XXV Mitja Marató de l'Anoia, Igualada 15 d'abril 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Hache
    Hache
    Participant

Hola companys¡¡¡¡¡¡¡

El proper 15 d’abril es celebra a Igualada la XXV MITJA MARATÓ i 5ª edició de la cursa de 10 km. Si algú l’ha corregut algun cop agrairia qualsevol informació, sobre ambient, duressa etc. A més a més està a una distància "prudent" de Lleida.

Salut¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Hache
    Hache
    Participant

Com veig que ningú coneix aquesta cursa ❗ , us comunico que hi ha més informació a la pàgina

http://www.clubatleticigualada.com

Ens veieeeeem,

Jose H

jmarkala
    Participant

Companys,
    Si algú s’anima, jo anire a la mitja d’Igualada.

Podem fer un cotxe??.
    salut i kms

porcalleocho
    Participant

Senyors el 15 d´abril trenim la 4 Marxa Noguerenca, no l cambio per Igualada, Mitja marato que per cert mai m´agradat massa, encara que no se perque?

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Jo també seré a Igualada el proper dia 15 per qúestions oficials: debut dels nous equipatges dels Fondistes Racing Cervera. Faré la de 10 Km, curro de nit 😥 , però la il-lusió d’estar amb tots els meus companys em pot :D . A més a més la distància és assequible a la majoria dels nostres corredors i esperem ser molts.

També crec que la mitja és una bona cursa, en una plaça de gran tradició atlètica, i ben organitzada pels amics del Club Atlètic Igualada.

Una abraçada a tots.

Crit
    Crit
    Membre

Hache

1.35 i no se’n parli més. Tot i que trobar el ritme a Igualada costa una mica o sia que encara t’emportaràs una sorpresa…

Salut company!!

Hache
    Hache
    Participant

Ai, ai, ai, que ja començo a sentir la pressió al clatell, a veure si faré figa i a més a més estrenant la lluent samarreta de Km0.

Per cert crit, ja m’has deixat "mosca" amb això de la sorpresa :?: , en tot cas espero que sigui positiva……..

Salut

Crit
    Crit
    Membre

Sí home sí, que et sortirà un sub…

Jo quan la vaig fer només vaig veure una marca quilomètrica, la meta, i em vaig haver de mirar el rellotge dos vegades…

Salut

Joker
    Participant

Bones companys!

M’he inscrit a la Mitja!

Voleu muntar un cotxe per pujar a Igualada?

bru
    Participant

Ieeeps,

això m’agrada!!!!

Caravana Km0 i en tito…cap a Igualada!!!!….i a fer marca!!!! 😆

Salut

Hache
    Hache
    Participant

madjoker, jo en principi pujo amb la família, però si hi ha canvis d’última hora, ja t’ho comentaré.

Per cert, quin plan tens? Perquè a mi, dos o tres "optimistes" 😆 😈 😆 m’han dit que he de baixar d’1:35, no sé com ho veus per intentar-ho junts (encara que no sé si tu ja has baixat d’aquest temps).

Ja en parlarem i farem foto Km0.

Una abraçada a tots;

Jose H

Joker
    Participant
    Quote:
    madjoker, jo en principi pujo amb la família, però si hi ha canvis d’última hora, ja t’ho comentaré.

No et preocupis. Al final jo també pujaré amb la family.

Quote:
    Per cert, quin plan tens? Perquè a mi, dos o tres "optimistes" 😆 😈 😆 m’han dit que he de baixar d’1:35, no sé com ho veus per intentar-ho junts (encara que no sé si tu ja has baixat d’aquest temps).

La idea és anar relativament suau i no cansar-se gaire(1:45 + o -). Em vull reservar les forces per a la Mitja de Lleida i allà, si tot és favorable, intentar atacar l’1:35′. Potser és una mica massa ambiciós per la meva part quan tot just he baixat de l’1:40′ a la Mitja de Balaguer… 🙄

Quote:
    Ja en parlarem i farem foto Km0.

La foto i l’estrena oficial de la samarreta 😉

montoliu
    Participant

i bon hora!

ANIMS A TOTS!!

Hache: no t’han dit mai que sempre s’ha de fer càs a la gent gran??…..doncs espavil!

un saludo.

Hache
    Hache
    Participant

Companys "optimistes", mirant el perfil de la cursa (que volia insertar aquí i no me’n surto), i la "pujadeta" entre els km’s 10 i 15, em sembla que lo de l’1:35 ho deixaré per a millor ocasió. A sortir conservador, i a partir del 15 si hi ha forces, apretar una mica.

Vinga madjoker, almenys a veure si baixem d’1:38, anima’t.
    Ens veiem a Igualada.

Una abraçada a tots;

Jose H

Crit
    Crit
    Membre

Em jugaria el poc que tinc que baixaràs, t’ho haig de dir, d’1h 34 8) 8)

I res de collonitis, eh? que ja et veiem a venir 😉

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.