II Duatló d'Alpicat, 20 de gener de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
21 de gener de 2008 a les 14:58 #11336
lagartijaParticipantAmb aquesta bici aniràs
:
:
:
: No vaig tardar gaire en entendre el perquè d’aquella cara de sorpresa… M’esperava el patiment.Jo no estava preparada. La meva ment no estava preparada. Però hem va faltar temps per gairebé prendre-li el dorsal a la Eli, quan hem trucà per comentar-me que no podia anar i…. “vale, vale! Tranquil.la! Ja hi vaig jooooooooo!"
Estava neguitosa, no ho nego… Trobades. El cor s’alegra insospitadament quan et trobes els companys i companyes…. Agraeixes tant que hagi gent que t’anima… sense jutjar-te…
Varem arribar aviat, massa aviat… A les 09:00 ja hi érem al lloc, però va passar tant ràpid que quan vaig mirar el rellotge gairebé no quedava temps per escalfar…
Sortida! A poc a poc. Soc diesel…. Molt satisfeta de les sensacions de la primera part. Comparteixo alguns quilòmetres. El recorregut va estar molt entretingut i bonic… M’agraden els camins…
Canvi! MTB! Sensacions i conclusions importants: 1. La bici ha de pesar menys què aquell que la porta… 2. El pare no m’estima…
Bé, evidentment, fins que hem vaig aclarir amb les marxes, els plats (no bruts), etc., ja estava de cap a la famosa pujada… No va ésser la primera ni la última vegada que vaig baixar de la bici… “Piernas para que os quiero!!!” Jo que estava tant orgullosa de haver-ne passat uns quants corrent… Tothom que havia avançat, ara m’avançaven! Bé, anem aprenent: haig de agafar més la bici… Al carrer! No pas a les classes d’spinning!
El recorregut? Amb unes vistes i uns paratges magnífics. Gràcies al seny del qual no disposo, vaig aprofitar les baixades per “deixar-me anar”. Important: No vaig caure. A punt vaig estar 2 vegades, però…. I encara reia quan veia com marxaven les rodes i el fang m’esquitxava la cara!
La transició una altra vegada a la carrera crec que va estar simplement mental… Donat que no disposava de quàdriceps 😯 , però si de uns bessons gegants 😯 , vaig començar a córrer amb cames de fusta… Pensava, però, que seria pitjor…
Va, va! Són només 4 quilòmetres! És no res! Ja arribo! No m’ho puc creure! Va estar una sensació magnífica! La Piliborges i la Eli, magnífiques animadores. Estava tant contenta que crec que vaig abraçar a tothom (disculpes si algú es destorbà…. no tinc remei!) Crec que hem vaig deixar a la noia de l’entrepà…
homedferro, ets una bèstia no humana; kaiser, ets una bèstia humana; arctos enhorabona pel 3r. lloc. (merescudíssssssim, i no només pel teu esforç físic, sinó per sempre animar i saber escoltar la opinió simple i/o sense sentit dels experts en res…. recorda el pacte, eh?); marta, “simple y llanamente” : ETS GENIAL!.; Pontsicà, crec que no ens varem creuar… (No eres pas tu aquell de la bici a qui li vaig demanar a l’últim quilòmetre que hem puges a la cistella i gairebé cau? No era la meva intenció…).“Y hasta aquí puedo leer!”. Bé, ja he perdut la por. Aviat la TRI….. Això no ha fer res més que començar!!! I crec que no aniré pas sola! Hi ha més d’una noia que també s’ha enamorat d’aquesta disciplina… Jo inclosa.
Enhorabona a tothom que va tindre el valor i el somriure per fer-ho. També ens mereixem un homenatge, no?
Hem disculparia per “xerrar” massa, o ésser massa “expressiva”, però, aquesta vegada,…. no ho faré.
Salut companys/es!
PDT.: Petons.
21 de gener de 2008 a les 17:48 #11373
PontsicàParticipantLagartija! no era jo jeje…
Estava de públic amb la camera d fotos en mà xD ganes no me´n faltaven però esperaré a la pròxima jeje. salut!
21 de gener de 2008 a les 21:03 #11379
SaltamartíParticipantGent,
On són les classificacions de la duatló?
Gràcies.
21 de gener de 2008 a les 22:43 #11382
ArctosParticipantBones,
Primer felicitar al Homedferro per gaudir tant i tant d’una cursa, quina manera més bona d’explicar les sensacions viscudes….tu si que saps ❗
Lagartija quan puguem prendre el sol com animals de sang freda quesom penso cumplir el nostre pacte 😉 Per cert crec que jo, el primer, i molta gent tindriem que aprendre de la teva manera de somriure a la vida, a la gent i de fer sentir bé amb una mirada expressiva .
Xavvier totalment d’acord amb tu, on son les classificacions
: o el xip aquell blanc era per pensar-nos que eren uns pros i coses d’aquestes.
De totes maneres felicitar l’organització perquè si milloren la web i treuen les classificacions per mi no hi ha cap queixa. Felicitar als voluntaris que estaven patint la boira, el fred i la solitud esperant que passessim per les cruilles. Lo dels avituallaments que alguns comenteu, jo només puc dir que a cap dels que he participat fiquen beure o menjar durant la prova. Se suposa que amb l’aigua que portem al bidó de la bici ja tens prou i al arribar llavors si et donen de tot. Jo ahir portava aprox 300ml i encara no la vaig beure tota.Salut
21 de gener de 2008 a les 23:40 #11388
kaiserParticipantSi aneu a la web de l’ajuntament d’Alpicat veureu que han substituït el cartell de la duatló per una conferència sobre OVNIS 😯 😯
:
: ❗ ❗Quines conclusions en podem treure?
Els extraterrestres han abduït els resultats de la cursa?
Quina relació hi ha entre l’atletisme popular i la vida en altres planetes?
Quan diem que fulanito és un extraterrestre perquè corre molt, potser no anàvem tan desencaminats com ens pensàvem?
La veritat està allà a fora… SURT A CÓRRER I LA TROBARÀS!!!
22 de gener de 2008 a les 9:48 #11397
JokerParticipantQuote:Si aneu a la web de l’ajuntament d’Alpicat veureu que han substituït el cartell de la duatló per una conferència sobre OVNIS 😯 😯
:
: ❗ ❗
Quines conclusions en podem treure?
Els extraterrestres han abduït els resultats de la cursa?
Quina relació hi ha entre l’atletisme popular i la vida en altres planetes?
Quan diem que fulanito és un extraterrestre perquè corre molt, potser no anàvem tan desencaminats com ens pensàvem?
La veritat està allà a fora… SURT A CÓRRER I LA TROBARÀS!!!
22 de gener de 2008 a les 10:48 #11399
kaiserParticipantPRIMÍCIA!!!
Ja han sortit els resultats de la duatló (Gràcies Mulder i Scully)
3.- Arctos …………..1:09:31 (ets un monstre! Km0 al podi!!!)
24.- Kike Borrás …1:17:03
97.- Homedferro …1:32:11
114.- Kaiser ……….1:42:10
10.- Lagartija ……..1:49:29 (suposo que ets tu)
14.- Marta …………..2:02:20
15.- Àngels …………2:04:28Qui em deixo? No conec els vostres noms reals…
Com es fan les tabulacions??? Si pogués insertar codi html….
22 de gener de 2008 a les 15:32 #11403
SaltamartíParticipantMolt bé,
Ja tenim les classificacions de la cursa. Sóc el 107, ja està prou bé. Felicitats a tots i, l’any que bé a tornar-hi.
A Borges ens veurem.
Una salutació a tots.
22 de gener de 2008 a les 17:28 #11404
PontsicàParticipantcoi ja he badat , ja no em puc apuntar a la cursa de borges…que cateto soc
22 de gener de 2008 a les 21:38 #11406
martaParticipantPontsicà, m’hauria agradat conèixer-te, igual que al xavvier, en una altra ocasió serà. Si et va bé, envia’m les fotos al correu de hotmail. Avui he vist les que ens van fer a la baixada, molt per sobre però estan molt bé. És una llàstima que no pugis venir a Borges ja que és molt maca, i espero que això no et passi a Puigverd!!!!! 😉
Jo he après una cosa i és que abans d’anar a un duatló t’has d’informar de com funciona, del tema dels avituallaments (tot i que en el reglament hi posa que n’hi ha), el canvi i tantes coses!! Incloent el fet de conèixer be la bici i no equivocar-te al fer canvis de plats. Però m’ha fet gràcia veure que no era l’única amb aquest problema.
Crec que encara avui em dura l’eufòria haver participat en el duatló!!
A l’estiu en fan un a Castellfollit de la Roca que és nadar i córrer, hi vaig estar un any a veure’l i perquè no portava roba adequada que sinó …
Ara a familiaritzar-me amb la bici!!
22 de gener de 2008 a les 22:57 #11409
PontsicàParticipantDoncs si Marta! Quina llastima! Cada dia que passa em sap més greu no poder correr a Borges! Ja ens coneixerem a la pròxima!
Les fotos te les envio al mail doncs! Suposo que ets tu jeje que segur tampoc ho se xD Si et passes pel blog pots veure la resta. Salut!23 de gener de 2008 a les 13:40 #11419
kaiserParticipantHola,
He rebut un mail amb propaganda d’un fotògraf que va fer fotos de tots els participants. Després de barallar-me una estona per la seua web, al final he trobat l’enllaç.
Feu-hi un cop d’ull, n’hi ha que estan molt bé. Jo surto a la primera
i en alguna altra, però caminant… 😳 era un tram amb una baixada massa forta per la meua inexperiència en dos rodes… També s’aprecia la boira! (ho podeu comparar amb la mitja de Terrassa, que va ser el mateix dia, i pel que diuen feia solet) 😆 
Apa! Fins diumenge!!
25 de gener de 2008 a les 18:12 #11457
SaltamartíParticipantA veure si poso una foto que trobaré d’alguna cursa.
A Borges a pels 45 minuts. Sempre poso metes que no puc aconseguir, però més bonic és l’ambient i el contingut general de les curses. Ara per ara, m’interessen les curses de muntanya i també des de la d’Alpicat, les duatlós.
Vinga!
A disfrutar-la!
4 de març de 2008 a les 21:13 #12621
SaltamartíParticipantFaltava jo i com he vist que estic a la mediana(més o menys) m’ha fet il·lusió posar-mi.
3.- Arctos …………..1:09:31 (ets un monstre! Km0 al podi!!!)
24.- Kike Borrás …1:17:03
97.- Homedferro …1:32:11
107-xavvier ……….1:35:00
114.- Kaiser ……….1:42:10
10.- Lagartija ……..1:49:29 (suposo que ets tu)
14.- Marta …………..2:02:20
15.- Àngels …………2:04:28 -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.