XVII Mitja Marató de Cunit, 15-03-2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
19 de febrer de 2009 a les 13:53 #2423
homedferroMembreEp!!!
Seguint amb el calendari de mitjes maratons, ja ha obert el plaç d’inscripcció d’una de la que diuen que és de les mitjes més ràpides de catalunya!
I a un preu raonable!!! 12euros (amb xip groc)
Tots aquells que estigueu finets, és lloc on buscar marca!
Igualment es bon lloc per buscar solet, córrer una estona i buscar un bon lloc on dinar vora la platja!!!I jaqueta tècnica i rellotge d’obsequis, a més d’un regal exclusiu per a les noies!
19 de febrer de 2009 a les 14:23 #19222
ArctosParticipantLlastima que ja hagi passat:blink: Homedferro suposo que vols dir el 15/03/2009
Doncs fa bona pinta aixi que potser vaig a tastar una cursa que no he fet.
El link a la web de la cursa, per mes info: http://www.mitjacunit.cat/index.html
Salut
19 de febrer de 2009 a les 16:17 #19224
homedferroMembre02 ??? :dry: :blink:
on veus un 02 Arctos???
:woohoo: :silly: :laugh:
2 de març de 2009 a les 22:05 #19486
amataParticipantEp!
Molt bones, a veure, que jo tinc un dubte.
A la cursa de Puigverd vaig sentir a l’Artur42 dir que passada una marató era un bon moment per buscar marca en una mitja.
Si acabo de fer la marató de BCN, creieu que és una idea anar a buscar marca a Cunit, o bé queda massa apretat??.
Apa!
4 de març de 2009 a les 16:26 #19544
amataParticipantEp!, he vist que l’Homedeferro comenta que la de Cunit és una marató força ràpida. He fet un cop d’ull al perfil que hi ha a la web i té pinta de ser una mica trenca cames.
Algú té idea si realment és una mitja per anar a buscar marca?.
Apa!
4 de març de 2009 a les 19:00 #19490
ArctosParticipantamata ha escrit:
Quote:Ep!, he vist que l’Homedeferro comenta que la de Cunit és una marató força ràpida. He fet un cop d’ull al perfil que hi ha a la web i té pinta de ser una mica trenca cames.Algú té idea si realment és una mitja per anar a buscar marca?.
Apa!
Bones,
Lo que comentarè ara és només mirant el perfil de la web. Diferencia entre el punt més baix i el més alt és de 35m. Jo crec que això no és gaire pujada, tot i que al ser a 2 voltes al final siguin 70m (hi han algunes petites pujades que afegiran algo de desnivell però molt poca cosa).
Millor que parlin els experts.
Mirat amb una web em dona que la mitja de Balaguer té 73m de desnivell positiu així que ja tens una idea per comparar.Salut
5 de març de 2009 a les 11:05 #19562
floParticipantamata ha escrit:
Quote:Ep!, he vist que l’Homedeferro comenta que la de Cunit és una marató força ràpida. He fet un cop d’ull al perfil que hi ha a la web i té pinta de ser una mica trenca cames.Algú té idea si realment és una mitja per anar a buscar marca?.
Apa!
Amata,
Jo la vaig fer fa 2 anys i la recordo molt plana. També m’han comentat que alguns anys també han tingut la “Síndrome Balaguer” de no acabar de medir bé les distàncies… :ohmy: :blink: :S5 de març de 2009 a les 11:09 #19563
homedferroMembreEn d’altres fórums es comentava que l’any passat hi havia quasi un quilómetre de més… es d’esperar que això enguany no passarà!
6 de març de 2009 a les 0:18 #19583
albertboParticipantCunit: si esteu bé, Mitja rapidíssima. Aneu-hi i ho veureu. No tinc res més a dir.
6 de març de 2009 a les 20:17 #19602
JokerParticipantJo m’ho estic pensant…:dry:… per rematar la temporada de mitges…
…a veure si ratifiquem el bon resultat de BCN…ningú s’anima?:woohoo:
7 de març de 2009 a les 7:29 #19609
agulletamanParticipantJoker ha escrit:
Quote:Jo m’ho estic pensant…:dry:… per rematar la temporada de mitges……a veure si ratifiquem el bon resultat de BCN…ningú s’anima?:woohoo:
Hei Joker, jo he fet una bajanada i estic apuntat, però com a molt et farè companyia fins a la línia de sortida:silly: 😆 :silly:
No tinc intenció de fer marca (tiro més d’AS):woohoo: :woohoo: , simplement, no l’he fet mai i com sigui que em trobo “bé” de BCN, doncs no vull parar massa.
Passaré el cap de setmana a la platja i diumenge rodarem una estoneta per llocs inèdits per mi…
9 de març de 2009 a les 20:48 #19651
voraçParticipantDonç a mi també m’hi veureu per Cunit.
Salut i potes!9 de març de 2009 a les 21:47 #19654
amataParticipantInscrit!!
A veure si puc aprofitar una mica la forma de BCN, i si no, doncs no passa res.
Si algú té intenció d’anar-hi des de Lleida, que ho digui, tot i que jo encara no sé si sortiré d’aquí o no.
Apa!
13 de març de 2009 a les 17:35 #19724
JokerParticipantVinga, també sort i ànims als que aneu a Cunit. Espero que estigueu ben recuperats de la marató i pugueu fer una bona cursa. Sembla que el recorregut ajudarà…
La temperatura no tant….
15 de març de 2009 a les 18:50 #19748
amataParticipantEp!!
Molt bones, o no ….
Avui la mitja de Cunit, i el cert és que no m’ha anat gens bé.
No sé si és xq sou tots una colla de catxondos
dient que era tant ràpida i m’he fet unes espectatives que no he pogut complir, o bé que el dia de calor que ha fotut, m’ha deixat “tieso”. El cert és que el circuit és un autèntic trencacames i aquesta mena de recorreguts no em van gens bé. Al final crec que m’he atançat a 1h38′, però estic a l’espera de les classificacions oficials.
Apa!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.