XVI Mitja marató "Ciutat de Tarragona", 25 nov. 07

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cargol
    Participant

Hola companys:
    Som la canya. Sabeu que varem quedar els 7 de 30 equips?:

http://www.atletisme.com/classificacions/tarragona/res2007c.htm

Aquí va la composició dels 7 que ens varem inscriure amb la denominació llampant:
    http://www.atletisme.com/classificacions/tarragona/res2007cKM0.htm

Salut i milles.
    Abel

cargol
    Participant

Rectifico:
    Varem quedar els 9, però no està gens malament entre 30 equips.
    Salut.
    Abel

porcalleocho
    Participant

La Mitja Marato de Tarragona, es en l´actualitat una gran cursa. A mi personalment no m´entusisma (en el fons odio les rectes llarges, els recorreguts d´anar i tornar) i a Tarragona abunda.
    Pero es una cursa que et permet correr força rapid. En el meu cas encara que vaig fer una bona marca baixant de 1:35, no vaig tindre bones sensacions en cap moment. Les moelsties a l´esquena, en van limitar el prtar un ritme mes alegre en alguns trams.
    El pas del km 10 amb un temps superior a mollerusa, pero la segona part va ser un altre historia, i partir del 15 vaig anant controlat els crono, per basixar de 1:35. finalñment 1:34:10.
    Content per la marca,
    Content per poder continuar corrent tot i les molesties als tendons que no em deixem entrenar mes de dos o tres dies a la setmana.
    Content per que el meu amic i company de club Xavi Garcia gva tornar a vencer la cursa baixant de 1:10.
    Content perque la familia de Ponent es fa cada dia mes gran, amb samarreta llampant o no, som una gran familia

Sime
    Sime
    Participant

Ja disculpareu que no us hagi felicitat avans, pero he estat una mica liat.
    Romans, heu estat fantastics!
    La meva enhorabona.
    Comenceu a fer-me por, tots plegats, a aquest pas no podré seguir a ningú.

Hache i By Keds a veure si acompanyeu a amata i a ROMA 34 a Barcelona 8)

cucudrulu
    Participant

Bon dia!!.
    Be el diumenge passat vaig tornar a gaudir :D de la gent del ponent , del penedès, de barna i de tarraco. En Bru "la gacela de ponent", Cargol, Boada i Assumpta (moltíssimas merces per fotografiarme), Joaquim i la Núria, en Sergi i la Montse.
    La veritat que aquesta mitja, any darrera any està creixent cap adalt :D . Diuen que ja estan treballant per fe-la mès gran (numerosa).
    Impressionant cursa del Bru, cada dia que passa estas mes ràpid, ENHORABONA.
    En Joaquim, va anar a mès a mida que pasavan els kilòmetres i en va agafar el cul 😳 faltan quasi be 2 km per la meta.
    Al final vaig fer 1h 23′ 27”, contentet.
    :) SALUTT desde el Baix Camp.

Sed
    Participant

Seguin la meva progressió hivernal, ja començo a preparar el següent: Sitges possiblement.

Especial menció al Bru. Estàs com una moto. Tens al presi acollonit. JE JE JE !

Salut!

S'està mostrant 6 entrades - de la 91 a la 96 (d'un total de 96)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.