XVII Mitja Marató de Cunit, 15-03-2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cargol
    Participant

Amata recorda el que et vaig dir de “la luna de miel aquella sensació d’eufòria aaal acabar una marató que et sembla que el cos s’ha recuperat i pots tornar a correr a ritme de competició. Com a minim el cos necesita 1 ó 2 mesos.
    El any que jo la vaig fer era tota plana amb 3 voltes a un circuit a la vora del mar.
    Prent-ho com un entrenament.
    Salut i milles.
    Abel

amata
    Participant

Ep Cargol!, ja tens raó amb el tema de la llluna de mel, però ja t’asseguro jo que el recorregut que descrius no té absolutament res a veure amb el d’avui, un fart de pujar i baixar, i una de les pujades, telita, telita, …

Com tu dius, m’ho pendré com un entrenament de qualitat amb pujades i llestos.

Apa!

agulletaman
    Participant

Bueeeno… otra en el saco!!

Tal y como dice Amata, de perfil plano NADA DE NADA:( :( , pero como ya estabamos allí y de esa circunstancia te enteras en el Km 8… pues eso, habrá que acabarla.

Muy buenas sensaciones, con muy buen ritmo y salvo unos cosquilleos en el gemelo derecho al principio, ninguna molestia derivada del maratón o de la falta de entreno serio estos últimos 15 días.
    El crono final es mi marca en media:silly: :woohoo: :silly: 1:32:36… para mi un alegría muy grande. El único pero, es que Alex no tuviera uno de sus grandes días, pero vendrán, amigo Alex,… vendrán.

Mi niña grande, ahí, siempre en el momento oportuno en el lugar adecuado… gracias…

Y hablando de la organización… pues que no se me enfade nadie pero la verdad que un poco flojilla…:blush: :blush: Al final de la carrera un pasta party, a las 12:30, con calorcito :X :X,… y … y… ah! si!… AGÜITA que el acuarius se ha acabado (y yo no llegué el último:blush: ) y un jaleo que se traían con los puntos kilométricos, que al final optas por pensar: “pues la distancia esta homologada no? Pues al final sabremos el tiempo por KM y ya está…”. Una cosa que si me gustó fué el servicio de masajes que para 600 inscritos había 8 mesas de masaje con 2 masajistas por mesa y la verdad es que iban bastante a por feina, atendieron a todos los que lo pidieron…;)

En fin, que eso, que otra más y la próxima Valls, que esa tiene hologados los toboganes, así que esa será “una rodadeta” de 1ª magnitud…

Un saludito y km…:woohoo: ;) :woohoo:

voraç
    Participant

Ja, ja, ja!!! Òsties, quina cagada. Quin fart de patir.
    La sortida la vaig fer a per marca i una mica més i m’han de dur a la UCI. Perfil, diria, fora de lo comú en una mitja. Organització amb masses flecs, no creieu?
    Bé, avui ja ho veig tot una mica diferent, mirem cap a Valls i Empúries.
    Salut i potes!!!

S'està mostrant 4 entrades - de la 16 a la 19 (d'un total de 19)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.