S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
28 de desembre de 2014 a les 22:15 En resposta a: VII Marxa popular del Segrià. 12 d'abril de 2014 #37372

HacheParticipantOstras, el 12 d’abril de 2015, coincideix amb la Cursa dels bombers de Lleida :dry: Mira que hi ha dies :angry:

CritMembreHache ha escrit:
Quote:Avui, com siempre, tiradeta llarga en solitari, amb les següents conclusions:1- No tiro ni a la de tres, 24,48 kms a ritme de 5:27😕
2- La mare que va parir a “lo puso vent” :angry:
3- Qui em manaria a mi inscriure’m a la Marató Costa Daurada
Diria has fet fet un entrenament en unes condicions probables el dia D.:blink:
29 de desembre de 2014 a les 15:19 En resposta a: VII Marxa popular del Segrià. 12 d'abril de 2014 #37374
CritMembreBones,
La marxa s’organitza conjuntament km0 Ponent i Castellers de Lleida. Al març comencen les actuacions castelleres i una manera de no solapar-nos és fer la marxa l’endemà de la Diada Castellera (que cau en dissabte) que se celebra normalment la primera setmana d’abril o segona si la primera setmana és festiva com és el cas. Només sabem entendre aquesta marxa com una col·laboració entre les dos entitats, km0 Ponent no té prou infraestructura per fer-ho sols, ni sobretot vol, els castellers són part de la marxa.
Els últims 4 anys
6 d’abril de 2014
14 d’abril de 2013
15 d’abril de 2012
3 d’abril de 2011A dia 24 d’octubre vam fer públic la data, prèvies consultes fetes, a aquelles dates moltes proves de 2015 no tenien data confirmada, com és obvi, i nosaltres necessitem jugar amb més temps.
Dit això, entenem que nosaltres sabem les nostres dates lliures i els amics de Bombers les seues, els condicionant en tots dos casos són particulars i respectables, els primers dolguts amb aquesta situació som les dos organitzacions. Obliguem a fer triar la gent i això no ens agrada.
Apa, salutacions a tots.
Jordi Molins MarquèsParticipantEp! que no vol sortit ningu aquest diumenge???
Els que anem a Tarragona no poden badar, ens queden dos entrenaments llargs!
Diumenge toca sortideta, per nosaltres d’uns 25kms. Per no repetir Artesa, podriem arribar fins a Sudanell o una mica mes enlla? Encara que de fet ens adaptarem a qualsevol proposta!!
– Jmolins.
– Jnavarro.Salut,
Jordi.
caragoletParticipantNosaltres vindrem, encara que a mí només em veureu de lluny:unsure: :unsure:
caragoletParticipantAquest dissabte dia 2 de gener, sortirem uns quants a les 9.
.Ritme xino-xano, i anar fent. A desentumir les cames de la St Silvestre.
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Marcel MorParticipantJo també m’apunto, però a ritme més lent i quan tingui prou giraré cua!
numoviParticipantEp, jo també aniré
ArnauParticipantEspero no faltar demà. Ben tapats que sembla que farà fred, molt fred! :unsure:
-JMolins
-JNavarro
-MarcelMor
-Caragolet
-Jordi Codony
-Numovi
-RedmanSalut i kms

SimeSuperadministradorSuposo que a les 8 al km0, com sempre.
Jo m’apunto al grup dels cargolets ben tapats que giren cua quan n’hi ha prou.
CARLOSParticipantSime ha escrit:
Quote:Suposo que a les 8 al km0, com sempre.
Jo m’apunto al grup dels cargolets ben tapats que giren cua quan n’hi ha prou.Dos més per aquest grup :cheer:

Jordi Molins MarquèsParticipantTens rao Sime!! a les 08:00 al mirador del Km0.
Salut,
Jordi
elopezParticipantCompteu-m’hi. Algú ha d’anar esbufegant…

alexriuModeradorIep…compteu amb mi a les 8 al mirador. Veig que encara hi ha lloc :woohoo:
josepParticipantAquí teniu la tercera edició de la SantRUNmon. Una Trial apasionant de les Terres de la Segarra.
Aquest any seran 21 quilòmetres plens d’emocions i amb tota l’atenció als corredors.Us esperem!!!
https://www.inscripcions.cat/santrunmon2015/formulari_inscripcio
-
AutorEntrades