S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
EnricModeradorGràcies Crit.
A tu, al Joan, al Juli, al Segarrenc, al Juanjo… i a tots aquells amics que aquell dia varem gaudir del fred grisenc, fins i tot als que encara hi som.
Aquests noms son estimada historia del Km0, uns han marxat, d altres no corren i també hi ha qui observa eternament el mon. Pero molts dels que vam ser alli,da seguim estant i lluint amb orgull un color llampant, que surt de dins.Una abraçada,
Força Vida!

SimeSuperadministrador303 km en 24 hores són 12,625 km per hora!!!
Això és anar per sota de 5′ el km durant 24 hores. No, no camina.25 de desembre de 2015 a les 22:52 En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40360
SimeSuperadministradorSembla que el nou sistema per posar l’avatar que hem provat funciona.
Feu-lo anar, a veure quina pinta feu!25 de desembre de 2015 a les 23:28 En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40367
CritMembreBones,
Fet! Just aquesta tarda llarga m’hi he barallat una estona i no me n’havia sortit. Ara un pim, pam.
Una mica de llum, que bona falta ens fa, coi de boira.
Gràcies!
26 de desembre de 2015 a les 0:02 En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40370
SimeSuperadministradorL’avatar ha de fer 96×96 px i un màxim de 99KB
Recordeu fer clic al botó “Actualitza l’usuari” de sota per què es guardin els canvis.
cargolParticipantHola companys:
Molts de vosaltres esteu apuntats a aquesta marató i esteu ultimant els darrers entrenaments en mig de torrons i cava.
Si be jo ja la tinc a la “cole”, m’he apuntat als 30 kms., distància atípica i que em ve de gust correr-la.
Us deixo l’enllaç de la cursa per si algú s’anima:http://www.maratocostadauradatarragona2017.com/
Salut i milles pel tarragonés.
Abel
cargolParticipantSi no no han cabat d’acceptar CATALONIA com a país, si que ens deixen inscriurens com a CAT i ens han ficat la senyera.
Salut i milles globals
Abelhttp://www.marathonglobetrotters.org/membership/member-listing
26 de desembre de 2015 a les 13:44 En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40392
ArnauParticipantEp! Demà a les 8h al mirador. Ja sabeu com funciona això: comencem tots junts i després, passats uns quants quilòmetres, cadascú al seu ritme. Ens anem retrobant i repetint que això de córrer és de bojos…
26 de desembre de 2015 a les 18:29 En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40394
alexriuModeradorEp…Arnau compta amb mi demà a les 8 al mirador Km0 per rodar. De ben segur que serem una bona colla.
Amunt sempre amunt.
Alex
26 de desembre de 2015 a les 19:37 En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40395
CARLOSParticipant3 mes per demà a les 8,00h al Mirador.
Xavi
Jramon
CarlosFarem tirada llarga a ritme tranquil.
26 de desembre de 2015 a les 19:45 En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40396
caragoletParticipantEl Jordi Codony i jo vindrem segur, a tirada llarga, i jo segur que a ritme tranquil ( ara hi hauria d’afegir uns emoticonos axinats i plorant, però no me’n surto, …ostres!!)
26 de desembre de 2015 a les 19:46 En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40397
caragoletParticipant
caragoletParticipantCrec que serem una bona colla , cargol !.
26 de desembre de 2015 a les 20:14 En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40400
Josep AntoniParticipantUn més per la tirada!!
caragoletParticipantDemà a les 8 al mirador km 0??
Segur , segur , menys de 25 km…. i procurarem no perdre’ns!!!
-
AutorEntrades