III Mitja Marató al Pont de Suert, 2 de novembre
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
24 d'octubre de 2008 a les 20:55 #17198
Buff!ParticipantHola Jordi!
Veient el perfil, certament no és com Sant Cugat, i aquest és un dels motius per anar-hi. Al cap i a la fi, són uns 250 metres de desnivell repartits en 8 km. envoltats de bosc. Si no retorna la lesió de l’estiu, després de la cursa d’aquest diumenge a Manresa, ja puc confirmar que hi serè per gaudir-ne i descobrir nous indrets. :cheer:24 d'octubre de 2008 a les 23:19 #17199
albertboParticipantAmb tota modèstia, m’agradaria incidir en l’encant amagat d’aquesta Mitja. Animo a tothom a conéixer-la, també als que fa un any van prometre ser-hi enguany. I no diré noms… … (tot està recullit al fil de la II edició 👿 :evil:)
I un altre dinar de germanor què tal ? És una molt bona manera d’estrényer lligams comuns.
Ho parlem, no ?
25 d'octubre de 2008 a les 10:32 #17201
KarriParticipantSi no hi ha res de nou, jo també hi aniré.
25 d'octubre de 2008 a les 10:57 #17202
RoserParticipant:laugh: Si no te res de pendent aquesta cursa vaaaa!!!!!! un miqueta i prou el paissatge es genial….
26 d'octubre de 2008 a les 18:42 #17218
NeusParticipantHola,
m’ha costat una miqueta poder-me conectar al nou forum, però ara ja estic…Nomès dir-vos que al Pont us esperem amb les mans obertes que és una satisfacció poder comptar amb vosaltres per córrer pels nostres camins, encara que nomès sigui de tant en tant…
I també que estaré encantada d’organitzar un dinar de germanor com l’any passat si ho voleu.
Fem la llista?
Neus
Albertbo, t’he apuntat pq l’any passat no et vas poder quedar i enguany encetes tema….també quasi podem apuntar al Karri que compartiu cotxe no?.Demà ja us passo menu i pressupost.
Ens veiem diumenge. Neus
27 d'octubre de 2008 a les 23:03 #17235
albertboParticipantNeus, jo probablement també et diré demà quants som, potser 3 adults i un nen. Estil Hostal Can Costa com l’any passat ja va bé. És suficient, crec jo.
No us plau un bon dinaret després d’una bona cursa, companys ?
28 d'octubre de 2008 a les 8:25 #17240
RoserParticipant:whistle:
Bon Dia,crec que no correre però al dinar intentare de venir ni que sigui al primer plat, Neus estàs perduda pel Pont et truko………
28 d'octubre de 2008 a les 23:09 #17251
albertboParticipantVinga, vinga, on és la penya ? Ja queda poquet per gaudir d’una Mitja valenta com ella sola. Si us la perdeu és només cosa vostra, eh ?
A veure, que hi ha molts interrogants encara. Anem concretant !
CÓRRER
Buff!
albertbo
Jordi
Karri
Neus
Roser ?
By Keds ( 👿 )
joakim
amata ?DINAR
Neus
albertbo
Buff!
Paquita
Sergi
Roser (un plat :huh: )De casa en pugem quatre, i tot i que la Neus encara no ha dit res, nosaltres ens hi quedem a dinar segur. Al cotxe també hi tenim una plaça lliure.
29 d'octubre de 2008 a les 8:29 #17253
ElmuroParticipantInscrit! Sera la 3a participació en aquesta prova, jejejeje no hi ha vacuna :silly:
29 d'octubre de 2008 a les 10:00 #17255
amataParticipantInscrit!!
, ja he entregat la butlleta i fet el pagament.
Nosaltres pujarem 3, l’Anna, el Drac i jo mateix, tot i que seré l’unic que sortirà a córrer. Del tema del dinar de moment no puc dir res, tot i que a poc que puguem baixarem a dinar a Lleida.
Per cert, suposo que tot i que plogui :unsure: o nevi :blink: , la cursa es farà igual, no?.
Apa!
30 d'octubre de 2008 a les 7:45 #17273
KarriParticipantHola,
Algú sap si es poden fer inscripcions el dia de la cursa (al díptic no ho posa).
Fins dissabte no sabré de segur si puc anar-hi.
30 d'octubre de 2008 a les 16:55 #17289
NeusParticipantHola, no, no m’he perdut, però no podia entrar i escriure.
Dinar:
Com l’any passat, sempre més o menys hi ha els mateixos plats.
El preu és:
de 13 euros 2 plats
de 15 euros 3 plats, en els dos casos està inclos el pa, aigua, vi i postre.
Tinc problemes per entrar, però en faré el seguiment i m’encarrego d’encomanar-ho per les 13 hores no?.
Em podeu especificar el número de persones que veniu?.Roser, si no córres la mitja del Pont…. ja pots començar a fer les maletes… ens foten fora del poble. Jo demà faig la inscripció
Karri, no hi haurà problema per fer la inscripció el mateix dia però ja t’envio un missatge amb el meu mòbil i em pots trucar dissabte i t’ho confirmo.
Fins diumenge
30 d'octubre de 2008 a les 17:01 #17290
NeusParticipantKarri t’he enviat un missatge, però no em surt enlloc…
si no t’arriba i el vols envia un correu al km0 ells el tenen..30 d'octubre de 2008 a les 19:46 #17291
RoserParticipantINSCRIPCIÓ!!!!!!!!!!!! feta :woohoo: no volia però com diu la Neus ens fotaràn fora del poble…ei fa un fred que pela teniu que venir ven abrigadets hi ha una zona molt sombria que hi fa un fred que set gela tot ok Makey……
Ens veiem a ala Cursa, per cert te algun remei pk no tingue calambres al km 16 s’agrairia una solució…30 d'octubre de 2008 a les 21:03 #17293
By KedsParticipantHola Km0’s.
Fora de termini….en temps de descompte….però finalment….INSCRIT !!!! :woohoo:
Aquesta és una setmana complicada ….he dubtat…..ho havia descartat….he tornat a dubtar…..i finalment ho he vist clar !!
El meu camí cap a Donosti passarà pel Pont de Suert…..El crono aquest cop serà només una anècdota…..doncs m’ho prendré com una entrenament (de qualitat) en un entorn diferent….gaudint de l’ambient….el paisatge….el fred !!! :woohoo: ……(L’any passat se’n van dir meravelles d’aquesta cursa en aquest fòrum….)
En principi sortiré sol i amb cotxe el mateix diumenge…..si algú es vol incorporar….que ho digui…..
(Karri, si finalment puges……et puc passar a recollir per Algerri….Ja ho saps.)Pel demés…..m’afegeixo al dinar de germanor.
Salutacions.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.