XVI Mitja marató "Ciutat de Tarragona", 25 nov. 07

  • This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
  • #2008

    By Keds
    Participant

    Hola Km0’s.

    Ja és oficial….El proper dia 25 de Novembre mentre uns estaran "dale-que-te-pego-leches" per Donosti….una "llampant samarreta" es deixarà veure pels carrers de la "Imperial Tarraco".

    Ho he estat pensant…..he dubtat…Salou també era una opció….però finalment m’he decidit per Tarragona. http://www.tinet.org/~pesports/04_CAT_Mitja.htm
    (La web és bastant xunga-fúnebre….però….)

    Serà la meva segona "mitja" i un punt d’inflexió (espero que afortunat) cap a el meu objectiu : Marató 2008 !!

    Tot i ser, em sembla, una cursa amb molta participació, crec que encara hi pot haver lloc per algun km0 més (o molts!)…..Si algú s’anima….ja ho sap.

    Salutacions a tots.

    P.d./ Per cert, crec recordar que entre muralles, rambla o serrallo…potser m’hi trobi un cucudrulu…..

    #9557

    bru
    Participant

    Ieeeeeeps,

    Bona elecció By Keds!!!! :D

    No estaràs pas sol … jo hi penso anar per tercera vegada i crec que serem uns quants km’s 0 els que el dia 25 ens trobarem a Tarraco 😉

    Altres, estaràn al Pais Vasc en un dia que serà per recordar :D

    Salut

    #9559

    Álvaro
    Participant

    No estic inscrit encara, però la tinc al punt de mira. Si m’organitzo amb la família i "me respetan las lesiones" que diria un futbolista, no me la perdré.

    Per cert, que sabeu com és el relleu? Més que res per anar mentalment preparat i no trobar-me sorpreses.

    #9560

    homedferro
    Membre

    pla, molt pla, tret dels últims 500 metres. Tipo Mollerussa

    #9567

    Karri
    Participant

    És una mitja bastant ràpida. A més l’arribada queda més baixa que la sortida.

    Tal com diu l’homedeferro, els últims 500m són de pujadeta.

    Si no hi ha sorpreses, a mi també m’hi veureu.

    #9571

    Sed
    Participant

    Després de Mollerusa i el Vendrell, el meu objectiu a curt termini és Tarragona.

    La cursa és una mica tàctica, saber fer la primera mitat bé és la clau per fer una bona marca

    Salut!

    #9583

    Álvaro
    Participant

    S’agraeix la informació. Però més aviat és un compromís això de que sigui una mitja ràpida. Que diré si faig una marca fluixeta? 😳

    Aquí podeu veure el recorregut .

    Ja sabeu, als desplegables trieu satèl•lit i quilòmetres. Per veure el perfil, cliqueu a la fletxeta en forma de raig.

    Em sembla que no m’he equivocat massa , ja em direu si hi ha alguna errada.

    #9592

    porcalleocho
    Participant

    Com be hue comentat el perfil es plana, un inicis amb baixada pels carrres de Tarragona, sortint al poligon Francoli (encara que no ho sembla fa pujada 1 kma rpox), volta i tornem pel mateix lloc. Enfilewm cap al Barri del Serrallo, tendencia a baixar. aqui entrem al port.,la pasarela, el moll, i el passeig. Aqui el perill es l´aire que pot entrar amb molta força,,i mental molta recta, per la qual has de tornar. (sort que com et creuas amb la resta de corredors vas distret). La rtsta es planer, pot ser amb una mica de tendencia a pujar pero no es notar. A partio de l´estacio de renfe, si fa pujada, pero no crec que siguim els 500m que comenteu., jo crec que son menys. Els ultims anys ha anat baixant l´arrivada per que la pujada no dfos tant forta.

    Encara m´enrecordo, quan s´acabava a dalt de la Ramlba, allo si que era dur, no s´arribava mai.

    Aquest m´agradaria tornar-la a fer despres de 4 anys sense participar.(2003) tot dependra de om em trobi despres de correr el dia 11 a Palma.
    Aquell any al 2003 vaig fer 1:27:18,

    #9594

    Karri
    Participant

    alvarfanyez ets un crack! Són genials aquest links que penges dels recorreguts.
    Pel que recordo de l’any passat, diria que el recorregut es exactament aquest que dius.

    #9615

    mireia
    Participant

    Hola a tots!

    Quina ilu que participeu a la meva ciutat.
    Jo tb hi aniré per 3º any. Ademés és l’objectiu que tinc ara mateix.
    Però abans aniré a Salou per veure com van els meus entrenos, ja que m’agradaria fer marca a casa.
    Sobre el recorregut és algo molt semblant. Han variat 2 carrers per dintre de la ciutat, en comparació d’altres anys. Circuït bastant pla, exepte el pont mòbil (si passem per ell, que ara no ho sé) i els últims metres fins a la meta.
    Si teniu algun dubte m’hopodeu consultar.

    Mireia

    #9620

    baldato
    Participant

    Según el plano de recorrido de la web de la organización el puente móvil ya no se pasa, lo que pienso que es una buena noticia, porque recuerdo que el año pasado, sobre todo al pasar la segunda vez, cascaba algo.

    Si no pasa nada raro por allí nos veremos. Guardo muy buen recuerdo del año pasado.

    #9640

    Álvaro
    Participant

    Karri

    Cadascu amb els seus vicis :oops:, es que no em puc estar.

    #9642

    baldato
    Participant

    Por cierto, he leido en este foro, no puedo encontrar quien, porque no me acuerdo donde, ¿karri?…. 😳 Que tenía alguien pensado ir a tarragona a bajar de 1,30. Sólo indicarle por si no lo ha visto que es una media con corredores guía y hay uno de 1,30.

    EDITO EL MENSAJE. POR FIN HE VISTO QUE karri PLANTEABA EL OBJETIVO PARA GRANOLLERS… 🙄 LO SIENTO DEJO LO ESCRITO POR SI A ALGUIEN LE INTERESA

    El año pasado fui con ese mismo objetivo y además del buen día que hizo y lo idóneo del circuito, alrededor del guía siempre íbamos 15 ó 20 y se corría muy bien. La única objeción es que aquel señor, dentro de lo plana que era la media, se dedicaba a hacer los km que picaban algo para arriba entre 4,05 y 4,10 👿 y compesaba haciendo los que tendían hacia abajo algo más lento de 4,15, que era como debiamos ir… Pero en conjunto muy bien, muy recomendable.[/b]

    #9677

    Sed
    Participant

    LA mitja de Tarragona estadisticament és 2′ més favorable a la mitja de Mollerusa.

    Això si, s’ha de donar continuïtat a l’entrenament des de l’octubre,

    No cal buscar la marca, i veureu com surt sola

    Salut!

    #9690

    baldato
    Participant

    Al meu cas l’any passat va ser 4,48 millor :D . Això si, la explosió a Mollerussa va ser històrica… 🙄

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 96)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.