IX MARXA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA 2 de març de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

estefi
    Participant

:D EI NOIS¡¡¡¡SE QUE FALTEN DIES, I QUE NO ES UNA CURSA, QUE ES UNA MARXA…..
    😯 PERO…… 😆 UNS CORREDORS SENPRE HI HA¡¡¡¡
    L´ANY PASSAT VAIG ANAR-HI AMB ARCTOS¡¡¡¡
    CREC QUE REPETIRE….AL 2008( SI NO HI HA LESIONS…¡¡¡)
    QUEDA OBERT EL NOU TEMA….. ESPERO¡¡¡¡ QUE ALGU M´ACOMPANYI…
    SON 51 KM(CREC….)I UN PAISATGE MERAVELLÓS¡¡¡¡

KM´0 A LA SEGARRA

😆 ESTEFI

Sed
    Participant

EIiiiiiiiiiii ESTEFI

Nosaltres farem l’últim entreno llarg als Castells.

Amb la motxilla carregada fins dalt

Salut!

albertbo
    Participant

L’últim entreno llarg ? Gairebé un mes abans ?

Ja veig que aquest tipus de proves són especials i per a gent molt especial. Sed, sóu uns TITANS !!

Saltamartí
    Participant

Hola,

A mi m’agradaria anar-hi però, no he fet mai una marxa tan llarga, intento surti a córrer cada dia, no se si es poc. No vull cap lesió però a la vegada sento que hi he d’anar. Córrer entre castells i indrets familiars pot ser meravellós i divertit.

Joker
    Participant

Bones,

Mapa detallat del recorregut: http://www.marxadelscastells.com/mapes/generalweb.jpg

Desnivell: http://www.marxadelscastells.com/mapes/perfilcastellscomplet.jpg
    (Per descarregar-lo millor: prémer el botó dret del ratolí i escollir l’opció ‘Guardar destino como’ o "Desa l’enllaç al disc").

Aquest any, la sortida es farà des de Concabella. Com arribar-hi?: http://www.marxadelscastells.com/mapes/accesconcabellacsv.pdf

Track GPS: http://www.marxadelscastells.com/marxa_dels_castells_de_la_segarra.zip

Més info. al web de la Marxa: http://www.marxadelscastells.com

estefi
    Participant

:D
    madjoker….. ets un krak de la informacio….
    pero ….. vindras, a fer-la o que?.
    es per fer-la suau, i tot i aixo faran mal les cames segur, el passat any la vaig fer amb 5 hores i pocs segons….
    es magnifica¡¡¡¡
    apa, 😉 km…s al ponen per a tos……….
    estefi :)

Saltamartí
    Participant

Eh estefi, jo m’apunto a les 5 hores. Que ho podré aconseguir si per exemple

a Balaguer aconsegueixo a la mitja 1:35 Podria fer la dels castells amb 5 hores?

Moltes gràcies.

estefi
    Participant

😯 xavvier la meva millor marca amb mitja es 1.34.06…..
    vas sobrat, pero es mes de coco, son curses de molt temps i que les cames ok….
    res mes…..
    estefi. :D

Joker
    Participant

Mmmm…

El dia 2 de març hi ha molta oferta atlètica…però reconec que fer la Marxa em tempta bastant…50 kms trotant….,sí sí sí, em tempta bastant 😆 .

Saltamartí
    Participant

Molt bé estefi, és qüestió de disfrutar amb la marxa.

La meva millor marca a 21 és de 1:42 però crec que ara podria fer 1:35, ja se veurà… amb 1:38 ja estaré content.

Ànims! que s’atansa.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Madjoker, si et tempta no t’ho pensis dus vegades, paga la pena de debò. És una activitat molt diferent a la que estem acostumats els corredors de ruta, segellant uns llocs de pas, avituallaments abundants, fins i tot massa pels que ho fan corrent, molt bona organització, i La Segarra està especialment bonica al març, amb els turonets que no poden faltar,…..i a més a més els castells.

Una abraçada a tots.

Luigi
    Participant

Hola companys,

Doncs a mi també em tempta bastant per fer-la corrents, encara que vaig molt curt d’entrenaments i 50 km, és clar, es noten

Per aquest dia tenia pensat fer la Marató Salvatge a les Guilleries, com m’agrada molt la muntanya l’esperit em porta amunt i no m’espanta tant el patiment com ho podria fer a la Segarra…

Em sap greu haver-me de decidir per dues proves tan maques

Seguiré el fil 😉

estefi
    Participant

:D 😯 LUIGI, aqui muntanya, …. no es que sigui el que mes hi ha…. pero es que jo estic enamorada de la prova….
    tinc molt bon record….
    i els pobles , genials….(encara que l´any passat em vaig perdre uns kms…¡¡¡)
    i el record de participar, es precios, un castellet,que sempre es diferent…. es genial¡¡¡¡
    KM´S AL PONENT…
    😉 ESTEFI

Crit
    Membre

Madjoker

No sé. no sé…. si em punxes aquell dia no tinc res….

salut

Saltamartí
    Participant

Gent!

He aguantant bastant bé,

He sortit avui a fer 16 kilòmetres després d’un dia de descans, ha sigut una molt bona experiència he clavat els 16 kilòmetres en 1:23 en una mica de desnivell, demà toca més a poc a poc. Estic animat a fer la marxa dels castells. Vull fer un parell de sortides llargues abans d’apuntar-me. (a part de la mitja de Balaguer) Dues sortides de 21 estaria bé?

El que no m’agrada es que després vindrà la corre-cuita grrrrr. Ja ho podrem aguantar això?

Els qui hi van anar l’any passat, quan vareu tardar a recuperar-se després de la marxa?

Moltes gràcies.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 52)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.