IX MARXA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA 2 de març de 2008

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Saltamartí
    Participant

Ei,

Que s’atansa!

EEEncara estttiiic cansatt de la miittja de Balaguuer.

A descansar!

estefi
    Participant

:D
    QUI VA ALS CASTELLS?….
    SI FEM FOTO SERA CASI DE NIT… ES SURT A LES 7 NO?… 8)
    DONS JA ESTA AQUI¡¡¡¡
    ESTEFI 😆

Luigi
    Participant

Al final he fet tard per la inscripció. Encara que és una excusa molt dolenta 😳 , realment no ho tenia gaire clar.

Que us vagi molt bé!!!!

Saltamartí
    Participant

Jo hi vaig, però estic molt cansat, ho veig molt llarg.

Que portareu?

Motxilla, aigua, menjà, xocolata, càmera fotogràfica, paraigua…?

Potser que porta la tenda de campanya del quexula que es monta ràpid.

Una cantimplora això ho tinc clar.

Hem de seguir algunes marques o senyals.

Ens veurem!

Xavi!

Joker
    Participant

Bones!

Jo si que hi vaig!:? uf!…51…ara mateix se’m fa molt llarg, encara estic fatigat de Balaguer.

Però vaja, anirem fent xino xano, anar trotant, corrent una mica més a les baixades, anar parant si cal per menjar alguna cosa, etc.

Jo portaré una "Camelbag" amb algun gel, gorra, algun mitjó de recanvi, aigua és clar!..i potser alguna altra peça de roba.

Algun consell dels que teniu experiència en aquest tipus de recorregut?

Estic pensant en portar la càmera de vídeo per fer un petit reportatge. Passa que em fa pal carregar amb ella tot el recorregut, però si compartim el seu pes i el rodatge la porto, que dieu? 😉

Tinc ganes de sortir de l’asfalt!…Homedferro prepara’t!…et faré patir aquesta primavera-estiu. 😈 😆 😉

Sed
    Participant

Per córrer és sufiucient amb un botellin, alguna gluosa o gel.
    Al començament fa una mica de fred. però paciència aviat s’arriba a la zona de caldos, te i coca i xocolata.

Jo portava dos samarretes tècniques, una de llarga a sota i una de curta per sobre.

Quan comença a fer calor la de màniga llarga a la cintura i en quedes amb la curta que està ben seca. La gorra no pesa i no molesta. És tant útil com pel sol com per la pluja.

Aquest any portaré motxilla, però serà pas per ganes o perquè la marxa ho demani.

Salut!

estefi
    Participant

😯 FEM FOTO DE SORTIDA….?
    SI SI , FEM RECONTE DE GRUP, I FOTO….
    :? NO PORTE-HO MASSES COSES A LA MOTXILLA, MOLESTARA PER CORRE…. SOLS AIGUA I UNA SAMARRETA LLARGA, JA POSADA. VASELINA, PER CERTS LLOCS….
    I GANES DE TROTAR….
    😆
    ESTEFI :D

Saltamartí
    Participant

Vaig a fer un cafè.

Encara tinc dubtes. La motxilla la tinc massa grossa. Botelletes? o botella?, gorra sí, ulleres potser me les descuido, pantaló llarg i/o curt?, fuuuuuuu 51 kilòmetrestrestretretestetesmetres. Que llarg.

Tu estefi ja saps de que va. Tens sort.

El Dorsal quan s’agafa? O no hi ha dorsal…

Salut!

By Keds
    Participant

Hola Km’0s.

A punt d’iniciar el meu esperat viatge cap a BCN……us vull desitjar molta sort a tots els que fareu "La Marxa dels Castells"……

"PEDAZO" DE CURSA !!!!!…….51 KMS. !!!!! 😯 😯 😯

Ens ho expliquem…….

Joker
    Participant

Tot és a punt per demà!

Al final descarto la càmera de vídeo..500grs! :?

Porteu alguna càmera per foto de sortida?

La "camelbak" ja està preparada, i jo…mmm 🙄 , tota la setmana descansant i sense fer ni un km! 🙄 …ho necessitava.

Ho passarem bé! 😉 Sembla que farà calor. Protector solar i/o gorra no estaran de més.

Recordeu-vos de portar el comprovant i el dni espanyol per recollir els pitrals.

Apa, a descansar. A les 5 am sonarà el despertador. 😯 👿

See you in Concabella! 😆

Crit
    Membre

Bon vespre,

No era vespre però també era fosc, clarejava quan hem arribat a la Concabella. A la sortida ja ens trobem i ens fem alguna foto: Madjoker, Bru, Estefi, Xavvier. Més endavant trobaríem el gran Sed.

L’objectiu era divertir-se i diria que ens n’hem sortit. No estem preparats per aquestes distàncies i ens ho hem pres amb calma, ritme constant, això sí.

Paisatge impressionant, de gèlid a boirós fumejant per un sol que ens ha escalfat de mala manera. Molt bona companyonia i un humor incansable. L’entrepà fet a mida, i un trot que ens ha portat a casa en poc menys de sis hores, una hora més que la gran Estefi i el gegant Sed.

He descobert un madjoker que ha fet una gran crescuda, tot i que encara no l’he acabat de veure patir, serà un extraterrestre? I un Bru… uf, si la sort, el temps, i les mil variables no se li posen en contra farà una gran marató de Roma, i si no és Roma en serà una altra, el que està clar és que aquest 2008 és teu.

Xavvier, com t’ha anat? Ha sigut un plaer la coneixença i els km compartits.

Salut

estefi
    Participant

:D ei, COMPANYS COM VAN LES CAMES?
    ahir va ser una jornada genial, el lloc, els companys, la cursa….. els km´s… TOT.
    com sempre, he de dir que aquesta marxa m´encanta¡¡¡ 😆
    i vaig tenir la GRAN sort de anar TOTA la cursa al costa de gent magnifica, de ultrafondistes del mon, de gent de gran experiencia….
    pero de sobre tot del gran SED.
    es qui no va deixar que pares ni un km, qui explicar totes les seves aventures i curses,de portar un bon ritme, de fer un bon entreno…. MAGNIFIC.despres van arribar els km´o i els vam rebre amb una gran cridoria….. GENIAL, I el xavier?…. com va anar la experiencia? diras…..
    dia GENIAL,……………. FINS LA PROXIMA…..ESTEFI 😉

Saltamartí
    Participant

ei ei ei…,

Primer de tot encantat, bona gent, alegria i simpatia, Crit, Madjoker, Bru i Estefi, el sed va anar ràpid, fiiiu i l’Estefi va anar per feina des del primer moment. D’on treus les forces Estefi?

A veure… Resulta que em vaig preparar molt per aquesta cursa i la de Balaguer però…

Vaig sortir no massa cansat a la marxeta dels Castells. Hi ha xocolata desfeta, després de sentir algun comentari sobre la xocolata decideixo agafar-ni. Seguim, ai ai, la panxa, que li passa, no se, segueixo corren i perdo el ritme no puc seguir als cracs i em sento com un catacrac.

Decideixo caminar, resulta que portava unes plantilles amortiguadores i tot i saber que per caminar no les he de portar segueixo amb elles. Total que ja no vaig poder córrer més.

La panxa no em va fer més mal però vaig seguir caminant amb mal de genoll fins que vaig recordar les plantilles que portava. Les trec i continuo, ja no fa tant mal puc caminar més ràpid però res més. 7º 38′ 33”

Tenint en compte que vaig caminar uns 30 kilòmetres no està malament…

tinc 7 Ampolles, mal de genoll, el bessó esquerre tururut i les agulletes no són més fortes que en la última cursa de muntanya la de Montserrat nord.

No em puc queixar. Porto una alegria interior bestial. Amb 6 dies com a nou… correcuita? mmmm. Un altre any, llàstima.

No us passa a vosaltres això? (l’alegria interior). L’any que ve, la tornaré a fer.

Vinga fins a la pròxima!

Joker
    Participant

Ja teniu els resultats a la secció "Classificacions" del web.

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeps…

Va pagar la pena, encara que estant al llit no les tenia totes, llevar-se a les cinc del matí el diumenge per anar a fer 50 kms en bona companyia!!! 😆

Ens ho vàrem passar molt bé, fer-la petar i riure molt amb els cracks d’en crit, madjoker i en xavvier(recupera’t aviat company 😉 ), i alegria de veure al final els catacraks d’en Sed i estefi :D .

No es va fer gens pesada, i el menjar estava de conya, sobretot l’entrepà de llangonissa 😉

Ara, toca descansar i fer bondat fins a Roma 😉

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 52)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.