II Duatló d'Alpicat, 20 de gener de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    ROMA34
    Participant

El dia 20 de Gener es celebra per segon any la duatló d’Alpicat, consta de 6,5km de cursa – 16km amb btt – i finalment 3km per dintre del poble, si algu hi està interessat les inscirpcions s’acaben el 12 de gener. per mes informació aneu a aquest enllaç:

http://www.alpicat.cat/documents/pdf/duatlo2007.pdf

Arctos
    Participant

Gràcies Roma34,

L’any passat ja vaig anar i tot i la boira 😥 i el fred 😥 d’aquell dia tinc tan bon record que hi tornare :D .

Salut

ROMA34
    Participant

aquest any han allargat una mica el recorregut de btt, hem sembla que és

fa el circuit al revés.

Jo també hi aniré , és una proba ideal per començar en els triatlons.

Tindré que treure-li el pols a la bicicleta.

El dia serà genial. :P

Pel mati duatló i desprès a dinar a Borges. 😉

Joker
    Participant
    Quote:
    Pel mati duatló i desprès a dinar a Borges. 😉

Caram! Quants dinars a Borges! Recorda que el cap de setmana següent (27/01) en tens un altre després de la cursa de l’Oli. 😉

marta
    Participant

A mi m’agradaria anar-hi però no n’he fet mai cap i el meu estat de forma en bicicleta és pèssim :? , fa un any que tinc btt nova i crec que sols hi he anat un cop. 😳
    La veritat és que fa una mica de respecte, més que res perquè em quedaré molt endarrerida. :(

Arctos
    Participant
    Quote:
    A mi m’agradaria anar-hi però no n’he fet mai cap i el meu estat de forma en bicicleta és pèssim :? , fa un any que tinc btt nova i crec que sols hi he anat un cop. 😳
    La veritat és que fa una mica de respecte, més que res perquè em quedaré molt endarrerida. :(

Bones,

Marta si tothom penses com tu només és presentaria el guanyador/a i la resta pensariem que per arribar darrera d’algú millor ens quedem a casa 😳 .
    Tu mateixa però llavors mai provaras això de les duatlons i si ho proves t’asseguro que la bici no estara arraconada sota un dit de pols 😉 .
    Prova a fer uns kms amb la bici abans de la cursa i segons et vegis decideixes, però jo no m’ho pensaria massa 😈 .

Salut

marta
    Participant

Si em moro de ganes de participar!!

Però sols participar, crec que a córrer hi ha més gent de tots els nivells però amb duatló sembla que qui hi va és gent que habitualment fa els dos esports i …

Et faré i cas aquest cap de setmana sortiré una estona amb bici!!

Arctos
    Participant

Bones,

Jo ja estic inscrit :D ara queda lo més divertit.
    Només de pensar en la segona transició ja hem fan mal les cames 😳

Salut

marta
    Participant

Ja estic inscrita!

Són més les ganes :P que la preparació!! 😳

Volia anar diumenge a fer bici però si espero a fer bici no em puc inscriure ja que les inscripcions acaben dissabte.

albertbo
    Participant

Els diaris informen de l’assistència de participants d’èlit: s’ha confirmat la d’Eva Ledesma, Sabina Moreno i Marta Tarrés, en categoria femenina, i la d’Iván Espílez, Daniel Cremades, Enrique Pérez i Santi Millán, en masculina :mrgreen: .

marta
    Participant
    Quote:
    Els diaris informen de l’assistència de participants d’èlit: s’ha confirmat la d’Eva Ledesma, Sabina Moreno i Marta Tarrés, en categoria femenina, i la d’Iván Espílez, Daniel Cremades, Enrique Pérez i Santi Millán, en masculina :mrgreen: .

Si és veitat 😉 !!
    Fins i tot vindré amb tres llebres:L’Eli, la Tresina i l’Àngels!!
    Farem por a l’Eva i a la Sabina!!
    Crec que nosaltres serem les primeres!!
    Tot i que començant pel final 🙄 🙄 🙄

Ja veurem si un cop acabat tindrem les mateixes ganes de fer conya!! :?

kaiser
    Participant

He!

Un altre que s’apunta sense haver pujat a una bici en dos anys!!!

Marta i companyia, pujaré al vostre autobús!! La llúita per l’últim lloc serà apassionant! :D:D:D:D

TREMOLA ALPICAT!!!

Arctos
    Participant
    Quote:
    He!

Un altre que s’apunta sense haver pujat a una bici en dos anys!!!

Marta i companyia, pujaré al vostre autobús!! La llúita per l’últim lloc serà apassionant! :D:D:D:D

TREMOLA ALPICAT!!!

Eiiii Kaiser felicitats!!!!

Ja veuras com diumenge t’adonaras que això dels duatlons és molt divertit….però dilluns mentres estiguis patint les agulletes més besties que hagis tingut mai recorda lo bé que t’ho vas passar.

Per cert algú sap alguna cosa del recorregut de bici :?: mirant el planól sembla que l’han allargat i Roma34 ha comentat algo de canvi de sentit respecte a l’any passat.

Salut

Pd Avui he fet una petita prova de simulació de la transició de bici al córrer i ja començo a tenir les cames com formigó 😳 .

homedferro
    Membre

No patiu! hi seré… per veure com va!!

i també per donar-vos ànims!!! 😈 :mrgreen:

Eli
    Participant

Jo també fa gairebé un any que no toco la btt, i ja en tinc ganes, que coi! A més, és veritat que pel darrer hi ha premi?? :D :D :D

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 44)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.