S'ha creat les respostes del fòrum

• Autor
    Entrades
  • En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37497

alexriu
    Moderador

EP…en David i jo sortirem a les 6:30 de Ricard Vinyes doncs demà son 34 kilómetres i volem estar aviat a casa. Pasarem pel Mirador Km0 a les 8 per enganxar als que allí esteu.
    :woohoo:

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37498

CARLOS
    Participant

Bon dia ,

Estic mig engripat i no vindré avui .que vagi bé.

En resposta a: Distàncies curtes #3698

Joan Marsans
    Participant

Per circumstàncies imprevisibles de caire organitzatiu, haurem de fer la 3a edició de la Cursa 5 Milles Tribuna Oberta prevista pel 16 de maig d’aquest any a Sant Guim de la Rabassa (Sant Guim de Freixenet) en la mateixa data de l’any vinent (dissabte 14 de maig de 2016).

http://www.tribunaoberta.blogspot.com

En resposta a: Marató de Barcelona 2015 #37499

Jordi
    Participant

Isidre ha escrit:

Quote:
    numovi ha escrit:

Quote:
    Potser us pot interessar això

https://paceyourrace.asics.com/

Es una aplicació d’Asics que permet fer una polsera amb els parcials de pas segons el ritme de cursa triat. Tens l’opció de marcar-li que calculi el parcials tenint en compte un ritme més ràpid al principi o a la inversa.

A més també fa un plànol de la cursa amb l’horari de pas …

[/quote]

Bones:

jo fa anys que proposso una cosa semblant. Es tracta d’un arxiu en format excel que es pot descarregar del dropbox.

Tota la informació la trobaràs a aquesta adreça:
    RUTÓMETRE MARATO BARCELONA 2015

salut
    Jordi

En resposta a: III SantRUNmon 8-2-2015 #37500

albertbo
    Participant

Avui he vist les fotos. Guapo córrer sobre neu, no ?

En resposta a: Muntanya i ultrafons #3699

Marcel Mor
    Participant

Avui és el dia per obrir aquest fil.

És un repte que tinc en ment desde fa mesos i és tan simple com donar la Volta al Segrià, la nostra comarca.
    Es tracta d’un recorregut que enllaça tots els pobles fronterers de la comarca (un total de 27) al llarg de 211,7km. Encara no estic capacitat per fer-ho tot d’una tirada, així que el recorregut es divideix en 5 etapes, 5 dies.

Tal i com es diferencia en el mapa del recorregut, cada color representa un dia, una etapa:
    El primer dia, la sortida tindrà lloc des d’Artesa de Lleida i finalitzarà a Maials, en un total de 36,2km (passant per Aspa, Alcanó, Torrebesses i Llardecans).
    El segon dia, es sortirà des de Maials i acabarà a Seròs amb una distància de 44,8km (passant per Almatret, la Granja d’Escarp i Massalcoreig).
    El tercer dia, sortida de Seròs i arribada a Sucs, 50,7km (passant per Aitona, Soses, Alcarràs, Gimenells i Pla de la Font).
    El quart dia, sortida de Sucs i arribada a Benavent de Segrià, 44,6km (passant per Almacelles, Alfarràs, Almenar i La Portella).
    En l’últim dia, sortida de Benavent de Segrià i arribada a Artesa de Lleida, 35,4km (passant per Corbins, Vilanova de la Barca, Alcoletge, els Alamús i Puigverd de Lleida).

Bé, al mapa es veu clarament.

Cada dia la sortida tindrà lloc a les 9.00h del matí des del lloc corresponent.

Es començarà dilluns 29 de juny per acabar divendres 3 de juliol.

No sé si ho podré acabar, si seré capaç d’afrontar durant 5 dies seguits gairebé una marató però les ganes per conéixer mil i un racons de la nostra comarca m’impulsen a intentar-ho.

No vull fer-ho sol, per aquest motiu us faig sabedors d’aquest repte. M’agradaria estar acompanyat de corredors/es, ja sigui d’un poble a l’altre, o un dia sencer o fins i tot donar tota la Volta al Segrià amb mi.

Encara falten uns mesos: el temps suficient per engrescar-vos a córrer del 29 de juny al 3 de juliol per la nostra comarca, la del Segrià!

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zkjg7ak2-Bwk.k9mPrLYBGaLs

En resposta a: VOLTA AL SEGRIÀ juliol 2015 #37501

numovi
    Participant

Molta sort i força per aconseguir aquest repte Marcel !!!

Serà complicat perquè son dies feines, però intentaré acompanyar-te en alguna etapa.

En resposta a: III SantRUNmon 8-2-2015 #37502

KIMI
    Participant

Es sentir les teues petjades per la neu no te preu i si al damunt el terreny acompanya tu diras.
    Salut i km0s

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37503

Arnau
    Participant

Com ho tenim per demà? A les 8h al mirador? Aconseguirem finalment fer una tirada amb ritme tranquil? :silly: :laugh: ;)

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37504

numovi
    Participant

Redman ha escrit:

Quote:
    Com ho tenim per demà? A les 8h al mirador? Aconseguirem finalment fer una tirada amb ritme tranquil? :silly: :laugh: ;)

Demà tothom darrera teu, així seràs tu el culpable del ritme de la sortida :P :P

– Redman
    – numovi

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37505

Josep Antoni
    Participant

A veure si es veritat lo del ritme :S :laugh: ens veiem demà

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37506

kepasaneng
    Participant

Per què us autoenganyeu d’aquestes maneres? Si ja fa molt temps que no cola això de “suau”…

En fi, farem pelotón de cola!

– Redman
    – numovi
    – Josep Antoni
    – kepasaneng

Salut

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37507

CARLOS
    Participant

kepasaneng ha escrit:

Quote:
    Per què us autoenganyeu d’aquestes maneres? Si ja fa molt temps que no cola això de “suau”…

En fi, farem pelotón de cola!

Ens apuntem a tancar el pelotón de cola:) :cheer:

– Redman
    – numovi
    – Josep Antoni
    – kepasaneng
    -JRamon30
    -CARLOS

Salut

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37508

Benito
    Participant

Jo també m’apunto

– Redman
    – numovi
    – Josep Antoni
    – kepasaneng
    -JRamon30
    -CARLOS
    -Benet

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37509

josep
    Participant

Ens veiem demà …..suavecito que no cola.:P :P

– Redman
    – numovi
    – Josep Antoni
    – kepasaneng
    -JRamon30
    -CARLOS
    -Benet
    -L´1_tim

S'està mostrant 15 entrades - de la 29,716 a la 29,730 (d'un total de 30,212)