I Marxa popular del Segrià, 19 d'abril, Lleida

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

josep
    Participant

Hola bones,

M´agradaria sapiguer si el circuit i l´organització permet fer aquesta marxa portant un nen amb un cotxet.

Gracies

Salut.

Enric
    Moderador

Si el cotxet no porta motor i volant.. tipo smart…;)

Això es la marxa; un cotxet, un marxador més, categoria mini. Amb mes merit!.

Pero el cotxet millor amb amortidors…:cheer:

aureli
    Participant

pep13 ha escrit:

Quote:
    Hola bones,

M´agradaria sapiguer si el circuit i l´organització permet fer aquesta marxa portant un nen amb un cotxet.

Gracies

Salud.

pep13, pensa que dels 20 qm. i escaig que té la Marxa als voltants de 16 són per camins i corriols de terra i grava :unsure: :unsure: :unsure:
    Més que portar cotxet jo diria arrossegar cotxet.
    Podeu arribar, tu, el cotxet i sobretot el nen, ben “desballestats” :angry: :angry: :angry:
    Per altra banda ja saps que només trobaràs que ajuda per part de la gent de la Marxa en els passos complicats !:) :) :)
    Trobo agosarat intentar-ho :ohmy:

siau !

Crit
    Membre

Pep13

Ja t’han anat responent els companys que ja coneixen el recorregut.

Les dificultats seran la grava, sorra, alguna pedra i la pujadeta al Tossal.

Potser en aquests casos millor una motxileta, ja n’hi ha alguna de confirmada.

Malgrat tot, ningú sap millor que tu què és i no possible.

Salut

km0
    Superadministrador

Dades

A hores d’ara, un 8’75 % dels inscrits són de Juneda.

Salut

km0
    Superadministrador

Ja hem superat els 100 inscrits! :silly: 😆 :silly: 😆

Hem de destacar l’alta participació femenina, que s’acosta (i esperem que superi) el 40%.

Els grups d’amics, veïns i famílies amb canalla destaquen per sobre de les inscripcions individuals, a diferència de les inscripcions habituals a curses.

També hem de destacar que la Marxa ha superat l’àmbit de les comarques de Lleida i ja tenim participants de les comarques de Barcelona i Tarragona. Fins i tot en tenim un (de moment) de fora de Catalunya. Benvinguts!

Som-hi, que encara en falten molts!!

Karri
    Participant

Ep, jo ja he aportat alguns participants desde Barcelona i estic a punt de convèncer algun més…:) :P :P

Crit
    Membre

Karri

Ara ho entenem, sabíem que era culpa d’algú.

Vinga, vinga, que això marxa i podem i hem d’arribar als 500!!!

Salut

Crit
    Membre

Dos setmanes per la marxa i aquest fil parat????:ohmy: :ohmy:

Els caminants van responent, però els atletes??:blink:

I les llistes de gent?:S

Juana
    Participant

Des de Mequinensa us acompanyarem en aquesta jornada un grup de caminadores a les que ens agrada voltar i participar a totes les marxes d’aquest estil.
    I el diumenge 26 d’abril, organitzem nosaltres la nostra tercera edició de la marxa senderista Villa de Mequinensa, a la que esteu tots convidats.
    Podeu trobar informació a http://www.mequinensa.com
    I aquí adjunto un cartel i el tríptic per la inscripció.
    Us esperem.

km0
    Superadministrador

Fenomenal!!

Us hi esperem a totes!

https://km0.cat/marxa/inscripcions/inscripcions.html

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Ahir es varen inscriure un company de feina i el seu fill….
    La seva dona s’ha ofert per fer de voluntària….

Històries de la maaaarxa…….:)

Salutacions & inscripcions !! :woohoo:

porcalleocho
    Participant

mOLTA SORT A LA MARXA, EL MATEIX DIA ESTIC A CAMBRILS EN PLENA LLUITA A LA LLIGA CATALANA DE CLUBS EN PISTA.
    GARANTIT QUE SERA TOT UN EXIT, L´UNIC QUE POC FALLAR ES EL TEMPS, PERQUE NO EL PODEM CONTROLAR QUE SI NO.

Enric
    Moderador

Crec que tindré la plusmarca d’ amics inscrits…:P

Ànims i arrastreu família, amics, enemics, ex, companys de feina, llars de prejubilats, companys d’ estudis i de piles (campanes), de feina, i de…:side:

només tenim 500 places, ho podem ampliar, però racionàrem la chicha…B)

Saltamartí
    Participant

Jo li he dit amb algú que hi vagi, em sap greu no anar-hi jo, i més a més quan porto tot l’any que només he anat a una cursa, la de Torà i ara que em decideixo a fer-ni dues més va i estan al mateix dia. Com l’any que ve segurament es tornarà a fer, podrem decidir cap a la caminada.

Au amunt les caminades i les curses, que nus guanyen els futboleros. El qui li agrada el futbol té molta sort, per tot arreu ni ha, em sembla que inclús hi ha sopa en forma de jugadors.

Crec que si potenciem les caminades acabarem tenint més gent a les curses.

Si algú del esport ho llegeix que ho tingui en compte.

Això és com la burrada de les drogues que es comença provant un cigarret.

Doncs provem amb una caminada veurem com aquest vici us pot portar a millors i bons resultats molt saludables.

Si hi ha caminades, la gent es mou, si la gent es mou l’activitat econòmica també i el país genera riquesa i la riquesa buaff això ja no se, he he he.

A caminaaaaaaaaaaaaaaaa!

S'està mostrant 15 entrades - de la 46 a la 60 (d'un total de 178)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.