I Marxa popular del Segrià, 19 d'abril, Lleida
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
21 de març de 2009 a les 20:10 #19870
aureliParticipantjmarkala ha escrit:
Quote:Companys ,
la marxa comemça a marxar. He parlat amb gent que ha vist els cartells del riu i s’ha afegiran a la gran caminada del dia 19 d’abril
19 D’ABRIL DIA DE LA PROCALMACIÓ DE LA II REPÚBLICA .
-Gran dia percert-Juli, no fou el 14 d’abril ?
:dry: :dry: :dry:
Podem intentar proclamar la III República !!

siauuuu…
22 de març de 2009 a les 16:12 #19879
km0SuperadministradorJa ens estan arribant els primers inscrits, tant online com presencialment!
Aviat penjarem el llistat d’inscrits.
Quants serem?
22 de març de 2009 a les 16:26 #19880
jmarkalaParticipantAureli,
Ostres,ostres, tens raó :S :S .
Però si conve proclamarem la I República de la marxa Segrià
22 de març de 2009 a les 16:37 #19882
CritMembreCoi de biòleg jmarkala, que una mica d’història no fa mal! El 19, je, je:lol:
Salut
22 de març de 2009 a les 20:18 #19884
km0Superadministrador22 de març de 2009 a les 20:25 #19886
km0Superadministrador23 de març de 2009 a les 8:40 #19890
kaiserParticipantParlant de fotos,
assegut al lloc on treballo tinc al davant aquesta paret plena de fotos, de les quals n’hi ha dos que m’han cridat l’atenció:

Amplio les dos fotos, a veure si us sonen: :blink: :ohmy:

Diguem-ne casualitat?
23 de març de 2009 a les 22:08 #19903
By KedsParticipantHola Km0’s.
Aquest és un missatge per a els corredors de Ponent…..
Si, si…ja ho sé. Ja sé que el que més ens agrada a tots els corredors és córrer i potser també participar en curses i tot això. Però permeteu-me que us digui que aquesta propera Marxa és una oportunitat esplèndida per a gaudir-la d’una altra manera….
Es tracta de deixar-nos conquerir per l’esperit de les marxes populars, deixar una mica de banda la velocitat, la competició, els cronòmetres, les pulsacions altes i les eternes discussions sobre si els kms estaven ben marcats o no, i gaudir-ho tot d’una manera una mica diferent.
Quantes vegades al llarg de l’any hem sortit a córrer i a fer curses, i ho hem fet deixant a casa la parella, la família,….o, malgrat sortir junts de casa, tenir que acomiadar-nos a la línea de sortida, doncs la cursa és terreny restringit als corredors populars….Quantes vegades hem lamentat, una mica almenys, no poder acabar compartint aquesta experiència amb aquestes persones tant estimades i properes…..
Doncs bé, el que us vull acabar dient és que el dia 19 d’Abril, estem a casa, a la nostra ciutat, en una marxa organitzada pel Km0 i els Castellers, i crec que és la millor oportunitat per fer l’esforç d’intentar almenys per una vegada ser-hi tots a la línea de sortida….tota la família, la propera i la llunyana, els amics, els veïns, els companys de feina…..ciclistes despistats, futbolistes retirats, pre-jubilats de banca, aturats de la construcció…… Tothom fent pinya, salut, amistat i bon rotllo.
Aquest petit esforç pot implicar, en alguns casos, renunciar a córrer la marxa per fer-la caminant…. però crec que l’oportunitat s’ho val.
Afortunadament estem en un país lliure (je,je!) i tothom acabarà fent el que vulgui, i a mi em semblarà bé.
Personalment estic lesionat i el que més il.lusió em fa és fer de voluntari durant la marxa, però si estigués en plena forma no ho dubtaria…..a caminar arrossegant amb mi a tothom que pugui ….quanta més gent millor.
Salutacions.
24 de març de 2009 a les 5:39 #19905
ROMA34Participantja estic inscrit i vindran amb mi 2 amics.
espero acabar convencent a 4 o 5 amics +.
visca la república
24 de març de 2009 a les 11:54 #19910
EnricModeradorAixò rula!!!
By Keds, vull ser el teu adjunt de voluntari, un honor si m’acceptes.
I estic mirant d’ enganxar amb la formula magica:
– a que no teniu ous de fer una marxa de 20kms?
Simple i efectiu
Asics!!!
24 de març de 2009 a les 12:29 #19912
km0SuperadministradorHola,
ja tenim una vintena d’inscrits online, avui hem penjat un primer llistat. Anirem actualitzant aquest llistat un parell de cop per setmana.
https://km0.cat/marxa/inscripcions/inscripcions.html
El trobareu on hi diu “Consulta el llistat d’inscrits fent clic aquí”
Salut i marxa!
24 de març de 2009 a les 12:52 #19913
jordiParticipantei hola
una pregunteta:(
si l’inscripcio es fa online
com i quan es fa efectiu el pagamentsalut i km.:dry:
24 de març de 2009 a les 13:34 #19919
km0SuperadministradorHola jorlatu,
si fas la inscripció online s’obrirà una finestra on poder fer el pagament segur online, mitjançant tarja de crèdit/dèbit.
Per tant el pagament es fa al moment.
Si teniu problemes o dubtes amb el procediment d’inscripció podeu escriure un mail a inscripcions@km0.cat
Recordeu que també podeu fer la inscripció presencialment a:
– Ajuntament d’Albatàrrec
– Ajuntament d’Alfès
– Turisme de Lleida (C. Major, 31 Lleida)24 de març de 2009 a les 21:28 #19923
jordiParticipantOK.
gracies per l’aclariment :blush:
salutacions.
26 de març de 2009 a les 9:38 #19950
km0SuperadministradorJa tenim més de 50 inscrits entre presencials i online! Som-hi, que en falten molts!
Dels 40 inscrits online, 10 són dones (un 25%) que no està malament però podria ser més.
32 inscrits (el 80%) són de Lleida ciutat, i de moment no n’hi ha cap de fora de les comarques de Ponent.
Per edats, 4 (el 10%) són menors de 18 anys, i 1 és major de 65 anys.
50 inscrits és una xifra prou bona per la primera setmana, però hem de ser molts més!
Seguirem informant
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.