XXV Mitja Marató de l'Anoia, Igualada 15 d'abril 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeps,

Hache…amb el nen prim i llarg, millor que li facis cas, que si no la pròxima sortida …. 😉

Eeeeeiiii…sense pressió, eeee!!! 😆

Salut i a disfrutar !!!!!

gorka1
    Participant

Caragols, a disfrutar diumenge a Igualada!

Crit
    Crit
    Membre

Hache

HachaZUUUUUUU!!!

Bona cursa, km0’s!!!

Hache
    Hache
    Participant

Gràcies crit, però a veure si el patiré jo "L’HACHAZU".

Es farà el que es pugui.

segarrenc, madojker, ens veiem a Igualada.

Salut companys;

Jose H

bru
    Participant

Ieeeeps,

Molt bona cursa i a disfrutar!!!!!

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Bona matinal atlètica a Igualada. Molta gent a la zona d’escalfament, companys del Club Atlètic Borges, Sícoris Club, 100×100 Fondistes i avui molts Fondistes Racing Cervera, 18 o 19, quan em passin la foto us la penjo.

Tant l’hache com en madjoker tenen molt clars els seus objectius, el primer a exprimir-se i el segon a rodar. Trobes tants coneguts que els minuts abans de la cursa passen volant.

Es dona la sortida, ràpida com totes. En principi vinc a rodar i amb 47:00-47:30 em donaria per satisfet. Agafo un bon ritme per trobar la situació de cursa, entre el 1r i 2n km hi ha una bona baixadeta, augmenta la inèrcia. Trobo l’adolfo, aquest venia de tapat, i amb l’objectiu de rodar també -la festa grossa la farà diumenge que ve a Madrid-.

M’adono que he picat com un passarell i m’he deixat endur per un ritme massa ràpid, davant tinc l’Antonio -FRC- que és un mestre a l’hora de regular i hi ha un continu passar i ser passat pels companys del club. Del 3 al 4 hi ha una bona pujada, una vegada a dalt, encara sense mirar el crono, decideixo aixecar una mica el peu, perquè del 4 al 5 és lleugera baixada, ja veig que em serà difícil mantenir el ritme i més val guardar-se una mica. En aquest moment em passa l’hache, que comptant que farà la mtja marató va força bé. Km 5, ara sí que miro el crono, 22:33, on vas boig?

L’Antonio s’allunya uns metres però és aprop del Jordi, un altre company que ha sortit força alegre, pel ritme dels dos veig que el superarà i que segurament jo m’hi aproparé també. Crec que no m’escaparé pas de perdre un minut-un minut i mig a la segona volta. Al 7 agafo el Jordi i es fa un grupet, i un company ens diu: "cuidado que ahora viene lo duro", s’agraeix la seva bona intenció però al veure que el circuit dels 10 kms són dues voltes iguals ja em vist de que hem de morir.

Al 8 sorprenentment el Jordi fa un canvi, ell s’ofereix però estratègicament serà el referent del grup -a l’arribada em diu que jo li he obligat, que de totes aquelles samarretes només ha vist la meva, visca la competència!!!-, a mitja pujada ja es perden unitats, campi qui pugui. Decideixo ja cremar les naus i mantenir el ritme elevat a costa de perdre el canvi dels últims metres, em quedaré sense el rush final però del 9 al 10 baixa i es podrà córrer cascat però ràpid.

Esbufegant ja als últims metres em passa el Josep, un altre Racing, com un coet, ja no tinc ni les energies ni ganes d’apretar. Sorprenentment 45:27, 22:54 a la segona volta, perdent només 21 segons. A vegades canvien els plantejaments, però val la pena entregar-se una mica.

Xerrades postcursa, molta animació i resto pendent de l’hache, l’he vist molt bé. Efectivament, no ho se ara, però penso que deu haver fet sobre 1:36:00, més o menys, en un circuit ple de tobogans que no és precisament l’idoni per fer marca, molt bé!!! En madjoker ha vingut a passejar-se i tardarà una mica més, ell es vol exprimir a Lleida la setmana que ve. Mentres parlo una estona amb la seva xicota, que apart de ser encantadora,….és ja una futura participant a les curses. Enhorabona a tots, i fins la propera.

Una abraçada a tots.

Artur42
    Participant

Segarrenc, bona marca i bona crònica. També bons consells. Jo he disfrutat molt aquest matí a Ca l’Alberbo. Després ho explico.

Salut

Crit
    Crit
    Membre

Resultats Igualada

Salut i enhorabona 😉

Hache
    Hache
    Participant

Hola companys, un cop recuperades les forces, us vull explicar les sensacions de la meva SEGONA MITJA MARATÓ;

Diumenge, toc de diana a les 7:00 del matí, per a mi i per a la família (Sra. Hache i dos haches minúscules), em sap greu fer-los matinar a tots, però m’agrada que vinguin amb mi, mai els podré agrair lo suficient el sacrifici que fan per acompanyar-me.

Enfilem camí d’Igualada amb l’incertesa del temps, pel camí trobem una mica de tot, boira, pluja, sol. Finalment, en arribar, sembla que ens respectará o si més no, no ens plourà.

Recollida de pitrall, i trobada amb un segarrenc content perquè avui els FONDISTES DE CERVERA, són una bona colla, i a més a més, estrenen samarretes, em comenta que no vol forçar la màquina ja que ha treballat de nit (no sé d’on treu les forces i la voluntat aquest home) però vista la seva crònica veig que s’acaba animant i forçant la màquina. Ens desitgem mútuament bona sort, i al poc em trobo amb en madjoker, les nostres respectives parelles ens fan la foto de rigor amb les lluents samarretes del Km’0, i anem a escalfar, que ja queda poc temps per començar la cursa.

Entre unes coses i altres, escalfo poc, i em planto a la sortida intentant convèncer a en madjoker de anar tirant junts, però ell ho te clar, avui surt a rodar, i ja apretarà la setmana que ve a Lleida. Jo l’explico que com sóc un tio molt obedient, he de fer cas als “optimistes” i intentar baixar de 1:35.

Sortida ràpida, i en baixada, i fen cas també dels savis consells rebuts, intento no mirar el crono cada km., i així començo a agafar a el ritme a partir del km. 2, en pujada fins al 5, ara si que miro el crono 21:52¡¡¡¡, massa fort nano, em trobo al segarrenc, ens saludem i continuo a la meva, a partir del km 5, dos de baixada que s’agraeixen, i del 7 al 15, amb només un de baixada, TOT CAP AMUNT, arribo als 10 km. fen el segon 5000, a 22:41, però a partir d’aquí arribem a la part més dura del circuit en contínua pujada fins el km. 15. Malgrat el trencacames, vaig força be, la cursa m’agrada i el paisatge també i poc a poc vaig avançant gent, del 14 al 15, el tram més dur, em trobo encara millor i vaig deixant companys de grup, i avançant algú més. Tercer 5000 a 23:41 . Del 15 al 17 baixada pronunciada, em creuo amb el tapat Adolfo i amb en madjoker que m’animen, s’agraeixen els ànims i la baixada però ara és a mi al que avancen, (no, si al final seré millor pujant, que baixant¡¡¡¡). Però a partir d’aquí, i casi fins l’últim km, tornem a pujar (però és que no hi ha cap recta a Igualada¡¡¡¡¡¡ ) són els km’s més pesats, les forces van justes, i del 20 al 21 se’m fa força llarg. Encara guardo per poder esprintar els últims 100 m., i segons el meu crono arribo sota 1:36 (molt justet), esperant els temps oficials.
    Rebuda agraïda de la família, recuperant bé, tot i la “pobre” bossa rebuda, apart de l’anorac i la beguda isotónica, dues taronges i un iogurt.
    I canvi d’impressions amb els companys, segarrenc content pel temps fet i per la bona colla de Cervera que ha participat, Adolfo fent una bona rodada preparant la MAPOMA, i en madjoker tot i que va sortir a rodar a 5 min/km., acabant crec en 1:43, força bé.

Surten els temps oficials 1:36:26, petita decepció, volia baixar d’1:36 almenys., però a la nit, gràcies a l’enllaç deixat pel crit, per veure les classificacions oficials, el meu temps és de 1:35:55, que tenint en compte que dels 21 km., 14 eren de pujada, estic força satisfet i puc donar la raó als optimistes que deien que podia arribar a assolir aquest temps.

Gràcies als que hagin pogut aguantar tot aquest “rotllo”.

Una abraçada;

Jose H

homedferro
    Membre

jo nano! quina por me fas!

Enhorabona pel marcon!!!!!

ja et queda menys per arribar al vagó de devant!!!!!

ens veiem a la de Balàfia?

Hache
    Hache
    Participant

Gràcies homedeferro, ja que, llegint les cròniques a la pàgina dels corredors.cat, encara fa que estigui més content del meu temps.

Com dius, ara només em queden entre 10 i 15 minuts de millora 😆 😆 😆 per estar al vagó de devant.

Aquest diumenge seré infidel 😳 amb ponent i aniré a Valls, però el meu cor estarà amb vosaltres.

Salut i km’s

bru
    Participant

Ieeeps,

Enhorabona a tots els que vàreu correr la mitja i en especial, en Hache, per la seva magnifica cursa !!!!! 😆

Salut

porcalleocho
    Participant

HACHE, segur que a Valls no trobares les pujades i baixades d´Igualada.
    I no seras mes infidel que uns quants corredors mes de ponent que baixan a correr a Valls. o jo matewix que siguewnt de ponent organitzo la mitja de valls

Adolfo
    Participant

Felicidades a todos, al Segarrenc, quina colla que formáis los fondistas de Cervera, estáis superguapos con el nuevo uniforme,aprovecho para saludar desde aquí a mi amiga Imma, a ver si se da de alta en el Fórum pronto. Amigo Quim, quise ir contigo pero casi me arrancas las pegatinas de la pasada. A tí Marc no pude saludarte, espero hacerlo en la próxima. Y a tí Jose, eres un campeón, ya no te sirve ir de humilde, tu marca vale al menos 4 o 5 minutos por debajo en un trazado llano y con buen clima.
    Podría decir que fuí a rodar, pues era mi idea, pero al final coges ritmo y vas dentro de tus posibilidades. Bien, hize 1:41, y este año tengo una marca de 1:34, y os aseguro que ha sido lo heavy metal de una carrera de 175 metros de desnivel acumulado y con una humedad muy alta. Una buena Mitja para fortalecer los cuádriceps. Enfín no voy a llorar porque me encontrado muy agusto con una organización que a puesto toda su ilusión pero debo ser crítico con alguna cuestión, sobre todo con el tramo de casi 5 km, creo que del 14 al 19 donde circulábamos por una carretera estrecha abierta al tráfico en doble sentido, menos mal que los conductores se iban poniendo a nuestra velocidad, delante o detrás, cuando se cruzaban con otro coche. O sea, dependía nuestra integridad del estado de ánimo de dichos chóferes. Por lo demás la entrega de dorsales perfecta, la guardarropía, justa, los avituallamientos con pocos voluntarios y las duchas a más de diez minutos andando que al menos servía para metabolizar el láctico acumulado. Nada es perfecto. Ánimos a la organización, seguro que el año que viene estará todo mejor.
    No quiero acabar sin sacarme el sombrero por el carrerón de nuestra campeona Meritxell Bonet, 1:24 en este circuito. Es eso es mucho coraje, Bravo! Si vas a Zaragoza el 6 de mayo, campeonato de España, seguro que te irá muy bien, como hace creo que dos años. Espero que te des de alta en este fórum y nos cuentes tus secretos para entrenar mejor.
    Salud y Km para todos de vuestro amigo. 😉

Joker
    Participant

Hola a tots!

Aquí va la meva crònica…

Intentaré dir alguna cosa que no hagin dit ja en Segarrenc, l’Hache o l’Adolfo,……………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    ……………..mmmmmmmmm…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………ah! sí!…..després de la cursa vaig tenir la sort que em fessin un massatge a les cames….vaig quedar com a nou 😆 😆 :lol:.

Enhorabona a l’Hache per la seva nova plusmarca!
    Adolfo em van dir que estaves pel lloc, llàstima de no poder-nos saludar ;)
    Segarrenc, també la meva enhorabona. Molt maques les vostres noves samarretes del club. Això sí, algunes més que altres…tu ja m’entens 😉

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.