XX Marató de Marrakech, 25 gener 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

cargol
    Participant

MARATÓ:
    Guanyador: David RUTOI (kENIA) 2H 10′ 31”
    Elmuro 3h 16′ 36” (108)
    Cargol 3h 25′ 14” (134)
    510 ARRIBATS

1/2 MARATÓ:
    1723 ARRIBATS

CLASSIFICACIONS:

http://www.marathon-marrakech.com/resultats2009/marathon-men.xls

Molt aviat, cròniques i fotos.
    I diumenge ens veiem a Les Borges.
    Salut i milles africanes.
    Abel

kaiser
    Participant

Enhorabona herois!!!!

homedferro
    Membre

Ostres paios!!!!

quines bèsties esteus fets!!!

ENHORABONA!!!

Elmuro
    Participant

El nom de Marrakech prové de la traducció de “ven y sal corriedo” en referència als nòmades que arribaven a la ciutat i eren assaltats durant la seva estada.
    El diumenge passat corri una de les maratons on el crono no té lloc, són les maratons on no has de posar en marxa mai el crono sinó els sentits.
    Es comparteix fins al 20 amb la mitja i a partir d’ahi t’enfrontes al Marató entre palmeres, camells i la mirada de la Koutoubia.

Per lo esportiu, moltes anècdotes, gran participació d’atletes locals, alguns amb equipacions precàries (sandàlies de goma, pantalon llarg,etc. ) dones arabes i una representacio del poble Palestí con les seves banderes. Com a cosa singular els avituallaments a partir del 20 era una ampolla d’aigua i una bossa amb terrossos de sucre.Me hizo recordar els meus inicis .Sens dubte una carrera per recordar i el crono el de menys.

albertbo
    Participant

Elmuro, deixo de banda la marató en sí. Reconec com a gran èxit el teu i el d’en cargol.

Segurament em torno a enredar jo solet en coses no de la meva incumbència, però aprecio MOLT el teu interès en expressar-te en català, ara i abans, aquí.

Si jo anés a viure una llarga temporada al Marroc, posem per cas, també m’agradaria poder parlar o escriure com la gent d’allà, no?

Joker
    Participant

Ja hem afegit les fotos d’aquesta marató internacional a la nostra col·lecció.;)

S'està mostrant 6 entrades - de la 16 a la 21 (d'un total de 21)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.