33 Marató València - 17/11/13

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    homedferro
    Membre

Ep!

Novament impulsat per una irrefrenable ànsia de córrer una nova marató, m’he inscrit en la propera edició de la Marató de València. Els comentaris tant elogiosos llegits en aquest fòrum de la passada edició, m’han acabat d’animar…

I el cas, és que n’hi ha més que els hi ha passat alguna cosa semblant a la que m’ha passat a mi, doncs

Agulletaman
    Josep Antoni Font
    Ada
    Xavi19

Qui més s’hi anima!!!

http://maratondivinapastoravalencia.com/va/

homedferro
    Membre

ep!

Bé, doncs sembla que en Sime s’ha animat…

Segona setmana, uns 50 kms a la saca i primers 20 d’una tacada…

segueixo la crida

Agulletaman
    Homedferro
    Sime
    Josep Antoni Font
    Ada
    Xavi19

jose
    Participant

Hola companys,ya fa un temps que corro i he fet maratón per Barcelona,Madrid,San Sevastian,etc i casi sempre he trobat algu del km0,aquet any fare Valencia.Si feu autocard o teniu hotel yo estic miran per anar,si feu algo me dieu algo si voleu,sino ens veurem alla i corren pels carrer de Lleida preparant aquesta cursa,anims i km!!!!:woohoo:

Sime
    Sime
    Participant

jose ha escrit:

Quote:
    Hola companys,ya fa un temps que corro i he fet maratón per Barcelona,Madrid,San Sevastian,etc i casi sempre he trobat algu del km0,aquet any fare Valencia.Si feu autocard o teniu hotel yo estic miran per anar,si feu algo me dieu algo si voleu,sino ens veurem alla i corren pels carrer de Lleida preparant aquesta cursa,anims i km!!!!:woohoo:

Ep jose!
    Demà farem una tiradeta dominical, si t’animes ja ho saps.
    Pel que fa a l’allotjament nosaltres ja ho tenim lligat amb un apartament que entre 3 més 3 ens surt bé de preu.
    Ja seria bó que arribessim a fer un autocar, això voldria dir que hi va molta gent, però no ho crec probable. En tot cas et recomano utilitzar el forum per intentar unificar cotxes amb algun altre participant i estalviar en combustible. Potser les darreres setmanes serà millor moment.

Salut i força Kms!

Benito
    Participant

Hola companys, finalment també m’he animat i m’he inscrit.

– Agulletaman
    – Homedferro
    – Sime
    – Josep Antoni Font
    – Ada
    – Xavi19
    – Benet

jose
    Participant

No estaba per Lleida aquet cap de semana,bueno pues ya ens veurem per Valencia o per Lleda,força km i anims!!!:woohoo:

Sime
    Sime
    Participant

Tot just acabar la mitja de Lleida diumenge passat vaig saber que era el moment de fer la inscripció a València.
    No ho tenia tant clar quan vaig començar a preparar-me fa tres mesos. L’excusa de fer una marató m’obliga a sortir amb una mica de regularitat. De totes maneres aquesta cursa l’he preparat amb pocs quilómetres de rodatge setmanals i de manera molt progresiva.
    Les primeres setmanes van ser molt difícils, em costava una barbaritat asimilar els entrenaments i les tirades llargues han sigut especialment llargues.
    Fins la darrera tirada, de 30 kms, fa dues setmanes, em va costar mooolt trobar bones sensacions i acabar confiat en que podria assolir l’objectiu que em proposava.

La inscripció la tinc feta de fa una setmana i des d’aleshores que tinc moltes, moltes ganes de córrer. Espero que amb 42 quilómetres en tingui prou i que pugui comptar amb la companyia de l’homedferro i de l’agulletaman força estona perquè jo si no xerro m’aborreixo.

Si l’acabo ja us ho explicaré ;)

Ash
    Participant

Nois, molta sort a tots!

Ja ens ho explicareu.

Salut!!

josep
    Participant

Ja la teniu aquí..:blink: :blink: :woohoo: :woohoo: :S
    Molta sort x tots i totes.

Que la força us acompanyi.;)

KIMI
    Participant

Sort companys disfruteu, ja sento l’olor de paella ;)
    .
    Salut i KM0S.

Jordi
    Participant

Bones:
    Bona matató a tots, i no us oblideu de pendre apunts per la crònica.
    Disfruteu, i bon vatge….
    Salut
    Jordi

cargol
    Participant

Ché, molta sort companys i a gaudir de la cursa i la gastronomía.

Jordi Codony
    Participant

Ànims companys, disfruteu d’una “mascletà” d’emocions.

Elmuro
    Participant

Marató de València pa-ti, pa-tu ,pa-ella i aquesta vegada pa-vosaltres. … perdon per la broma és una mica dolenta però em feia gràcia .. Bon Viatge!

numovi
    Membre

Que us vagi molt i molt bé !!

A disfrutar de la ciutat i de la cursa … i de la paella que caurà al acabar.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 46)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.