IX MARXA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA 2 de març de 2008
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
7 de febrer de 2008 a les 22:43 #2094
estefiParticipantEI NOIS¡¡¡¡SE QUE FALTEN DIES, I QUE NO ES UNA CURSA, QUE ES UNA MARXA…..
😯 PERO…… 😆 UNS CORREDORS SENPRE HI HA¡¡¡¡
L´ANY PASSAT VAIG ANAR-HI AMB ARCTOS¡¡¡¡
CREC QUE REPETIRE….AL 2008( SI NO HI HA LESIONS…¡¡¡)
QUEDA OBERT EL NOU TEMA….. ESPERO¡¡¡¡ QUE ALGU M´ACOMPANYI…
SON 51 KM(CREC….)I UN PAISATGE MERAVELLÓS¡¡¡¡KM´0 A LA SEGARRA
😆 ESTEFI
8 de febrer de 2008 a les 17:32 #11883
SedParticipantEIiiiiiiiiiii ESTEFI
Nosaltres farem l’últim entreno llarg als Castells.
Amb la motxilla carregada fins dalt
Salut!
9 de febrer de 2008 a les 1:16 #11904
albertboParticipantL’últim entreno llarg ? Gairebé un mes abans ?
Ja veig que aquest tipus de proves són especials i per a gent molt especial. Sed, sóu uns TITANS !!
9 de febrer de 2008 a les 10:17 #11910
SaltamartíParticipantHola,
A mi m’agradaria anar-hi però, no he fet mai una marxa tan llarga, intento surti a córrer cada dia, no se si es poc. No vull cap lesió però a la vegada sento que hi he d’anar. Córrer entre castells i indrets familiars pot ser meravellós i divertit.
9 de febrer de 2008 a les 12:08 #11914
JokerParticipantBones,
Mapa detallat del recorregut: http://www.marxadelscastells.com/mapes/generalweb.jpg
Desnivell: http://www.marxadelscastells.com/mapes/perfilcastellscomplet.jpg
(Per descarregar-lo millor: prémer el botó dret del ratolí i escollir l’opció ‘Guardar destino como’ o "Desa l’enllaç al disc").Aquest any, la sortida es farà des de Concabella. Com arribar-hi?: http://www.marxadelscastells.com/mapes/accesconcabellacsv.pdf
Track GPS: http://www.marxadelscastells.com/marxa_dels_castells_de_la_segarra.zip
Més info. al web de la Marxa: http://www.marxadelscastells.com
9 de febrer de 2008 a les 13:26 #11918
estefiParticipant
madjoker….. ets un krak de la informacio….
pero ….. vindras, a fer-la o que?.
es per fer-la suau, i tot i aixo faran mal les cames segur, el passat any la vaig fer amb 5 hores i pocs segons….
es magnifica¡¡¡¡
apa, 😉 km…s al ponen per a tos……….
estefi9 de febrer de 2008 a les 14:23 #11921
SaltamartíParticipantEh estefi, jo m’apunto a les 5 hores. Que ho podré aconseguir si per exemple
a Balaguer aconsegueixo a la mitja 1:35 Podria fer la dels castells amb 5 hores?
Moltes gràcies.
9 de febrer de 2008 a les 16:50 #11924
estefiParticipant😯 xavvier la meva millor marca amb mitja es 1.34.06…..
vas sobrat, pero es mes de coco, son curses de molt temps i que les cames ok….
res mes…..
estefi.9 de febrer de 2008 a les 18:05 #11925
JokerParticipantMmmm…
El dia 2 de març hi ha molta oferta atlètica…però reconec que fer la Marxa em tempta bastant…50 kms trotant….,sí sí sí, em tempta bastant 😆 .
9 de febrer de 2008 a les 18:21 #11926
SaltamartíParticipantMolt bé estefi, és qüestió de disfrutar amb la marxa.
La meva millor marca a 21 és de 1:42 però crec que ara podria fer 1:35, ja se veurà… amb 1:38 ja estaré content.
Ànims! que s’atansa.
9 de febrer de 2008 a les 19:43 #11928
segarrencParticipantSalut companys,
Madjoker, si et tempta no t’ho pensis dus vegades, paga la pena de debò. És una activitat molt diferent a la que estem acostumats els corredors de ruta, segellant uns llocs de pas, avituallaments abundants, fins i tot massa pels que ho fan corrent, molt bona organització, i La Segarra està especialment bonica al març, amb els turonets que no poden faltar,…..i a més a més els castells.
Una abraçada a tots.
9 de febrer de 2008 a les 20:01 #11931
LuigiParticipantHola companys,
Doncs a mi també em tempta bastant per fer-la corrents, encara que vaig molt curt d’entrenaments i 50 km, és clar, es noten
Per aquest dia tenia pensat fer la Marató Salvatge a les Guilleries, com m’agrada molt la muntanya l’esperit em porta amunt i no m’espanta tant el patiment com ho podria fer a la Segarra…
Em sap greu haver-me de decidir per dues proves tan maques
Seguiré el fil 😉
9 de febrer de 2008 a les 20:30 #11932
estefiParticipant😯 LUIGI, aqui muntanya, …. no es que sigui el que mes hi ha…. pero es que jo estic enamorada de la prova….
tinc molt bon record….
i els pobles , genials….(encara que l´any passat em vaig perdre uns kms…¡¡¡)
i el record de participar, es precios, un castellet,que sempre es diferent…. es genial¡¡¡¡
KM´S AL PONENT…
😉 ESTEFI10 de febrer de 2008 a les 22:39 #11947
CritMembreMadjoker
No sé. no sé…. si em punxes aquell dia no tinc res….
salut
11 de febrer de 2008 a les 18:24 #11965
SaltamartíParticipantGent!
He aguantant bastant bé,
He sortit avui a fer 16 kilòmetres després d’un dia de descans, ha sigut una molt bona experiència he clavat els 16 kilòmetres en 1:23 en una mica de desnivell, demà toca més a poc a poc. Estic animat a fer la marxa dels castells. Vull fer un parell de sortides llargues abans d’apuntar-me. (a part de la mitja de Balaguer) Dues sortides de 21 estaria bé?
El que no m’agrada es que després vindrà la corre-cuita grrrrr. Ja ho podrem aguantar això?
Els qui hi van anar l’any passat, quan vareu tardar a recuperar-se després de la marxa?
Moltes gràcies.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.