IX MARXA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA 2 de març de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
5 de març de 2008 a les 21:06 #12665
JokerParticipantBoníssimes sensacions aquest passat diumenge a La Segarra. Un ambient diferent al de les curses en ruta.
Tot i que eren 52 kms, estava tranquil, el ritme seria força més lent que el de la marató. Es tractava d’això, de gaudir del paisatge i del recorregut i anar fent. Varem trotar una estona junts amb l’Estefi, Xavvier, Bru i Crit. La primera no va tardar en "tirar milles", anava a per feina. A final de mes te una cita important i amb el doble de kms.:shock: Al segon el vàrem perdre uns quants kms després, li preocupava una mica tanta distància i va ser més conservador que nosaltres. Després tindria els problemes que ja ha comentat. Ja deus d’estar recuperat , eh Xavi?! 😉 . Als dos últims, en fi, els vaig tenir que aguantar tooooot el recorregut, gairebé 6 hores! Quin suplici!:mrgreen:
L’amic Sed ens va passar al primer avituallament, també anava per feina. El repte que l’espera el proper mes no és per menys…Sables 
Veure la sortida del sol tot corrent, que voleu que us digui…
…no te preu.No ens vàrem saltar ni un dels generosos, abundants i fantàstics avituallaments que hi ha al llarg del circuit. Alguns gairebé no arriben..per farts! 😆
A partir del km 35 les cames comencen a pesar, per sort, als avituallaments recuperem força.
En alguns moments de solitud em ve al cap el camí de Sant Jaume que vaig fer fa 3 anys…quines bones sensacions…

Especialment emotiu va ser el moment que varem passar pel km 42’195…el pensament se’n va fins a Barcelona, els nostres amics estan cavalcant per l’asfalt de la capital. Força! A partir d’aquest moment decideixo posar el pilot automàtic…les cames, dures com a pedres i adolorides, encara responen i no em trobo fatigat. Així que, com un tractoret em vaig menjant els kms que falten…ara ja no caminem a les pujades…tenim ganes d’arribar.
A les 5 hores i 55 minuts d’haver començat, tornem a entrar a Concabella, cansats, molt, satisfets, encara més! L’Estefi i en Sed ens reben, ells ja fa una hora que hi son..animals!
Gràcies a tots, organització fantàstica, amics i companys d’aventura. Ho he passat collonudament bé. (es pot dir?)

Ja estic buscant al calendari….això m’ha agradat massa….
Podeu veure algunes imatges a la secció FOTOS del web.
Algunes dades del meu pulsòmetre
Duración 5:54:10
Gasto de energía 3886 kcal
Número de latidos 54554 latidos
Recuperación -76 latidos
Frecuencia cardíaca mínima 88 ppm
Frecuencia cardíaca media 154 ppm
Frecuencia cardíaca máxima 177 ppm
Desviación estándar 12,1 ppm
Promedio Ritmo 6:23 min/km
Distancia 52,6 km
Altitud mínima 381 m
Altitud media 479 m
Altitud máxima 574 m
Subida 925 m
Bajada 802 m
Pendientes 3
Subida/h 157 m/h5 de març de 2008 a les 22:28 #12670
ArctosParticipantBones,
Quina enveja que em feu 😥 …..mentres corria el km 17 de Barcelona vaig pensar amb l’afortunats que ereu de còrrer a la Segarra i no a bcn.
Quan tornava per A-2 al pas per la zona vaig veure gent que estava fent la marxa i si no arriba a ser perquè enlloc de cames tenia dos pals d’escombra 😳 em fico a caminar amb ells.Madjoker lo de veure sortir el sol mentres estas corrent ho recordo com algo molt i molt especial….quina enveja.
Per cert lo de les dades del pulsómetre em té intrigat
: Que vol dir Recuperación -76 vinga emplica’m com és calcula això.Salut i felicitats a tots els marxadors
6 de març de 2008 a les 10:26 #12683
estefiParticipant😯 correr una distancia superior a un MARATO, es considera ULTRAFONS.
per tan, amic MADJOKER, I COMPANYI, SOU BENVINGUTS AL ….CLUB DE ULTRAFONDISTES DEL PONENT.
el fet de que animes a la colla de km´0 a venir feia que estigues nerviosa per les vostres sensacions.
esperaba les croniques de cada un de vosaltres.
son genials.
i crec que repetirem tots.
correr aquestes distancies, no es com fer un 10 km, que tothom arriba i be, no es com fer una mitja que despres de partir una estona llarga, ja esta…. inclus no es ni com una marato…..
aixo es mes llarg, la cursa
es contra tu mateix,
i es llarga…. pero es un mateix qui te temps per pensa, per patir el dolor de cames, per veure com passen els km…. de vegades amb soletat….
…. pero la satisfaccion personal de fer el recorregut, d´arribar al final, de pensar ja esta…..
es UNIC.
ES GENIAL. 😯6 de març de 2008 a les 19:08 #12706
JokerParticipantQuote:Per cert lo de les dades del pulsòmetre em té intrigat
: Que vol dir Recuperación -76 vinga explica’m com es calcula això.La veritat Arctos és que a mi també m’agradaria saber-ho 🙄 . Potser el nostre "mestre pulsometrer" Enric, ens pugui il·luminar. 💡
6 de març de 2008 a les 23:02 #12719
ArctosParticipantQuote:Arctos és que a mi també m’agradaria saber-ho:roll: . Potser el nostre "mestre pulsometrer" Enric, ens pugui il·luminar. 💡Bones,
A la espera de que el Metres Enric ens doni una classe magistral, farè la meva aportació com a atrevit ignorant 🙄 . Jo diria que quan és para el crono el pulsómetre engega un compte enrera de uns minuts (no se quants, però podria ser dos minuts) i llavors agafa el valor de pulsacions i calcula quants pulsacions s’ha baixat, és a dir, si la mitja del exercici ha sigut 150 i al passar dos minuts estas a 80 la recuperación ha estat de -70.
Jo sempre he sentit que per veure com evoluciona un entrenament cal mirar les pulsacions passat un parell de minuts i veure com és recupera…a pulsacions més baixes vol dir que la cosa va be´, a pulsacions més altes vol dir que estem exigint al cos massa. Suposo que ve a ser lo mateix que les pulsacions en repós, a menys pulsacions millor estat de forma.
Vinga Enric explicans la veritat que jo ja no se que més inventar-me 😆7 de març de 2008 a les 0:00 #12721
EnricModeradorArctos, si em tornes a dir mestre vas de cap a la pared!!
Moltes dades…. ultramadjoker!!Felicitats
i…
per saber quelcom del pulsometre… ¿quin model es? el famos forerunner?Pero Arctos, tu no dius cap tonteria, la idea va per aqui, es el concepte de epoc, possiblement, recuperacio d’ oxigen post exercici
I si es el forerunassos, el vull tastar…
Una abraçada!!!
Monstres7 de març de 2008 a les 17:49 #12749
SedParticipantBon entrenament el diumenge.
Bona temperatura, molt bon ambient i sobretot bona companyia.
El meu plantejament de la marxa va ser sortir a disfrutar sense pensar amb la quantitat de quilometratge.
Provatures de l’equipació de Sables, roba de fred i roba de calor. Moltes parades sense perdrem cap avituallamnet. La xocolata qui no la va probar?
Estava al punt.Després d’uns 15 Km fen probatures i d’unes quantes parades, vaig rodar fins al final amb l’ESTEFI.
Quins rollos que li vaig cascar, és la meva manera de fer km sense patir gaire.
Molt Km0 van tastar una mica d’ultrafons, això enganxa i en voldreu més.
Temps al temps !!!!
Salut!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.