XX Marató de Marrakech, 25 gener 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

cargol
    Participant

Hola companys:
    Encara no hem fet Donostia i ja pensem amb la següent.
    La veritat es que correr una marató a l’Africa té el seu atractiu i més a Marrakech, ciutat que vaig visitar l’any passat i em va encantar.
    A tan sol 2 hores de Catalunya tenim l’oportunitat de correr en mig de palmeres, oliveres, muralles i tot aixó sota la bona organització de 20 edicions que l’han convertit en la prova més internacional del continent.

La web de la cursa es:
    http://marathon-marrakech.com/presa.html

Jo ja tinc contractat el vol amb les meves filles des de Girona amb Ryanair.
    Si algú s’anima ens veiem per allí.
    Salut i milles.
    Abel

cargol
    Participant

Ja estic inscrit a través d’una web francesa, sembla una cursa pensada i feta per francesos al Marroc.
    Ja tinc també el certificat mèdic que demanen a totes les curses franceses i italianes, sembla que servirà el que m’ha fet el Dr. Pifarré amb lña prova d’esforç.
    Ara ne més falta acabar de rematar l’hotel.
    Hi ha un parell de correcats que també hi venen i amb el mateix vol.
    Elmurot’animes ono al final?
    Sakut i milles.
    Abel

Elmuro
    Participant

” You´ll Never Walk Alone”Segurament com diu aquet lema, et pugui acompanyar Marrakech, ho mirare per Sportravel si tens altra opció alternativa respondeme amb urgència ja que ho vull mirar ja!!!:woohoo: Merci

cargol
    Participant

Elmurojo i altres 2 correcats sortim des de Girona el divendres a les 7 am i arribem el dilluns a les 4 pm amb RYANAIR.
    Si vols podríes compartir cotxe, ja que hi vaig amb les meves 2 filles.
    També pots mirar a CLICK-AIR i AIR BLUE (ROYAL AIR MARROC).
    Salut i milles.
    Abel

Elmuro
    Participant

:cheer: Ja estic inscrit en una nova marató!!; per tant amb la complicitat de Cargol m’atreveixo a constituir el nou comando Marrakech
    pd. Cargol ja ens posarem en contacte, el viatge lo tinc amb sportravel. Merci

cargol
    Participant

Elmurom’alegro que al final t’hagis decidit. Serà tot un honor compartir amb tu aquesta cursa envoltats de palmeres i camells.
    Estarem en contacte.
    Salut i milles africanes.
    Abel

cargol
    Participant

Ja tinc hotel, un riad a prop de la Poste (Correus) , on hi ha la sortida i arribada, i a tocar de la Medina.
    He rebut un e-mail de l’organització amb el lloc de sortida i les activitats que es faràn en torn a la marató.
    Ara de moment a menjar torrons i beure cava.
    Salut i milles.
    Abel

Elmuro
    Participant

تحية طيبة ، وآمل في أن يوم الأحد القادم 25 Cargol اقصى ما يمكننا تقديمه ويجري تقاسم Elmuro الفائزين في المسافة وتقاسم فرحة بعد في مراكش

Elmuro
    Participant

تحية طيبة ، وآمل في أن يوم الأحد القادم 25 Cargol اقصى ما يمكننا تقديمه ويجري تقاسم Elmuro الفائزين في المسافة وتقاسم فرحة بعد في مراكش;)

cargol
    Participant

Elmuro mo podíes haver dit abans.
    Si m’ho dius en “cristià” millor.
    Salut i milles.
    Abel

Elmuro
    Participant

Últim entrenament llarg (20 km.) A partir d’ara poca cosa fins el dijous ultim dia.
    El divendres destí Marrakech on espero gaudir de l’ambient abans, durant i després de la Marató.
    pd. Cargol ja tinc el teu mòbil, ja et dare notícies.

homedferro
    Membre

Ep!!!

Que tingueu molta sort i molt bona cursa i estada en terres marroquines.

Quan torneu, ens ho expliqueu tot, eh???

Salut!

By Keds
    Participant

Cargol i Elmuro…..

Quina enveja !!
    Una Marató……
    a Àfrica !!!…..:woohoo: :woohoo:
    Espectacular .
    Que tingueu molta sort.

marrakech-plaza.jpg

P.D.// saludeu de la meva part a Djema el Fna.

cargol
    Participant

Companys:
    Demà ja comença el compte enrrera i marxo cap a Girona des de on surt el vol la matinada de divendres.
    Sembla que farà una temperatura agradable per correr:
    http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Marrakech-Marrakech-Marruecos-Africa-GMMX.html
    Ja uns ho explicarem a la tornada.
    Salut i milles.
    Abel

Karri
    Participant

Ep companys! Passeu-vos-ho molt bé!

Penseu que també tindreu una altra marató…la del regateig…

Quin estrès anar pel zoco:S , quan vaig anar a Marraqueix em vaig cansar més caminant 2km pel zoco, que fent una marató.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 21)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.