MARATÓ COSTA DAURADA Tarragona 017/01/2016

• Autor
    Entrades

cargol
    Participant

Hola companys:
    Molts de vosaltres esteu apuntats a aquesta marató i esteu ultimant els darrers entrenaments en mig de torrons i cava.
    Si be jo ja la tinc a la “cole”, m’he apuntat als 30 kms., distància atípica i que em ve de gust correr-la.
    Us deixo l’enllaç de la cursa per si algú s’anima:

http://www.maratocostadauradatarragona2017.com/

Salut i milles pel tarragonés.
    Abel

caragolet
    Participant

Crec que serem una bona colla , cargol !.

Hache
    Participant

Bon dia i bon any a tots,

Faig un copiar/pegar de la informació del Facebook de la MCD respecte a la recollida de dorsals el mateix diumenge:

Muchos de vosotros vendréis a participar a la Marato Costa Daurada Tarragona 2017 desde fuera de la provincia de Tarragona y nos habéis consultado si es posible recoger el dorsal el mismo domingo antes de la carrera.
    Todos aquellos que no podáis recoger el dorsal el sábado y queréis recogerlo el domingo debéis enviar un correo electrónico a dorsales@maratocostadaurada.com con vuestros datos.
    ORGONO, official sponsor Marató Costa Daurada Tarragona 2017

Salut,

Jordi Codony
    Participant

Ja sóm a punt per anar cap a Tarragona.
    El repte: 10, 30 o 42 Km.

Sort a tots !!! (també una mica per a mi)

Isidre, the hummer
    Participant

Molta sort a tots i totes a Tarragona!!!!!!!!!!!!!!

MALUAL
    Participant

Nois, jo aniré directament diumenge. Arribaré sobre les 7.45. On ens podríem trobar?. Fem quedada?.

Robert

KIMI
    Participant

Nois que tingueu sort i que tremoli Tarraco amunt Km0.

CARLOS
    Participant

Gracies kimi!

Els de l’autocar arribarem a Tarragona a les 7,30h i anirem a recollir els dorsals .

Fins demà!

Jordi Codony
    Participant

Tenim nou CAMPIÓ DE CATALUNYA !!!!.
    El nom és……..JORDI MOLINS !!!!.

Gran atleta i gran persona.

Felicitats amic.

Arnau
    Participant

Super Molins!!! Tot un orgull tenir entre nosaltres a aquest gran campió. Com diu el Jordi Codony, es tracta d’un gran atleta i més gran persona.
    Moltes felicitats i gaudeix d’aquest bonic triomf.

MARATÓ DE TARRAGONA 2016:
    Després de que l’any 2015 quedes primer de la categoria M50 a la Marató de Tarragona, em va començar a corre pel cap tornar-hi a participar aquest any i federar-me per tal de sortir a les classificacions del Campionat de Catalunya de Veterans.
    Un cop acabada la Marató d’Atenes, deixo passar 15 dies de relajo i enllaço amb la planificació de marató que utilitzo habitualment. Vaig sortint els dies de diari sol i els caps de setmana sempre buscant els companys del Km0, al final aquest moments de compartir amb els companys son els millors d’aquest esport.
    L’entreno em va anar força bé, cuidant-me la maldita anèmia i amb molt bones sensacions, aquest cop els test van ser la Sant Silvestre de Lleida, els resultats van ser força bons, em provava fort, i amb moltes ganes, però amb el canvi d’any vaig començar a tenir molèsties al córrer en el gluti esquerra, això va provocar que tingues 15 dies de martiri, “que si em fa mal, que estic més bé, que em torna a fer mal”, 15 dies d’entrenos inconstants, i tocat mentalment, fins que el dimecres abans de la marató vaig a fissió , El Redman, m’estira els dits, s’ho mira, i en un parell de moviments em diu “ja esta arreglat, a córrer!!!” amb l’alegria de que no era res greu però amb els dubtes de tots aquest dies de males sensacions em presento a la Marató.
    Viatjo amb el Joan Navarro, la Dolors, la Montse, els cunyats, matinem a les 07:15 ja som a Tarragona, anem a buscar el dorsal, ens trobem amb els companys que han vingut amb l’autocar, intercanviem sensacions, un parell de fotos, visita al WC, i a les 8:25 hores surto a escalfar.
    Em poso al box de sub3,estiro i miro endavant, no estic nerviós, em concentro en escoltar sensacions, però tinc dubtes de com arribaré als últims Kms, decideixo apretar el ritme durant la primera part de la cursa per tal de tenir marge en els últims kms, donen la sortida, i en mig de força corredors, faig els primers kms a un ritme de 4’04” a 4’08”, al km 7 es posa al costat el Jordi dels Fondistes de Tàrrega, i em comenta si podem anar junts, i tant que si!, jo l’hi vaig donant ritme i el m’ estirar a les pujades, fem tots els tobogans de la carretera a bon ritme i no anava estregat!, gaudia del paisatge i de tots els companys Km0 i Trotallunàtics, que ens anàvem creuant força vegades, el molt bonic el tram que passes pel costat de la platja.
    Arribo al km25 segon pas per la línia d’arribada torno a veure a la família animant, el Jordi de fondistes començar a patir es va quedant un poquet, al km 28 ens separem els de la distancia de 30 km del de Marató, al cap de 1 km em trobo al Ferran de l’Alforja, em prenc un gel, i xarrem de com va la cursa, al cap d’una estona em diu si podem anar junts, com no!, en aquest moment el ritme per km ens esta sortir a 4’15”, es clar que ja estem començant a notar el cansament dels kms, però tenim marge suficient per arribar, l’hi dic, per animar-lo queden 10 kms qui no pot fer 10kms a 4’15”?, al km 34 tornem a passar per la línia d’arribada, ja ens costa mantenir el ritme, tornem a agafar escullera per segona vegada son 4 kms fins la Far i tornar, aquella recta es fa fer eterna, el far no acabava d’arribar mai, pràcticament sols, donat que eren uns kms que les altres dos curses no feien, els kms d’anada fins al far a 4’20”/km i jo pensava que la tornada seria fàcil, il·lús de mi!!!, no mes girar l’aire de cara, el Ferran es queda, i jo penso aquí cal apretar los matxos, que nomes ens queden 3 kms, a un ritme de 40,25/km arribo a la meta amb 2h58’28”amb molt bones sensacions després dels dubtes que tenia abans de començar.

Em trobo al Joan Navarro, la Dolors, la família, el Redman, l’Adri, el Cargol, els companys del Km0 Ponent i dels Trotallunàtics, sembla que a tots en ha anat força bé, uns dònuts, una dutxeta i ha esperar a que pengin les classificacions, cosa que no fan, espera que esperaràs ,fins que toca donar les medalles del Campionat de Catalunya de veterans en la categoria de M50, estava segur que estaria entre els tres primers, i així va ser, esta molt bé això de gaudir corrent, i a mes que et donin algun reconeixement. Després un paelleta amb la família, el Joan, el Cargol i uns amics corredors que vàrem fer a la Marató d’Atenes i que també varen venir a Tarragona.

Agraïments: A la Dolors que portar l’alimentació perfecta, aguantar que sempre estigui entrenat i etc…, Joan per estar al meu costat en tot moment, l’Arnau que cuida dels meus musculitos, i a tots els Km0 i Trotallunàtics, per compartir aquest moments de xarrades i esforç tots el diumenges al matí.

Jordi

S'està mostrant 11 entrades - de la 1 a la 11 (d'un total de 11)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.