XX Marató de Marrakech, 25 gener 2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
8 de novembre de 2008 a les 10:15 #2348
cargolParticipantHola companys:
Encara no hem fet Donostia i ja pensem amb la següent.
La veritat es que correr una marató a l’Africa té el seu atractiu i més a Marrakech, ciutat que vaig visitar l’any passat i em va encantar.
A tan sol 2 hores de Catalunya tenim l’oportunitat de correr en mig de palmeres, oliveres, muralles i tot aixó sota la bona organització de 20 edicions que l’han convertit en la prova més internacional del continent.La web de la cursa es:
http://marathon-marrakech.com/presa.htmlJo ja tinc contractat el vol amb les meves filles des de Girona amb Ryanair.
Si algú s’anima ens veiem per allí.
Salut i milles.
Abel10 de desembre de 2008 a les 17:34 #17961
cargolParticipantJa estic inscrit a través d’una web francesa, sembla una cursa pensada i feta per francesos al Marroc.
Ja tinc també el certificat mèdic que demanen a totes les curses franceses i italianes, sembla que servirà el que m’ha fet el Dr. Pifarré amb lña prova d’esforç.
Ara ne més falta acabar de rematar l’hotel.
Hi ha un parell de correcats que també hi venen i amb el mateix vol.
Elmurot’animes ono al final?
Sakut i milles.
Abel11 de desembre de 2008 a les 17:38 #17969
ElmuroParticipant” You´ll Never Walk Alone”Segurament com diu aquet lema, et pugui acompanyar Marrakech, ho mirare per Sportravel si tens altra opció alternativa respondeme amb urgència ja que ho vull mirar ja!!!:woohoo: Merci
11 de desembre de 2008 a les 18:03 #17970
cargolParticipantElmurojo i altres 2 correcats sortim des de Girona el divendres a les 7 am i arribem el dilluns a les 4 pm amb RYANAIR.
Si vols podríes compartir cotxe, ja que hi vaig amb les meves 2 filles.
També pots mirar a CLICK-AIR i AIR BLUE (ROYAL AIR MARROC).
Salut i milles.
Abel17 de desembre de 2008 a les 23:16 #18044
ElmuroParticipant:cheer: Ja estic inscrit en una nova marató!!; per tant amb la complicitat de Cargol m’atreveixo a constituir el nou comando Marrakech
pd. Cargol ja ens posarem en contacte, el viatge lo tinc amb sportravel. Merci18 de desembre de 2008 a les 11:29 #18049
cargolParticipantElmurom’alegro que al final t’hagis decidit. Serà tot un honor compartir amb tu aquesta cursa envoltats de palmeres i camells.
Estarem en contacte.
Salut i milles africanes.
Abel28 de desembre de 2008 a les 18:19 #18189
cargolParticipantJa tinc hotel, un riad a prop de la Poste (Correus) , on hi ha la sortida i arribada, i a tocar de la Medina.
He rebut un e-mail de l’organització amb el lloc de sortida i les activitats que es faràn en torn a la marató.
Ara de moment a menjar torrons i beure cava.
Salut i milles.
Abel14 de gener de 2009 a les 8:24 #18379
ElmuroParticipantتحية طيبة ، وآمل في أن يوم الأحد القادم 25 Cargol اقصى ما يمكننا تقديمه ويجري تقاسم Elmuro الفائزين في المسافة وتقاسم فرحة بعد في مراكش
14 de gener de 2009 a les 8:30 #18381
ElmuroParticipantتحية طيبة ، وآمل في أن يوم الأحد القادم 25 Cargol اقصى ما يمكننا تقديمه ويجري تقاسم Elmuro الفائزين في المسافة وتقاسم فرحة بعد في مراكش
14 de gener de 2009 a les 10:31 #18385
cargolParticipantElmuro mo podíes haver dit abans.
Si m’ho dius en “cristià” millor.
Salut i milles.
Abel20 de gener de 2009 a les 12:09 #18534
ElmuroParticipantÚltim entrenament llarg (20 km.) A partir d’ara poca cosa fins el dijous ultim dia.
El divendres destí Marrakech on espero gaudir de l’ambient abans, durant i després de la Marató.
pd. Cargol ja tinc el teu mòbil, ja et dare notícies.20 de gener de 2009 a les 12:29 #18536
homedferroMembreEp!!!
Que tingueu molta sort i molt bona cursa i estada en terres marroquines.
Quan torneu, ens ho expliqueu tot, eh???
Salut!
20 de gener de 2009 a les 21:22 #18545
By KedsParticipantCargol i Elmuro…..
Quina enveja !!
Una Marató……
a Àfrica !!!…..:woohoo: :woohoo:
Espectacular .
Que tingueu molta sort.P.D.// saludeu de la meva part a Djema el Fna.
21 de gener de 2009 a les 14:22 #18564
cargolParticipantCompanys:
Demà ja comença el compte enrrera i marxo cap a Girona des de on surt el vol la matinada de divendres.
Sembla que farà una temperatura agradable per correr:
http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Marrakech-Marrakech-Marruecos-Africa-GMMX.html
Ja uns ho explicarem a la tornada.
Salut i milles.
Abel21 de gener de 2009 a les 15:14 #18565
KarriParticipantEp companys! Passeu-vos-ho molt bé!
Penseu que també tindreu una altra marató…la del regateig…
Quin estrès anar pel zoco:S , quan vaig anar a Marraqueix em vaig cansar més caminant 2km pel zoco, que fent una marató.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.