XVI Mitja marató "Ciutat de Tarragona", 25 nov. 07
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
29 d'octubre de 2007 a les 22:17 #2008
By KedsParticipantHola Km0’s.
Ja és oficial….El proper dia 25 de Novembre mentre uns estaran "dale-que-te-pego-leches" per Donosti….una "llampant samarreta" es deixarà veure pels carrers de la "Imperial Tarraco".
Ho he estat pensant…..he dubtat…Salou també era una opció….però finalment m’he decidit per Tarragona. http://www.tinet.org/~pesports/04_CAT_Mitja.htm
(La web és bastant xunga-fúnebre….però….)Serà la meva segona "mitja" i un punt d’inflexió (espero que afortunat) cap a el meu objectiu : Marató 2008 !!
Tot i ser, em sembla, una cursa amb molta participació, crec que encara hi pot haver lloc per algun km0 més (o molts!)…..Si algú s’anima….ja ho sap.
Salutacions a tots.
P.d./ Per cert, crec recordar que entre muralles, rambla o serrallo…potser m’hi trobi un cucudrulu…..
30 d'octubre de 2007 a les 6:48 #9557
bruParticipantIeeeeeeps,
Bona elecció By Keds!!!!
No estaràs pas sol … jo hi penso anar per tercera vegada i crec que serem uns quants km’s 0 els que el dia 25 ens trobarem a Tarraco 😉
Altres, estaràn al Pais Vasc en un dia que serà per recordar
Salut
30 d'octubre de 2007 a les 8:52 #9559
ÁlvaroParticipantNo estic inscrit encara, però la tinc al punt de mira. Si m’organitzo amb la família i "me respetan las lesiones" que diria un futbolista, no me la perdré.
Per cert, que sabeu com és el relleu? Més que res per anar mentalment preparat i no trobar-me sorpreses.
30 d'octubre de 2007 a les 8:54 #9560
homedferroMembrepla, molt pla, tret dels últims 500 metres. Tipo Mollerussa
30 d'octubre de 2007 a les 13:51 #9567
KarriParticipantÉs una mitja bastant ràpida. A més l’arribada queda més baixa que la sortida.
Tal com diu l’homedeferro, els últims 500m són de pujadeta.
Si no hi ha sorpreses, a mi també m’hi veureu.
30 d'octubre de 2007 a les 15:57 #9571
SedParticipantDesprés de Mollerusa i el Vendrell, el meu objectiu a curt termini és Tarragona.
La cursa és una mica tàctica, saber fer la primera mitat bé és la clau per fer una bona marca
Salut!
31 d'octubre de 2007 a les 8:38 #9583
ÁlvaroParticipantS’agraeix la informació. Però més aviat és un compromís això de que sigui una mitja ràpida. Que diré si faig una marca fluixeta? 😳
Aquí podeu veure el recorregut .
Ja sabeu, als desplegables trieu satèl•lit i quilòmetres. Per veure el perfil, cliqueu a la fletxeta en forma de raig.
Em sembla que no m’he equivocat massa , ja em direu si hi ha alguna errada.
31 d'octubre de 2007 a les 14:07 #9592
porcalleochoParticipantCom be hue comentat el perfil es plana, un inicis amb baixada pels carrres de Tarragona, sortint al poligon Francoli (encara que no ho sembla fa pujada 1 kma rpox), volta i tornem pel mateix lloc. Enfilewm cap al Barri del Serrallo, tendencia a baixar. aqui entrem al port.,la pasarela, el moll, i el passeig. Aqui el perill es l´aire que pot entrar amb molta força,,i mental molta recta, per la qual has de tornar. (sort que com et creuas amb la resta de corredors vas distret). La rtsta es planer, pot ser amb una mica de tendencia a pujar pero no es notar. A partio de l´estacio de renfe, si fa pujada, pero no crec que siguim els 500m que comenteu., jo crec que son menys. Els ultims anys ha anat baixant l´arrivada per que la pujada no dfos tant forta.
Encara m´enrecordo, quan s´acabava a dalt de la Ramlba, allo si que era dur, no s´arribava mai.
Aquest m´agradaria tornar-la a fer despres de 4 anys sense participar.(2003) tot dependra de om em trobi despres de correr el dia 11 a Palma.
Aquell any al 2003 vaig fer 1:27:18,31 d'octubre de 2007 a les 14:22 #9594
KarriParticipantalvarfanyez ets un crack! Són genials aquest links que penges dels recorreguts.
Pel que recordo de l’any passat, diria que el recorregut es exactament aquest que dius.1 de novembre de 2007 a les 14:05 #9615
mireiaParticipantHola a tots!
Quina ilu que participeu a la meva ciutat.
Jo tb hi aniré per 3º any. Ademés és l’objectiu que tinc ara mateix.
Però abans aniré a Salou per veure com van els meus entrenos, ja que m’agradaria fer marca a casa.
Sobre el recorregut és algo molt semblant. Han variat 2 carrers per dintre de la ciutat, en comparació d’altres anys. Circuït bastant pla, exepte el pont mòbil (si passem per ell, que ara no ho sé) i els últims metres fins a la meta.
Si teniu algun dubte m’hopodeu consultar.Mireia
1 de novembre de 2007 a les 19:28 #9620
baldatoParticipantSegún el plano de recorrido de la web de la organización el puente móvil ya no se pasa, lo que pienso que es una buena noticia, porque recuerdo que el año pasado, sobre todo al pasar la segunda vez, cascaba algo.
Si no pasa nada raro por allí nos veremos. Guardo muy buen recuerdo del año pasado.
3 de novembre de 2007 a les 20:35 #9640
ÁlvaroParticipantKarri
Cadascu amb els seus vicis :oops:, es que no em puc estar.
4 de novembre de 2007 a les 13:22 #9642
baldatoParticipantPor cierto, he leido en este foro, no puedo encontrar quien, porque no me acuerdo donde, ¿karri?…. 😳 Que tenía alguien pensado ir a tarragona a bajar de 1,30. Sólo indicarle por si no lo ha visto que es una media con corredores guía y hay uno de 1,30.
EDITO EL MENSAJE. POR FIN HE VISTO QUE karri PLANTEABA EL OBJETIVO PARA GRANOLLERS… 🙄 LO SIENTO DEJO LO ESCRITO POR SI A ALGUIEN LE INTERESA
El año pasado fui con ese mismo objetivo y además del buen día que hizo y lo idóneo del circuito, alrededor del guía siempre íbamos 15 ó 20 y se corría muy bien. La única objeción es que aquel señor, dentro de lo plana que era la media, se dedicaba a hacer los km que picaban algo para arriba entre 4,05 y 4,10 👿 y compesaba haciendo los que tendían hacia abajo algo más lento de 4,15, que era como debiamos ir… Pero en conjunto muy bien, muy recomendable.[/b]
6 de novembre de 2007 a les 9:48 #9677
SedParticipantLA mitja de Tarragona estadisticament és 2′ més favorable a la mitja de Mollerusa.
Això si, s’ha de donar continuïtat a l’entrenament des de l’octubre,
No cal buscar la marca, i veureu com surt sola
Salut!
6 de novembre de 2007 a les 22:36 #9690
baldatoParticipantAl meu cas l’any passat va ser 4,48 millor
. Això si, la explosió a Mollerussa va ser històrica… 🙄
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.