I Marxa popular del Segrià, 19 d'abril, Lleida

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    km0
    Gestor de comptes

marxa09_cartell_maq.jpg

Bon dia,

Nom: I Marxa Popular del Segrià

Organitza: Km0 Ponent, Castellers de Lleida, Ajuntament d’Alfés, Ajuntament d’Albatàrrec i Ajuntament de Lleida.

Amb el suport de: Diputació de Lleida, Coca-Cola, Pastisseria Germans Ribes, National Atesa…

Data: 19 d’abril
    Lloc de sortida i arribada: Lleida (davant del monument de Juli César, a la canalització)

Horari:
    Sortida conjunta: 8:30
    Tancament: 14.00

Recorregut: aproximadament uns 20 km passant per indrets de gran valor ecològic, paisatgístic, històric. Sortida davant de Juli César (canalització Lleida), Horta, Albatàrrec. Tossal del Pedròs, Timoneda d’Alfés, i canalització del riu Segre a Lleida.

Modalitat: caminant o corrent -o una estona de cada-, sempre de manera no competitiva

Perfil dels participants: molt divers, des de caminants fins a atletes populars, de fet us hi esperem a tots. Uns la fareu amb 2 hores i d’altres amb 5, tots sereu tractats amb el mateix respecte.

El repte

Reunir caminants i atletes sota una mateixa línia de sortida.

Inscripcions:(a partir del 17 de març)

Presencials (fins dijous 17)

Ajuntament Albatàrrec
    Ajuntament d’Alfés
    Turisme de Lleida, carrer major 31
    on-line (en breu publicarem els punts)

Preu:

4 Euros anticipada
    5 Euros dia de la marxa (Només si no s’ha assolit el límit)
    gratuït 12 anys o menys (cal fer la inscripció)
    gratuït socis de km0 Ponent (cal fer la inscripció)

Places limitades

La inscripció inclou els serveis següents:

Serveis

Guarda-roba i guarda claus
    Avituallament km5
    Avituallament km10
    Avituallament km15
    Esmorzar calent a l’arribada
    Obsequi de la prova per a tots els participants

Nota: només caminant o corrent, no bicicletes.

Km0

albertbo
    Participant

Toc, toc… “Que hi ha algú ?…”

Que potser és molt aviat per parlar-ne ? Que potser no sabeu de que va això ? És possible i comprensible.

Ni jo mateix sé quina una ens tenen preparada aquesta gent, però quan sento la paraula “marxa” se m’activen tots els sentits.

En essència, una marxa és un recorregut que es pot fer caminant o corrent (també hi ha qui accepta ciclistes) en un entorn on es busca oferir als participants contacte directe amb la natura i en un ambient totalment popular i lliure de competitivitat.

Una marxa no és una cursa. S’hi pot córrer i de fet els corredors són tan ben acceptats com els caminants. Tothom és ben bé igual, tothom rep el mateix tracte, els mateixos serveis, els mateixos obsequis (si n’hi ha), el mateix i indispensable bon esmorzar, etc. El que més m’agrada és que sempre evidencio que és una activitat del poble i per al poble, de persones que només volen que altres persones gaudeixin d’allò que amb cura i amor els han preparat.

Perqué sí.

I també per això el preu de la inscripció és bastant menor (a vegades molt menor) passant-ho tant o més bé que en una cursa normal i corrent.

Tenim Marxa des de Lleida ciutat ! No és com per alegrar-se’n ? Ponent no es prodiga en aquest tipus de propostes, i té molt mèrit atenent a les característiques del Pla de Lleida.

Però segur que es treurà suc de les pedres i tot… :)

Enhorabona per la iniciativa !

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

Massa aviat?

Si falten menys de tres mesos!!!!:silly:

L’Albertbo , gran mestre marxaire, ho ha explicat molt bé. I d’aquí a molt poc tindreu noves informacions sobre aquesta marxa.

Només vull puntualitzar que la marxa es podrà fer caminant o corrent, (també una estona de cada) però en seran excloses les bicicletes.

Les pedres no trauran suc, però serà primavera i faran olor.

Salut i bon dia! Amunt el fil.

Crit

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

km0 de la I Marxa Popular del Segrià

jcesar.jpg

No és el que sembla, és Juli César intentant aixecar el fil

homedferro
    Gestor de comptes

uixxxxxxxxxx

això fa una pinta de punt de sortida….

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

km 7 de la marxa popular del segrià. Tossal de Pedròs

tossalg.jpg

:woohoo:

JFK
    Participant

Com escalfem motors…

Jo per aquí hi he passat unes quantes vegades. Te pinta de tenir un recorregut esplèndit.

Expliqueu, expliqueu…

Salutacions i km’s

By Keds
    By Keds
    Participant

Alosa becuda blues……

És tard…. aquests primers dies de febrer es fan una mica llargs…..
    Tot i que la boira ja fa uns dies que ens ha donat treva……portem massa hivern damunt les espatlles.

A Les Borges varem gaudir molt i ja tenim a tocar la cursa de Puigverd amb celebració de segon aniversari Km0 incorporada…..els maratonians de BCN’09 fan els darrers retocs als seus entrenaments…..i m’imagino que tothom va fent….

……avui toquen sèries….l’altre dia un grup de quasi trenta corredors marcava territori per no sé on…..avui he de mirar el “last minute”…..aquell es recupera lentament….Has vist l’Adolfo?….Uf! hi ha molt fang a la canalització….. Saps si algú té previst anar “als castells”?….

Ben mirat…el temps juga al nostre favor. Cada dia som més Km0’s …..i aquest hivern no durarà eternament. De fet, crec, la primavera ja es comença a bellugar una mica més enllà de la línea de l’horitzó….

Probablement és un bon moment per renovar ànims i desitjos. Nous projectes….personals….i col.lectius.

Al Km0 Ponent hi ha un nou projecte que em sembla que ja no és només un projecte.
    Aquest nou projecte es diu ” I Marxa Popular del Segrià” i ja a començat a caminar.
    Ja tenim una data (19 d’Abril), un recorregut (pler d’encant), un pòster que fa molt de goig i el fil d’aquesta marxa ja fa dies que és obert al nostre fòrum….

També ha passat ja, que fa un parell de dies, al acabar la cursa de Borges, més de cinc-cents atletes populars de Ponent i de més enllà es varen trobar en obrir la “bossa regal” la nova edició del calendari “Atletisme Popular Ponent’09” on es fa publicitat destacada d’aquesta iniciativa.

I també passarà, que durant els propers dies/setmanes , fins a 4000 còpies d’aquest funcional i pràctic calendari seran distribuïdes arreu del nostre territori i un munt de gent propera al nostre món sabrà de la marxa i també es possible que ho associí al Km0 i….a partir d’aquí….tot és possible.

Els reptes personals estan molt bé….voler acabar una marató….fer un sub-40….fer nous amics….escriure una bona crònica….i curta !….:huh:

Però sens dubte són els projectes col.lectius els més difícils d’afrontar, els que acostumen a costar més…..però també, segurament, quan s’assoleixen els objectius (si s’assoleixen) són els que més satisfacció produeixen i més empremta deixen…..

Al Km0 Ponent tenim un claríssim exemple de tot això en la Cursa de Templers…..

Companys…..tenim davant una nova oportunitat d’afrontar un nou repte i sortir-ne guanyadors i satisfets…..Segurament som un grup molt i molt bo….que no ha de tenir cap problema en demostrar que ho som un altre cop.
    També som molts….i només que cadascú faci una mica….

Jo per la meva modesta part ja he començat a “vendre la moto” a la part més enrotllada de la meva família i aquesta setmana començaré a fer-me pesat a la feina, i als amics i coneguts…..

Reclutar caminadors em sembla que pot ser, també, un “esport” fascinant…..

Salutacions.

p.d.// ….i què coi és una alosa becuda ?:S

Luigi
    Participant

By Keds ha escrit:

Quote:
    Alosa becuda blues……

p.d.// ….i què coi és una alosa becuda ?:S

Demanes per l’alosa becuda i al principi en parles d’alosa becuda blues, ai las!, realment se’n podria fer un blues trist i punyent, doncs l’alosa becuda -ocell emblemàtic d’aquests ambients “estepàrics” peninsulars, com la timoneda d’Alfés- és gairebé segur que s’ha extingit com a nidificant a Alfés, i de retruc, a tota Catalunya. De fet, ni al 2006 ni al 2007 s’ha detectat ni auditivament ni visualment en aquest espai. Com a dada informativa, és la primera espècie d’ocell nidificant que s’extingeix a Catalunya en els últims 20 anys…

I que com ho sé tot això? No només som corredors, myfriend ;)

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Té molt bona pinta aquesta marxa, més que res perquè és una activitat diferent de les que estem acostumats a fer, la competitivitat -fins allà on podem- de les curses, gairebé sempre pendents de cronos i pulsòmetres.

La marxa és per gaudir-la, i si em permeteu, per fer-la gaudir a altres persones que potser encara no saben o no comprenen la dèria que ens ha agafat als corredors de fons d’anar a devorar quilòmetres amb la mateixa fruició que un es pren el martini en un vermut, apura les últimes pàgines d’un llibre o disfruta d’una bona pel-lícula. Cap d’aquestes activitats és incompatible entre si, ni excloeint, ni millor una que altra. Totes ens poden omplir segons gustos i preferències de cadascú.

Posar aquesta activitat lúdico-esportiva a l’abast de gent que no té el costum de sortir a córrer o caminar; el contacte amb la natura; l’equilibri ment-cos….i totes les qualitats que sigueu capaços d’afegir hauria de ser un dels nostres objectius. És clar que els habituals seran sempre ben rebuts, però centrar-nos en els no tan habituals, fer-los-hi un tast…..i després que decideixin si els pot aportar quelcom de bo.

També és normal que en plena activitat maratoniana -València, Barcelona- on hi tenim molta gent il-lusionada hi hagi poc moviment en aquest fil, però després els km0 ens hem de mobilitzar i aportar en les possibilitats de cadascú: participar, ajudar a organitzar, fomentar…. L’hem de fer lluir perquè paga la pena.

Una abraçada a tots.

PD/ No sé a que et dediques professionalment, ByKeds, però si mai necessito un comercial et fitxo ;), quina manera de vendre-ho!!!

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

Bon vespre,

La setmana vinent tindreu tota la informació d’aquesta marxa.

Serà una marxa dirigida pels Castellers de Lleida i km0 Ponent i coorganitzada amb els ajuntaments de Lleida, Alfés i Albatàrrec.

A l’espera dels detalls, el repte és a taula, 5 participants per cap.

20 km amb esmorzar i prou temps per fer-los al ritme que vulgueu, sortida a les 8.30…

Uns caminant, altres saltant, altres corrent, tots sota un mateix km0!

Et mous??

Marxa popular del Segrià!!

19 d’abril, 20 km de plaer

Lleida, Tossal de Pedròs, Timoneda d’Alfés, Albatàrrec, Lleida

Salut

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

Diumenge 8 de març a les 8.30 a Juli César de la canalització.

Farem el recorregut de la marxa caminant,per estudiar la logística, quatre hores llargues. Porteu una mica d’esmorzar i a compartir matí.

Qui s’anima?

salut

aureli
    Participant

Prou que m’agradaria venir !

Tinc Cursa de Raquetes a Tuixent. Dissabte marcar el circuït i diumenge l’avituallament i la recollida del marcat el dissabte.

El vent…el fred…:unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Si et cal quelcom que pugui donar-vos jo, digues-m’ho.

sort !

By Keds
    By Keds
    Participant

crit ha escrit:

Quote:
    Diumenge 8 de març a les 8.30 a Juli César de la canalització.

Farem el recorregut de la marxa caminant,per estudiar la logística, quatre hores llargues. Porteu una mica d’esmorzar i a compartir matí.

Qui s’anima?

salut

Crit
    By Keds & entrepa de pernil

albertbo
    Participant

Marxa ? He sentit marxa ??

Jo també vinc !!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 178)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.