6a Mitja marató de la Calçotada de Valls, 22 d'abril de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

CUCUDRULU, AIXÓ DEL NUMERO EROTIC ES MOLT RELATIU, JA SAPS QUE HI HAN DIFERENTS TENDENCIES AL MERCAT.
    PERO EN EL CAS QUE TINGUIS UN NUMERO EXTRANY JA ET BUSCARE UN DE BEN RODONET :D

ESPEREM QUE TOTA L´AIGUA ES QUEDI AQUESTA SETMANA I LÑA PROPERA TINGUEN BON TEMPS.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Això del temps també és relatiu, jo preferiria córrer sota la pluja que sota un sol espetegador. A veure que ens trobarem perquè a l’abril en aquestes contrades és més possible el sol que l’aigua. Encara que per l’organització és una putada. Què tal un dia d’aquells tapats, potser amb un plugim suau, que no molesti i 10 o 12 graus de temperatura.

Una abraçada a tots.

porcalleocho
    Participant

SEGARRENC , ja he vist la teva inscripcio, i no seras pas l´unic atltea de ponent.
    Referent al temps de les 5 edicions anteriors, sol recordo una en quye va fer molta calor. La resta sempre ha fet bona temperatura,o almenys soportable. Per eviotat aquest calor l´any passat van afegir un avituallament adicional . En total hi hauran 4 avituallament en ruta, mes l´adicional a l´arrivada. On apart de l´aigua, hi haura de tot i mes per recuperar forçes.

porcalleocho
    Participant

A falta dels ultims tres dies d´inscripcions que acostuman a ser els mes forts, ja estem a la linea dels 250 inscrits. La bossa del corredros mes plena que mai, una fantastica samarreta tecnica, sorteig de material esportiu,i d´altres.
    I per finalitzar una esplendida calçotada, ja estem aprop dels 100 reserves a la mateixa. Quin ambient que hi haura entre calçot, vas de vi i tros de carn, sense oblidar la salsa mes vi, les prostrs i el cava.
    Amplia representacio de ponent a la Capital del Alt Camp. Aquells que encara us hageu de decidir doneu-vos pressa

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Com m’agrada veure el número d’inscrits que hi ha de moment. En una mitja, que s’espaia molt la situació dels corredors, sempre quants més millor. I hi ha força gent que espera als últims dies. L’ambient està assegurat, tot i que potser en detriment de la de Lleida, i em sap una mica de greu. És com si aquest diumenge pugués festejar amb dues mosses guapes, …. i tants diumenges sense cap!!!!

Una abraçada a tots.

porcalleocho
    Participant

Ja ho puc confirmar que ja hem superat la xifra de participacio de l´any passat. 315 i que encara ens queda un dia per fer inscripcions. Potser arrivarem al 400?

Hache
    Hache
    Participant
    Quote:
    Ja ho puc confirmar que ja hem superat la xifra de participacio de l´any passat. 315 i que encara ens queda un dia per fer inscripcions. Potser arrivarem al 400?

A ben segur que arribeu als 400, i a ben segur que diumenge la cursa serà tot un èxit d’assistència i d’organització, malgrat que mirant el perfil, i la caloreta que s’espera segur que serà "durilla" 😆 😆 , però amb bona gent, bon ambient i les ganes que heu possat, potser se’ns farà curta i tot.

Ens veiem diumenge ❗ ❗ ❗

Una abraçada;

Jose H

baldato
    Participant

Mucha suerte a los que correis y a los que organizais. Que el domingo sea un día de recoger el fruto de vuestros esfuerzos.

porcalleocho
    Participant

INSCRIPCIONS TANCADES

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Moltes vegades un col-lega d’entrenaments i bon amic em retreu que sempre sortim amb les cartes amagades i propòsits camuflats darrera els plantejaments de cada cursa.

Em fa especial il-lusió aquesta cursa perquè no recordo pas exactament quina va ser l’última mitja que vaig fer, podria ser Mollerussa el 2005. Cert que des de llavors n’he fet vàries de 10 km. No tinc referències recents i és un petit problema.

Bé, com m’agradaria baixar d’1:40:00 primer havia pensat passar els parcials de 5 km sobre 24:00, sobretot els dos primers i intentat rebaixar una mica els altres dos, perquè sinó és així, és obvi que això et deixa al 20 amb 1:36:00, impossible d’assolir a l’últim km i els metres d’afegit amb 4 minuts.

La solució per anar més lliure de cabòries durant la cursa, encara que de vegades prou ajuden a entretenir-se, és anar els parcials de 5 km a 23:30, que et puguin deixar al 20 amb 1:34:00, amb 6 minutets de marge pel darrer km i 97 m extra.

Abans, amb el ritme en tenia prou per saber més o menys si anava prou bé o no, no m’agrada ser esclau del crono i anar control-lant cada km si es va segons el previst. Per mi això no et deixa gaudir de la cursa -encara que respecto, evindentment, totes les diferents opinions que hi pugui haver-. Estar pendent de cada km vol dir intentar processar informacions desvirtuades pel circuit, aquell km de lleugera baixada el fas més ràpid, aquell de pujada més lent, però el que compta és el global. No m’agrada fer passar el pc per aquests comptes de tobogans temporals.

Demà només miraré de tant en tant de no passar de 165 pulsacions, mantenir entre 160-165 que per mí és un ritme còmode fins el 10. Crec que n’hi hauria d’haver prou per assolir el 23:30/47:00. Tampoc abans, i no parlo de massa temps, tenia pulsòmetre i no passava res.

Què pot passar? que no ho assoleixi, no m’estiraré els cabells -entre altres coses perquè els porto tant curts que no me’ls puc agafar-. Potser no vaig afinant tant com voldria. A hidratar-se, i si no hi ha impediments físics, el calendari n’està farcit de curses per intentar millorar i sinó és que la bèstia no dóna més, i ben bé ja diuen que "qui fa el que pot no està obligat a més".

Si va bé, tampoc és per tirar coets, un pas més fet en el camí……fins la propera. Perdó, ho he dit malament, tant si va prou bé com volíem o no, sempre és un pas fins la propera. Ja us ho explicaré.

Una abraçada a tots.

ballak
    Participant

Dema ens veiem Segarrenc , el sol fet de fer una cursa ja es important i gaudir-ne encara mes.

Dema en principi entre el circuit i la calor sera dur tindrem que sortir amb coneixement.

Crit
    Crit
    Membre

Que vagi bé, companys!!!

Bona mitja aquesta, feina d’aquella ben feta.

Sort a tots!

bru
    Participant

Ieeeps,

N’hi tinc molt bon record, bonica cursa i molt ben feta!!!!!

Molta sort demà

Salut

Joker
    Participant

Bona sort a tots companys/es!

albertbo
    Participant

Compaaaaaanysss !!, on sóu ? Encara menjant calçots :?: 😆

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 44)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.