S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
EnricModeradorUiiii Albertttt la que has liao!
No, ni de conya, coincidim en moltes coses, una o dos segur, miraré de ser més breu que tu i que jo (fàcil)
La Tresa i jo ho vam tornar a parlar i vam coincidir que 3 eren necessàries.
El punt d atenció sense rodes al final, és el que jo he proposat des de el mateix dia de la marxa, no t ho discutiré!
La temporalització, que vol dir? Doncs fer bé el que tu suggereixes que s ha de fer i que s ha fet sempre: les ambulàncies van sortint i bellugant se segons es va fent. La 1 espera mentre la 2 està a Albatarrec, després es mou i passa al Tossal, la de sortida va a Albatarrec i la de Alfés es queda…
El problema no son els 3000, que ajuda a que ho sigui. El quid de la questio és cobrir 30 km durant un munt de temps. Feia hores que teniem arribats del Xamerlic que alguns marxaires encara no havien arribat a Artesa, d altres estaven camí d Alfés i d altres al Tossal. LA d Artesa era la que tenia que tornar a Lleida i es va tenir que esperar. Des de Alfés em van jnformar que hi havia gent direcció Artesa.
No hi ha cap ambulancia més itinerant que d altres.
Comprar una ambulancia… llogar un helicopter! O que ens el deixin… 3 punts son escassos si no hi ha un 4rt a Lleida, fix, com ja he proposat
Tema conèixer camins: sense cap mena de dubtes, s han de conèixer. Se ls explica i se ls dona marcadet amb rotulador els punts. Es un tema a pensar.
Jo no els coenixia tots ni de lluny i fent proves guiant me per l estel Polar, vaig trobar me un amic que recollia pals de senyalització… 😆 La propera t atropello, no hi ha gaire gent mirant.
Mercat de 2ª ma d ambulàncies? I tant! Al polígon que hi ha 2 kms d Alcarràs sovint en tens una pila, no vull saber d on surten.
EN parlarem, cap problema. Tot i que tengo planes secretos.
Força Vida!
josepParticipantBones.
Demà sortiré de ” lo mirador” per fer alguns Qms i els faré SUAUS, si algú vols acompanyar-me doncs benvingut.
Eps!!! si voleu venir i apretar jo aniré l´últim o no vindré al vostre ritme….capito :laugh:
:laugh:
Allà a les 8:00,volia fer tiradeta de 15-20 kms, ja direu si s´apunta algú.
Salut i cames!!
By KedsParticipantHola Km0’s.
Enric, ens uneix, espero, una certa estimació personal, però és clar que les nostres maneres de descriure i interpretar la realitat, i sobretot la forma d’argumentar…són radicalment diferents i tenen molta dificultat per trobar punts de contacte, i encara menys d’acord….
No passa res. Tothom és com és….i tots tenim la gràcia (o desgràcia) de ser com som.
Per la meva banda, quasi tot el que tenia que dir sobre aquest tema, amb més o menys fortuna, ja ho he dit, tot i que faig una crida final a fer prevaldre sempre els criteris qualitatius sobre els estrictament quantitatius.
Si algun altre company té alguna idea, reflexió o aportació al respecte…la llegiré i analitzaré, com no pot ser de cap altra manera, amb el màxim interès i respecte.
Pel demés, em continuaré dedicant, de moment, a les meves coses….ja sabeu….pals de senyalització, clavar amb el mall estaques de fusta al terra, dibuixar amb calç fletxes sobre la pols i l’asfalt….plantar uns meravellosos punts quilomètrics on més o menys toca …i gaudir i fer gaudir a tothom amb aquesta cosa que ens varem inventar un dia i que pel que sembla encara continua amb molta vida. Força Vida !!
Salutacions.
EnricModeradorBy Keds ha escrit:
Quote:Hola Km0’s.Enric, ens uneix, espero, una certa estimació personal, però és clar que les nostres maneres de descriure i interpretar la realitat, i sobretot la forma d’argumentar…són radicalment diferents i tenen molta dificultat per trobar punts de contacte, i encara menys d’acord….
.Esperes bé, molta estimació, Albert.De fa anys! De fet, no sé si estic d acord amb tu, o no, el que m ‘ agrada es poder tenir te prop encara que sigui per discrepar! L estimació personal que et tinc no és poca, de veritat. :kiss: I sincerament, no hi veig tantes diferencies, discrepàncies… estic convençut, t ho dic de veritat, que tinc un problema greu a l hora de fer me entendre. Rés nou, ja m ho dien els profes quan era petit. :blink:
Simplificant molt molt: la qualitat l em ajustat amb la quantitat. I també amb el principi de precaució. Això vol dir: si dubtem si és o no necessari, és que és necessari.I volem que sigui bo i millor excés que defecte. Hem treballat amb gent variada i ens em quedat amb los elegidos.
Dins els marges que ens podem permetre, crec que el cost està sobre els 800€, puc equivocar-me també amb això
No crec que estem tant lluny, i dius que si. Llavors es evident que tens tota la raó. Necessito ajut, hay un medico en el fòrum? (pregunta retòrica, la Cargolet!) :silly:
Tot això està escrit amb un somriure a la boca, i prometo no respondre, tinc la sensació de que m he repetit i no vull ser pesat. A menys de que parlem d altres temes, evidentment; ja saps que fer me entendre i estar callat i quiet no formen part del meu ADN :blush:
Una abraçada By Keds
Força Vida, marxa i estima!
homedferroMembreM’apunto a lo de suau…

BhoiniModeradorpodria treure el cap…

homedferroMembrePer fi!
SI !!!!!!!
Ha estat un sortideta a ritme SUAU!!!!
ivaxParticipantJa veig que he de venir més sovint.

Ara que comença la calor…

BhoiniModeradorÉs que som gent de paraula (no pas en baixa forma… :silly: :laugh: )
km0SuperadministradorEls guanyadors de les dues inscripcions per la Trail Running Raimat son:
Agustí Victor
JM PeraltaFelicitats als guanyadors !!!
ivaxParticipantCom que em va quedar un bon regust de boca, demà tornaré a sortir a les 8:00 del Mirador per anar a trobar aquelles sensacions que tant m’agraden, amb la calma del matí de Festa Major.
Ah! i a ritme suau de debò!Si algú em vol acompanyar hi serà benvingut!
homedferroMembreVindrem!!!

BhoiniModeradorTot i que no és particularment el cas d’aquest fòrum, per sort, sí que és cert que en general encara hi ha aquell costum de no dir res quan estem contents i d’obrir la boca només per criticar.
Així que abans de fer la migdiada de rigor i per no córrer el risc d’oblidar-me d’escriure, vull FELICITAR “amb majúscules” els responsables dels 10k i mitja de Tàrrega.
No és la primera vegada que faig la cursa i potser per això encara m’he animat més a escriure, perquè sé que l’èxit d’avui no ha estat casualitat.
Tot impecable, des de l’arribada (dorsal, bossa del corredor, serveis,…) fins al moment de marxar. Puntualitat màxima a la sortida, cap mena de problema durant la cursa, ben senyalitzat, encreuaments i cotxes ben “controlats”, avituallaments “cada quatre passes”,… I al post-cursa, a banda del “generós” avituallament sòlid
de l’arribada, organització i puntualitat en els podis.
Trobo que ho feu tan bé que l’any vinent podreu controlar la meteo i fer baixar alguns grauets la temperatura…
Insisteixo, moltes felicitats.
albertboParticipantPareu esment a aquesta cursa! Al tanto que aquí l’han parit ben bona, aquests paios! També els podria dir cabronassos, però no ho faré. :silly: Dura, per mi i ara molt! També guapa, molt xula, han trobat el bo i millor dels encortons. Algunes vistes… en fi, no puc ser del tot imparcial!
Al costat de casa, una tarda de dissabte de maig ben càlida…una cursa llargueta pel que em pensava que serien les planúries de la Serra de Bellmunt…
Ca! Només començar veig com d’autoenganyat estava, i de retruc com sense voler vaig enganyar en KIMI explicant-li un conte de fades ( Per cert, segon en la categoria, ja tens el trofeu? ). M’esperava a la sortida i em va esperar a l’arribada on jo pensava que deixaria anar en un crit o en un somiqueig la barreja d’emocions: proximitat i amics, mal estat físic i voluntat, gaudir i patir a parts iguals…
A la sortida vaig saludar l’Arctos, tercer de la general.
KIMIParticipantQuanta raó que tens companys durant 17,5 kms pensant que era planeta i nomes començar ja vam caminar bromes apart molt bonica molta calor bon ambient organització, i la arribada espectacular donant la volta al camp de futbol per cert la teva arribada amb la musica de Carros de Foc espectacular.
I lo millor el meu primer podium i no men adono deu ser la falta de practica, tot i que hem faran arribar la medalla fins aviat.
Salut i kms. -
AutorEntrades