I Marxa popular del Segrià, 19 d'abril, Lleida

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    aureli
    Participant

Josep,
    jo el tinc de manera aproximada que podria rectificar amb l’Ozi.
    El problema és que quan es fan “sobre plànol” no tens la cota d’alçada en els punts afegits.
    Si tan sols el vols per anar-hi, encavallat al track, ara mateix el preparo.

siau…;) ;) ;)

aureli

Jo te’l passo!!

Salut!
    kaiser ha escrit:

Quote:
    Bones,

algú que hagi fet la marxa amb GPS em podria passar el track?

Me’l podeu enviar a josep@huguet.cat

Gràcies!

JFK
    Participant

mesigual ha escrit:

Quote:
    Jo te’l passo!!

Salut!
    kaiser ha escrit:

Quote:
    Bones,

Gràcies!

Me’l pots passar a mi?

jordifk@yahoo.es

Gracies.

Jo te’l passo!!

Salut!
    kaiser ha escrit:

Quote:
    Bones,

Gràcies!

kaiser
    Participant

Moltes gràcies mesigual!!

JFK
    Participant

Sembla fàcil, però no ho és.

Perquè les coses surtin be, han de passar una de les dues coses:

1) Tenir sort, i creuar els dits,
    ò
    2) Treballar, treballar i treballar..

Km0 aposta per la segona i aquí en teniu una petita proba.

Cliqueu en aquest enllaç:

http://www.flickr.com/photos/jordifk/sets/72157617120801147/

Gràcies a totes les 800 ànimes que ho han fet possible!!!!

Salutacions i Km’s

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Ja han passat uns quants dies de la I Marxa Popular del Segrià……

Pel que s’ha dit la cosa sembla que va anar força bé….de fet, totes les opinions que s’han manifestat en aquest fòrum són totes molt i molt positives (algunes fins i tot ratllen l’eufòria pura i dura ), però companys ….em resisteixo a pensar que no hi pugui haver alguna opinió menys exultant….

Jo, personalment, no sóc la persona més adequada per fer crítiques…..estic massa involucrat en l’organització de la Marxa i durant la mateixa vaig estar immers en el paper de “crazy furgonetero” anant amunt i avall sense poder copsar objectivament del tot el grau de satisfacció de tots els marxaires…..però…..però em veig capaç d’apuntar quatre coses que potser no van acabar de funcionar prou bé….i aquí us les comento per si algú es veu amb la força d’estar-hi d’acord, en desacord…..o bé vol fer altres crítiques o comentaris….

Per començar ……la cinta per senyalitzar el circuit probablement no era la més adequada…..tot i l’efecte llampant que produeix el color groc al costat del negre, quan hi fiquem un fons verd la cosa perd molta ” lluminositat”….això va provocar sobre tot en el col.lectiu dels corredors, que anaven per davant i molt més ràpid, alguns dubtes i potser errors a l’hora de fixar el rumb….

També els corredors es varen poder trobar a l’arribada (la majoria d’ells varen arribar molt aviat respecte els gruix de la resta de la Marxa), un ambient una mica fred.

De fet els amics de Castellers de Lleida en aquell moment ja tenien “la brasa” funcionant a tota pastilla i ja estaven oferint un gran servei gastronòmic…..però era molt aviat, encara no hi havia públic ni curiosos mirant i tot plegat….podia semblar una mica fred….almenys atlèticament una mica fred….la falta de personal Km0 en aquell moment a l’arribada no va ajudar a escalfar l’ambient.

També, i acabant amb els “greuges” més específics al col.lectiu dels corredors…..diria que si ofereixes 21 kms a algú a qui li dones la possibilitat i l’incentives a que ho faci corrent….li has de oferir una dutxa….encara que sigui precària.

També és cert que la presència de personal voluntari sobre el terreny va ser molt i molt justa i pràcticament es va limitar a atendre els sis punts d’avituallament i controls de pas…..Tot això ho varen fer només 18 persones distribuïdes en més de 20 kms……Una mica més de contingent humà ens hagués permès probablement mantenir l’atenció als marxaires als avituallaments i potenciar altres punts del circuit per minimitzar, per exemple, algunes de les deficiències que he esmenat al principi.

En quant al circuit crec que hi ha poques coses a dir….tenint en compte les opcions que ens dona el territori i la lògica limitació quilomètrica, crec que el circuit és una de les millors opcions possibles….

Per la meva banda no sóc capaç de dir gran cosa més…..crec que els caminadors no es varen trobar en pràcticament cap inconvenient i en conjunt varen gaudir moltíssim d’una experiència que em sembla que per a molts era tota una novetat….i una agradable descoberta.

En general participo, tot i la meva poca imparcialitat, de la sensació general de que sent aquesta la primera edició….les coses varen sortir molt rodones…..però no puc deixar d’intentar esbrinar les coses que no van acabar de funcionar per estudiar-les, tenir-les en compte i corregir-les si es possible en una futura edició….

Ho deixo aquí…..perdoneu el rotllo….m’agradaria escoltar més veus sobre aquest tema.

Salutacions.

p.d.// Felicitats a tots els que avui (dia de Sant Jordi) teniu alguna cosa que celebrar….Crit, Jordi, Lo Jordi, JFK, Jordina, JMolins, Buff, J. Codony,…..etc, etc,etc. (Sou un munt !!!) :)

Joker
    Participant

Doncs es veu que encara no n’hi ha prou…

Afegim el sisè àlbum d’imatges de la Marxa a l’apartat FOTOS.

Aquesta vegada el “culpable” és en JFK. Gràcies company.:P ;)

Crit
    Crit
    Membre

Joker ha escrit:

Quote:
    Doncs es veu que encara no n’hi ha prou…

Afegim el sisè àlbum d’imatges de la Marxa a l’apartat FOTOS.

Aquesta vegada el “culpable” és en JFK. Gràcies company.:P ;)

I ara a l’apartat fotos, també un parell de vídeos, gentilesa d’esportlleida.com

Salut

Crit
    Crit
    Membre

19 d’abril

Avui només fa un any…

Això vol dir, que en un any hem portat 1800 persones al Tossal de Pedròs.

Per molts anys!

Enric
    Moderador

Doncs espera a la “que se aprepare”

La Urbana tindrà que demanar reforços… si tots hi donem un cop de ma.

AMB FORÇA!!

km0
    Gestor de comptes

km0 ha escrit:

Quote:
    marxa09_cartell_maq.jpg

Bon dia,

Nom: I Marxa Popular del Segrià

Organitza: Km0 Ponent, Castellers de Lleida, Ajuntament d’Alfés, Ajuntament d’Albatàrrec i Ajuntament de Lleida.

Amb el suport de: Diputació de Lleida, Coca-Cola, Pastisseria Germans Ribes, National Atesa…

Data: 19 d’abril
    Lloc de sortida i arribada: Lleida (davant del monument de Juli César, a la canalització)

Horari:
    Sortida conjunta: 8:30
    Tancament: 14.00

Recorregut: aproximadament uns 20 km passant per indrets de gran valor ecològic, paisatgístic, històric. Sortida davant de Juli César (canalització Lleida), Horta, Albatàrrec. Tossal del Pedròs, Timoneda d’Alfés, i canalització del riu Segre a Lleida.

Modalitat: caminant o corrent -o una estona de cada-, sempre de manera no competitiva

Perfil dels participants: molt divers, des de caminants fins a atletes populars, de fet us hi esperem a tots. Uns la fareu amb 2 hores i d’altres amb 5, tots sereu tractats amb el mateix respecte.

El repte

Reunir caminants i atletes sota una mateixa línia de sortida.

Inscripcions:(a partir del 17 de març)

Presencials (fins dijous 17)

Ajuntament Albatàrrec
    Ajuntament d’Alfés
    Turisme de Lleida, carrer major 31
    on-line (en breu publicarem els punts)

Preu:

4 Euros anticipada
    5 Euros dia de la marxa (Només si no s’ha assolit el límit)
    gratuït 12 anys o menys (cal fer la inscripció)
    gratuït socis de km0 Ponent (cal fer la inscripció)

Places limitades

La inscripció inclou els serveis següents:

Serveis

Guarda-roba i guarda claus
    Avituallament km5
    Avituallament km10
    Avituallament km15
    Esmorzar calent a l’arribada
    Obsequi de la prova per a tots els participants

Nota: només caminant o corrent, no bicicletes.

Km0

Fa cinc anys;)

km0
    Gestor de comptes

Pau ha escrit:

Quote:
    Nens!!!

Què bé que vaig passar-ho.

Van ser 170km d’anar i uns altres de tornar, 3h30 de cotxe:( . Però va valer la pena:) :)

Un paissatge ben diferent al que estic acostumat i una gent que et feia sentir com si fóssis a casa. Que ben parit.

Estava massa gras i fotut per anar corrent i vaig anar caminant i amb pals la majoria de l’estona. El km més ràpid caminant em va sortir a 7’35” i el segon a 7’46” He de millorar la tècnica per poder-me mantenir per sota dels 7’45” més estona.

Vaig poder-me escapar una mica del recorregut per pujar al cim més alt del Segrià. Bona vista.

Gràcies a tots els Km0, Castellers i amics que ho veu fer possible.

Alguns companys molt especials no s’ho van voler perdre. El valor del gest.

Fa cinc anys.

S'està mostrant 13 entrades - de la 166 a la 178 (d'un total de 178)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.