S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
numoviParticipantSamarretes grogues del Km0 a la Mitja de Mollerussa
https://plus.google.com/photos/117675137519668089290/albums/6072937970481610513
22 d'octubre de 2014 a les 19:56 En resposta a: Sortida btt reconeixement marxa 2014. dis 8 març #37100
CritMembreBon dia,
El proper diumenge repetiré el recorregut possible de la marxa 2015.
Seran 30 km en btt.
Sortida a les 7:30 h hora nova de Juli César.
Salutacions

CritMembreBon dia,
I deixarem aquest fil així?
Què us agradava de Templers? Quines històries hi heu viscut? Potser va ser la primera cursa?
Apa, deixem-ho escrit.
Salutacions
kepasanengParticipantUn altre cop felicitats!!
Això és molt gran, tant a nivell esportiu com humà. Darrerament sembla que banalitzem les gestes, com si fer 21, 42 o 96k, o milers i milers metres de desnivell fos tasca fàcil. I res més lluny de la realitat. Les x hores del dia queden empetitides per l’esforç del darrera, tant personal com familiar.
I aquest és un exemple clar. Felicitats!
kepasanengParticipantFelicitats Cargol!!!
Estic 50% content i 50% envejós.
…
…
…
Potser 40% content i 60% envejós va….
…
…
30-70???
…
Que no! Enhorabona, ha de ser brutal correr per un paratge així. I benvingut a la secció km0-trail, cada dia amb més membres!!

kepasanengParticipantJo no ho deixo aquí.
Jo, com vaig dir a l’assamblea, el proper 21 de Juny de 2015 correré Templers. Templers pirata o com li vulgueu dir, però a les 9:00 seré a dalt per fer el recorregut i l’homenatge què es mereix.
I de ben segur no estaré sol…
EnricModeradorKepasaneng, Templers per LLeida, la farem junts.
Salut i vida
EnricModeradorSI- Si!!!
JORDI CODONY ha escrit:
Quote:Ben tornat mestre By Keds:)
Estic força d’acord amb tu. (Com podria ser d’un altra manera?).Moments complicats però…apassionants. Tot es mou, s’ha de mirar que sigui en la direcció correcta.
Un plaer tornar-te a llegir.
CARLOSParticipantJo també m’hi apunto ja , no fos cas que s’animi tothom i es tanquin inscripcions
:laugh: :laugh: :laugh:
:cheer: :unsure: :ohmy: :silly: 😆 :kiss: :woohoo: :side: :kiss: :S :blush: :kiss: :blink: :kiss: :woohoo: :kiss: 😆 :kiss: :unsure: :kiss:
:kiss: :cheer: :kiss: :silly: :kiss: :side: :blink: :ohmy: :kiss: :woohoo: :silly: :ohmy: :kiss: :kiss: :kiss: 😆 :ohmy: :cheer: 👿 :X
:kiss: :laugh: :blush: :kiss: 👿 :S :X 👿 👿 :whistle: :whistle: :pinch: :pinch:
😆
👿 :S :X :side: :kiss: 👿 :X :blush: :kiss: :silly: 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 :kiss: 
CARLOSParticipantEnhorabona Cargol!
Aquest costum teu de no repetir maratons t’ha portat força lluny aquest cop.
KIMIParticipantInscrit

homedferroMembreno ho fareu pas sense jo!!!!
Inscrit!!!!!
ElmuroParticipantA quin ritme anireu….?
Inscrit!24 d'octubre de 2014 a les 19:53 En resposta a: Sortida btt reconeixement marxa 2014. dis 8 març #37112
CritMembreBon dia,
Va que siguin les 8:00 h hora nova.
Salut
MALUALParticipantEiiii, jo també m,inscric que quasi no arribo.

I aquí deixi dit, que després convido a polos de taronja glass a tothom!. Patrocino l,arribada.Robert
-
AutorEntrades