III Mitja Marató al Pont de Suert, 2 de novembre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

By Keds
    Participant

CÓRRER

Buff!
    Albertbo
    Jordi
    Karri :dry:
    Neus
    Roser
    Elmuro
    Joakim
    Amata
    By Keds

DINAR

Neus
    Albertbo
    Buff!
    Paquita
    Sergi
    Roser
    By Keds

Karri :angry: Elmuro & Cia.:angry: Amata, Anna & Drac:angry: Jordi :angry: etc…etc…:angry:

albertbo
    Participant

Visca By Keds !!! By Keds forever !!!

Estic molt content que t’hagis incorporat a aquesta moguda. És segur que tindrem un dia “entretingudet”, com a mínim.

Si finalment en Karri no s’ho pogués manegar, podriem quedar a Alfarràs, no ? Sempre està molt bé anar plegats a curses.

Neus, ja veus els que venim, de moment som 6 adults i un barrufet anomenat Sergi. Deixem a les teues mans el dinar. Trobo perfecta l’hora.

Estic tot neguitós per ser ja allà.

Juanjo
    Participant

Hola Neus,
    Em faria gràcia venir a correr al Pont, però acabo de venir d’expe i he tornat una mica cansat i no estic gens entrenat. Però cal donar suport a la mitja que feu a la Ribgorça, poder intentaré venir.
    Si finalment pujo (hi ha fira a Vilaller i tenim convidats), puc inscriurem dissabte o be el mateix dia?
    Juanjo

albertbo
    Participant

Dues baixes al dinar, Neus: Paquita i Sergi no poden venir finalment, ho sento :( .

Karri
    Participant

Finalment, no podrà ser. :(

Neus, vaig rebre el missatge, gràcies per tot.

Gaudiu de la cursa i l’entorn.

Neus
    Participant

hola, he tingut uns petis problemes per entrar i respondre, però ara finament l’amata m’ha fet cinc cèntims del que cal fer i ara he resolt el problema. Gràcies.

Juanjo, pots venir i estarem encantats de que ho facis.

Karri és una llàstima que no puguis venir, però un altre any serà!.

Albertbo, he quedat que demà quan s’acabi la cursa confirmem els que som per dinar.

Us he de dir que avui al Pont no fa gens de fred i no plou, si plou ho fa suaument, esperem que demà es comporti.

Ens veiem demà.

Neus
    Participant

Al Pont avui s’ha aixecat amb aigua per totarreu, la organització per motius prou justificants ha decidit de suspendre la prova.

Tots ens hem quedat parats i amb un pèl de ràbia després d’haver-se aixecat,cotxe i haver arribat al punt de sortida no hi ha sortida.

El sentiment de frustació entenc que és per tots, pels tots aquells corredors que ens hem apropat al poliesportiu que s’ha de dir que ha sigut la immesa majoria i també per la organització que ha vist que després de temps de feina no han pogut donar el tret de sortida.

Com a Pontarrina, tinc poques coses a dir, però una d’elles és donar-vos les gràcies a tots els que avui us heu desplaçat al Pont i que esperem tenir curses amb més bon temps. I a la organització dir-vos que son coses que passen però potser estaria bé buscar una altra data i començar de nou quan el dia és més llarg i el temps sol acompayar més.

El dinar també ha quedat suspès:S :S .
    Ens veiem de nou en alguna cursa….bykeds, espero que em passis el teu entrenament i les teves series..és cert eh!

Jordi
    Participant

Un cop a casa les coses es veuent diferents, i sembla que lo millor ha estat no sortir a correr amb el temps que feia.

De tornada he passat per part del circuit, concretament pel costat del riu i la veritat es que feia bastant respecte de veure la quantitat i la força amb que baixava l’aigua.
    Després d’aver matinat una mica i d’aver saludat a uns quants KM0, només em queda dir que ja vindràn dies millors i que, si no hi ha res de nou, de ben segur ens hi veurem l’any vinent.

Salut
    Jordi

Roser
    Participant

Bones per tothom, la veritat esque ha estat una pena però ha sigut una desició acertada perquè no feia dia per correr al contrari no ha parat de ploure i feia molt de fred, moltes gracies a tothom que ha vingut ara a per la propera anims….

albertbo
    Participant

Sí, la situació d’avui ha estat d’allò més insòlita. Jo almenys no m’hi havia trobat mai, d’arribar a una cursa i ser-me dit que no es fa.
    Arribem a 2/4 de 10 en Buff!, en By Keds i jo mateix. Plou, però res de l’altre món, i no fa gaire fred. Veiem a la Neus, jovenívolament li parlo del dinar, i amb posat seriós em respon que no hi ha cursa. De moment no me la crec, però ben aviat ens en fem el càrrec de les circumstàncies, ja que som ràpida i atentament informats.

Em poso en la pell dels organitzadors, ells guardaven la compostura però les cares ho deien tot. Per nosaltres ha estat un pal, però només hem perdut un matí. Per a ells ha d’haver estat moltíssim pitjor, poden haver perdut molt més que això. I no és la seva culpa.

Només vull reiterar el meu suport als amics pontarrins, no ha de ser fàcil organitzar activitats lluny de nuclis importants de població. Això sempre té molt mèrit, però la resposta no sempre està a l’alçada de l’esforç. Per cert, Neus, jo no canviaria la data: no han de ser pas habituals tan adverses condicions, no ?

Per part meva, voldria veure una gran participació en la propera Mitja de muntanya d’El Pont de Suert, per exemple. S’ho mereixen.

homedferro
    Membre

Ostres! Quin greu!!!

Llàstima, però contra la climatologia no s’hi pot fer res!

Ànims i que tingueu més fortuna per la propera edició, a la que si l’agenda em deixa, no faltaré pas!

By Keds
    Participant

L’Homedferro es fa gran…. i ha començat a perdre les bones costums…..

Elmuro…. 0:00:00
    Neus……..0:00:00
    Buff!………0:00:00
    Roser……0:00:00
    Amata…. 0:00:00
    Jordi……. 0:00:00
    Joakim… 0:00:00
    Albertbo .0:00:00
    By Keds ..0:00:00

Afegiu i esmeneu……

Com podeu veure, el resultats van ser molt ajustats i per confeccionar la classificació els jutges de la Federació varen tenir que mirar amb molta cura la “photo-finish” …..

Salutacions.

p.d.// Molts ànims a tota la gent de El Pont de Suert…….Roser, Neus, Míriam….i a tota la resta dels organitzadors….. L’any que ve tornarem a pujar amb més ganes i més força si cal……(No hi ha vacunes).

Roser
    Participant

Bona Nit l’any vinent si la mitja com no però a l’Abril tenim la mitja de montanya que es preciosa aixi k ja podeu
    marcar-ho al calendari …..

S'està mostrant 13 entrades - de la 31 a la 43 (d'un total de 43)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.