6a Mitja marató de la Calçotada de Valls, 22 d'abril de 2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
14 de febrer de 2007 a les 19:10 #1746
km0Gestor de comptesBenvinguts!
Com bé ens avisava en Porcalleocho la mitja de Valls té un encant diferent, la calçotada, el recorregut per diferents pobles, l’arribada al passeig…
Com ha anat?
Km0
22 de febrer de 2007 a les 21:31 #3808
porcalleochoParticipant😳 6 MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA, VALLS 22-04-2007 😳
1 de març de 2007 a les 18:26 #4014
porcalleochoParticipantAvui hem obert les inscripcions per la 6 Mitja Marató. de la Calçotada. Quedan pendent d´obrir en breu les inscripcions amb pagament per tarjeta que es faran a traves de la pagina de http://www.atletisme.com.
Us recordo que la cursa esta inclosa a la lliga d´intenet de CHAMPIONCHIP.15 de març de 2007 a les 1:28 #4373
segarrencParticipantSalut companys,
Quants participants hi va haver a la cursa l’any passat i quants n’espereu porcalleocho? Aquesta data em va bé per fer una mitja i la de Valls em fa gràcia. Ja n’hi havia fet una anys enrera. I per cert, ja que ets dels FACVAC m’agradava molt la cursa de Pont de Goi.
Una abraçada a tots.
15 de març de 2007 a les 14:54 #4382
porcalleochoParticipantSegarrenc , de moment limiten la participacio a 400 atletes, creient que l´evolucio que tenim es bona 2002-219 partipants, 2003-234p, 2004-225p, 2005-258p, i l´any passat 314. Crec que el nostre maxim pot ser de 500 corredors, pero de moment no s´ha plantejat el voler aumentar.
Pel tema de la cursac del Pont de Goi, es va deixar de fer, en l´epopca en que les mitjes maratons es come´çaven a posar molt de moda , i van optar per fer un canvi de cursa i crear la mitja marato.
Ara fa pot a unes de les reunios del club, es va proposar tornar a fer la cursa del pont de Goi. encara que s´hauria de variar en part el circuit que es feia anar, i haurien de buscar dates al calendari. Pero que sapigues que ho estem tornar a mirar. Per cert que la cursa era força maca, encara que tambe molt dura.
Espero que vinguis a correr a Valls el 22 d´abril. Ja hem avisat a l´home del temps per que aquell dia no faci gaire calor.Records
16 de març de 2007 a les 13:59 #4394
Si no tinc cap entrebanc ja hi pots comptar, crec que amb problemes físics l’any passat ja no et vaig cap de mitja, sí algunes de 10, i en tinc ganes. A veure aquest meset que falta.
Una abraçada a tots.
18 de març de 2007 a les 19:57 #4463
danicParticipantSegarrenc, jo fa dos anys d seguits que la faig i m´agrada molt, aquest any per suposat que repeteixo.El circuit es d´aquest que t´agraden a tu,sinuosos, baixar pujar, baixar pujar,jeje
Salut
21 de març de 2007 a les 15:19 #4536
Gràcies per la informació danic, bo de llegir-te. Ens veiem a Valls. Ja saps que hauràs d’obrir un fil aviat, per principis de maig, d’una cursa encisadora que ja tinc ganes de fer.
Per cert, qui millor que tu per presentar-nos….els 100×100 Fondistes i fer una mica més de caliu?
Una abraçada a tots.
22 de març de 2007 a les 13:28 #4584
HacheParticipantporcalleocho, ja està decidit, encara no m’he inscrit, però el 22 d’abril cap a Valls. A veure si ens expliques una mica com és el recorregut, lo generosos que sou amb la bossa i aquells petits detalls que no diuen les pàgines web.
Ens veieeeeem
Jose H
22 de març de 2007 a les 15:10 #4590
porcalleochoParticipanthACHE això està fet. En quant tingui una estona et faig una explicacio del recorregut amb tota mena de detalls.
Ahir vaig passar amb el cotxe i el circuit i els camps estavan per parar una estona comtemplar el paisatje.
Depem amb la velocitat que facin unes obres, potser tindrem una rotonda nova al circuit.3 d'abril de 2007 a les 13:47 #4930
porcalleochoParticipantSenyors les inscripcions estan funcionant a molt bon rtime, a falta de 20 dies per la gran mitja marato de la calçotada, ja portem 100 inscrits.
😯 OJO AL DATO
Per a la calçotada ja s´apuntant mes de 50 persones. Quin ambient que tindren entre calçot i calçot.10 d'abril de 2007 a les 11:46 #5093
Aquest matí he fet la inscripció. He de dir que veient l’animació del fil de la lleidatana m’ho ha fet repensar, més que res perquè és la de casa. És curiós a vegades el dubte que se’ns planteja a l’hora de fer una inscripció.
Sortint d’un llarg període sense fer mitges maratons em convé més aquesta amb un major número de participants. Ens veiem a Valls.
Una abraçada a tots.
11 d'abril de 2007 a les 7:38 #5097
cucudruluParticipantQuote:Senyors les inscripcions estan funcionant a molt bon rtime, a falta de 20 dies per la gran mitja marato de la calçotada, ja portem 100 inscrits.Jo tambè estic inscrit, en penso que vaig ser el primer o dels primers. O sigui que portare el pitrall numero 1, no? 😳
12 d'abril de 2007 a les 5:57 #5127
porcalleochoParticipantQuote:Quote:Senyors les inscripcions estan funcionant a molt bon rtime, a falta de 20 dies per la gran mitja marato de la calçotada, ja portem 100 inscrits.Jo tambè estic inscrit, en penso que vaig ser el primer o dels primers. O sigui que portare el pitrall numero 1, no? 😳
cUCUDRULU, SI QUE ES VERITAT , TU VAS SER EL PRIMER EN INSCRIURES, PERO NO TINDRAS EL DORSAL 1, ELS PREIMERS DORSALS ESTAN RESERVATS PELS CORREDORS DEL CLUB,
12 d'abril de 2007 a les 7:13 #5128
cucudruluParticipantcUCUDRULU, SI QUE ES VERITAT , TU VAS SER EL PRIMER EN INSCRIURES, PERO NO TINDRAS EL DORSAL 1, ELS PREIMERS DORSALS ESTAN RESERVATS PELS CORREDORS DEL CLUB,[/quote]
iepaaa!! porcalleocho, era broma eh?. Ho trovo normal i estic totalment d’acord en el que dius i es aixì, faltaría mes. Desprès de la feina que porta fer la mitja , teniu d’esser els primers. ENHORABONA.
Nota: per lo menys doneume un número eròtic, jajajajaja
SALUTT!! i ens veïem el 22.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.