IX MARXA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA 2 de març de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
11 de febrer de 2008 a les 21:47 #11966
SedParticipantRes de res, el dijous com a nou.
Pensa que tot és camí, aniràs a un trot còmode i no et carregaràs gaire les cames .
Això no vol dir que no et cansis. Al final son 50 Km. Una dutxa, una bona migdiada i beure líquid és esencial per la recuperació.
Fisicament et recuperes molt més ràquid que en una marató.
Disfruta de la cursa i no et perdis cap avituallament, és lo millor de la marxa.
Quan et cansis camina, també fas camí al caminar.Salut!
11 de febrer de 2008 a les 21:57 #11968
ArctosParticipantQuote:Els qui hi van anar l’any passat, quan vareu tardar a recuperar-se després de la marxa?Moltes gràcies.
Bones,
Xavvier jo l’any passat amb dos dies de recuperació, es a dir, fent esport però molt de relax i sense apretar gens ja estava totalment recuperat i al tercer dia ja estava preparat per tota la guerra del món.
La meva experiencia respecte a aquesta marxa és que si aneu corrent els avituallaments de poc serviran, agafar una mica d’aigua i poca cosa més. Jo l’any passat era veure el menjar que hi havia i ja m’entrava mal de panxa 😳 , tot estava pensat pels caminadors….ja sé que és una marxa per fer-la caminant i som nosaltres els que tenim "presa" però poc costaria tenir begudes energetiques i barretes, no
:Em va soptar molt veure com alguns caminadors no et deixaven avançar a la sortida tot i veure que anava corrent….esperit competitiu o tonteria gorssa, vosaltres mateixos 🙄 .
Salut
11 de febrer de 2008 a les 22:57 #11972
SaltamartíParticipantnanana,
Ami m’agrada gaudir de la passejada però, potser caminant se’ns faria molt llarg i, com el que volem és córrer doncs intentem fer-ho en un mínim de temps.
Doncs, vist i llegit les vostres recomanacions m’animaria a puntar-me a les dues curses, que seran tres perquè la de Balaguer també m’interessa.
Buuf i a Berga també crec que fan alguna cursa el més que bé.
Una de les curses que vaig xalar un munt va ser la II Cursa de Muntanya Montserrat nord.
Es que són moltes curses, penso que cada vegada n’hi ha més i qui sap si l’any que bé les podrem fer.
Totes les curses tenen diferències que destaquen i afavoreixen o desfavoreixen les satisfaccions obtingudes en el transcurs de l’esdeveniment, però, penso que una vegada anem obtenim experiència ens hem d’anar adaptant a cada prova duna forma personalitzada a cada cursa.
Una de les curses que vaig "flipar" va ser una Alcanar es deia la primera pujada al Montsià. Si haguéssim de comparar totes les curses… Només dir-vos que la cursa tenia un recorregut de 28,5 kilòmetres i que cada poc més de 3 kilòmetres hi havia un punt d’avituallament líquit(energètic) i sólit(Tota classe de menjà).
A, les agulletes hem van durar 6 dies, els 3 primers dies no podia flexionar les cames (les escales
).Espero que no hem passi, si hi vaig, a la Marxeta dels castells.
Una abraçada! i,
Moltes gràcies.
A córrer!
12 de febrer de 2008 a les 20:35 #11989
CritMembreVinga, vinga, que ja hi veig un grupet de km0’s… 🙄
12 de febrer de 2008 a les 20:38 #11990
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
Vinga, ja serem un més, això fa molt bona pinta, i encara que dues setmanes desprès faig la marató a Roma, no vull que m’ho expliqueu sense ser-hi!!!!
Serà una bonica tiradeta llarga amb molt bona companyia 😉 …això sí, anirem per feina, que a dinar a casa 😉
Salut
12 de febrer de 2008 a les 20:56 #11993
JokerParticipantQuote:..això sí, anirem per feina, que a dinar a casa 😉Si es que no tens remei!. Al final, al final, tanta canya, cauràs rodó a terra!
……….però tranquil company, que si caus, allà estaré jo,…per trepitjar-te i passar-te al davant!!!!

Potser sí que farem colla!
Ara, això de dinar a casa, no sé no sé, potser no cal, no?!
😆 😉13 de febrer de 2008 a les 0:18 #12000
SedParticipantA dinar a casa. A quina casa?
13 de febrer de 2008 a les 0:31 #12001
kaiserParticipantMadjoker, si hi hagués un premi als millors avatars, tu el guanyaves segur!!!
13 de febrer de 2008 a les 9:58 #12009
estefiParticipant
vec que aixo a hagafat caliu…….
GENIAL¡¡¡¡
KM´S CORRENT AL PONENT¡¡¡ 😉 ESTEFI13 de febrer de 2008 a les 14:26 #12014
SaltamartíParticipantDe moment, estic apuntat a Balaguer, a pels 95 minuts. No vull apretar
massa que després acabaria amb 100 😉El primer cop que hi vaig, jejeje. Encara no he repetit cap cursa.

iiiiiiiiii La pròxima mitja a pels 90 minutets 😈 Fins que el cos peti. 🙄
Qui farà 5 hores? 😳
Vaig a fer el cafè.
Moltes gràcies!
Déu.
14 de febrer de 2008 a les 11:27 #12035
estefiParticipant😯 no es cursa, no hi llistes amb temps, no hi a chip…..
DISFRUTAR DE LA SEGARRA…
NO MARCA CAP TEMPS….
I SORTIR POC A POC….
KM´O´S AL PONENT.
ESTEFI
16 de febrer de 2008 a les 13:57 #12108
CritMembreInscrit!!!
Ja som 700, espavileu! Si em deixeu sol…
salut
16 de febrer de 2008 a les 14:11 #12110
porcalleochoParticipantJo l´any passat la vaig fer , i em va agradar moltissim. Encara que reconec que que a partir de les 4 hores vaig partir mes del compte.
Al final vaig fer 6h22minuts.
Aneu a disfrutar-la
Jo aquest any en proces de recuperacio de les meves lessions, i malalties ,ho veure segurament en algu punt del recorregut, fent fotos.16 de febrer de 2008 a les 19:42 #12114
SaltamartíParticipantVinga vinga! ara si, ja estic a la llista, afanyeu-se que a mil tanquen.
ai ai, tants quilòmetres 😯
Ens veurem.
Salut!
19 de febrer de 2008 a les 16:10 #12226
SedParticipantJa estic inscrit.
Salut!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.