entrades - de la 61 a la 75 (d'un total de 83)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.