I Cursa de la Serp (La Sentiu de Sió), 9-5-2015

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    albertbo
    Participant

Pareu esment a aquesta cursa! Al tanto que aquí l’han parit ben bona, aquests paios! També els podria dir cabronassos, però no ho faré. :silly: Dura, per mi i ara molt! També guapa, molt xula, han trobat el bo i millor dels encortons. Algunes vistes… en fi, no puc ser del tot imparcial!

Al costat de casa, una tarda de dissabte de maig ben càlida…una cursa llargueta pel que em pensava que serien les planúries de la Serra de Bellmunt…

Ca! Només començar veig com d’autoenganyat estava, i de retruc com sense voler vaig enganyar en KIMI explicant-li un conte de fades ( Per cert, segon en la categoria, ja tens el trofeu? ). M’esperava a la sortida i em va esperar a l’arribada on jo pensava que deixaria anar en un crit o en un somiqueig la barreja d’emocions: proximitat i amics, mal estat físic i voluntat, gaudir i patir a parts iguals…

A la sortida vaig saludar l’Arctos, tercer de la general.

KIMI
    Participant

Quanta raó que tens companys durant 17,5 kms pensant que era planeta i nomes començar ja vam caminar bromes apart molt bonica molta calor bon ambient organització, i la arribada espectacular donant la volta al camp de futbol per cert la teva arribada amb la musica de Carros de Foc espectacular.
    I lo millor el meu primer podium i no men adono deu ser la falta de practica, tot i que hem faran arribar la medalla fins aviat.
    Salut i kms.

Enhorabona, Kimi!
    Me n’alegro molt pel teu primer pòdium.

Salut!

Jordi Codony
    Participant

Felicitats Kimi:)
    Ara ja no pararàs de rebre premis:laugh: :laugh: :laugh:

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.