III Mitja Marató al Pont de Suert, 2 de novembre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Roser
    Participant

:X :X :X

Bon Dia a tothom, avui m’han donat la data de la Mitja Marató a la capital del Pont de Suert, serà el dia 2 de Novembre, així que ja podeu anar escalfant motors…..

Roser
    Participant

Retetim………………

Bon Dia a atothom avui m’han donat la data de la Mitja Maràtó ala Capital del Pont de Suert serà es dia 2 de Novembre aixi que ja podeu anar escalfant motors…..
    :blush: :dry: :dry:

Crit
    Membre

Roser ha escrit:

Quote:
    Retetim………………

Bon Dia a atothom avui m’han donat la data de la Mitja Maràtó ala Capital del Pont de Suert serà es dia 2 de Novembre aixi que ja podeu anar escalfant motors…..
    :blush: :dry: :dry:

Díptic de la cursa a la portada de km0.cat

Salut i merci per oferir-nos-la un any més

homedferro
    Membre

Companys!!!

Per poc que pugueu no us perdeu aquesta cursa!!!

Només tinc un adjectiu per ella: EXCEL·LENT!!!

albertbo
    Participant

Mireu a l’espai “Ofertes associats”.

Ara no hi ha excuses.

KM 0 Ponent és molt gran.

km0
    Gestor de comptes

Gentilesa dels organitzadors d’aquesta prova, es sortejaran entre els Associats de km0 Ponentque vagin a aquesta cursa els productes següents:

– 5 forfaits de dia de Boí Taüll
    – 2 circuits welness Spa Boí Taüll
    – 1 massatge geotermal per a Spa Boí Taüll

Us recordem també que els associats tenen un descompte de 2 euros al preu de la inscripció.

Estudiarem el procediment del repartiment.

Salut a tots

Joan Carles Grau
    Participant

Hola, bona nit a tots/es
    Algú sap el “perfil o relleu” de la mitja del Pont de Suert o on es pot trobar.
    Gràcies

Crit
    Membre

Bones Jotace,

El perfil no l’he trobat, no ha de ser difícil de fer, a veure qui el treu.

Sortida plana, entrada a una gèlida vall resseguint el riu que s’enfila i s’enfila, mitja volta i llarga baixada per volar, el darrer tram torna a ser pla.

Perfil similar a Granollers.

Salut

miriam
    Participant

Hola!, el perfil el trobareu a l’espai web http://www.elpontdesuert.com/

Gràcies!

Joker
    Participant

Jotace ha escrit:

Quote:
    Hola, bona nit a tots/es
    Algú sap el “perfil o relleu” de la mitja del Pont de Suert o on es pot trobar.
    Gràcies

Aquí el tens: http://www.elpontdesuert.com/filesimagina/agenda/archivos/perfil.pdf

Joan Carles Grau
    Participant

Okei, cenquiu veri match.
    Per cert, jo he trobat una altra mitja que pels de Lleida ho tenim apropet, la mitja de vendrell el proper 26 d’octubre
    http://www.mitjavendrell.cat/

Buff!
    Participant

No hi han corredors per aquesta cursa? :( Que potser només us agrada anar pla i avall? :unsure: Si acabo de concretar algunes coses, jo gairebé segur que hi anirè… i espero retrobar un bon grapat de Km.0 amb ganes de provar una mitja diferent!.: :woohoo:

albertbo
    Participant

Buff!, tu concreta, concreta…

Ara sí que estic ben fotut ! En tot el 2008 no he corregut ni una sola Mitja, ni una sola !!!!, ho he mirat.

Però no vull fallar als amics pontarrins.

No sé, no estic gairebé entrenant, la pujada és molt llarga, no sé córrer en baixada, patiré com un gos, serà un desastre… No ho tinc gens clar, no ho faré. No, ho faré. Vull dir que ho intentaré, però no sé. No sé si puc. Puc ? Potser sí, potser no. No sé sí puc. No sé, jo sí que puc, no ? No, jo sé si puc o no, potser és que no. O sí? No ho sé ni jo, em sembla.

No sé quina, però alguna cosa sí que puc. Em sembla que m’he explicat bé, no ?:side: :side:

Nooooooooo?????

amata
    Participant

Molt bones!!

Buff tens tota la raó, sembla que les pujades no agraden a la gent de la plana de Lleida. De tota manera i a falta de lligar un parell de cosetes crec que hi seré ;) . Jo no he fet altra cosa que sentir a parlar-ne molt bé d’aquesta mitja, així és que ca a Pont de Suert hi falta gent!!:woohoo:

Apa!

Jordi
    Participant

Jo ja m’he incrit, i animo a tots els que esteu indecisos a fer-ho.

No patiu per això que diuent de la “pujadeta”, son només uns kilòmetres que es fan com si res (després ve baixada, i això si que s’agraeix). Tampoc heu de patir pel calor, que de bon segur no en passareu.

Per cert, buff aquesta mitja és ben diferent a la de Sant Cugat.

Ens veiem el 2 de novembre!!!.

Jordi

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 43)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.