XV Medio Maratón Ruta del Vino Somontano, 29 de setembre
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
30 de setembre de 2007 a les 14:19 #9017
By KedsParticipantHola Km0’s.
Esperant noticies de Berlín….i Saragossa….us faig cinc cèntims de la meva experiència "somontanesa"…..
Coses positives.
-Saludar personalment per primer cop a alguns Km0’s (lagartija, madjoker, crit, albertbo, hache….).
-Gaudir d’una festa de primera (més de 500 inscrits).
-EXCEL-LENT ORGANITZACIÓ (recepció sense cues,consigna, avituallaments, xaranga, obsequis, dutxes…).
-La pluja (genial!).Coses negatives.
-Cap.Coses personals.
Era el meu debut en una mitja…..i m’ho he passat molt bé. No he deixat de gaudir de la cursa ni uns sol km……
Moltes vegades he pensat que anava massa ràpid (massa ràpid comparant amb el meu ritme d’entrenament), però les bones sensacions sensacions que he anat tenint durant tota l’estona m’han fet ser "valent" i continuar endevant amb ganes i deixar una petita reserva per a un "particular esprint final" que he viscut molt intesament….
Final. S’atura el rellotge…01h, 42m, 48s….Evidentment no és el més important, però supera clarament les meves millors expectatives….CONTENT, MOLT CONTENT.Conclusió.
L’any que ve…..TORNEN-HI !Salutacions a tots.
30 de setembre de 2007 a les 15:24 #9020
ballakParticipantEs una bona ,itja i molt ven organitzada .
30 de setembre de 2007 a les 16:34 #9021
Lo JordiParticipantMitja molt ben organitzada, enhorabona a l’organització, he fet la cursa acompanyat del meu germà que era la seva primera mitja i cal dir que finalment m’ha estirat ell, he conegut a la Neus si res no cambia també estarem a la mitja de Pont de Suert.
30 de setembre de 2007 a les 17:54 #9024
NeusParticipantdoncs ja està la mitja, com algú diu, al sac!!!
Ahir vaig córrer amb la samarreta llampant i la veritat és que em va portar molta sort i vaig fer marca personal.
Torno molt contenta també per tots els Km 0 que vaig coneixer, Lajartija, Mireia, albertbo, Lo Jordi i retrobar-ne d’altres que ja coneixia d’altres curses.
I res, felicitar a la Mireia pel podi i pel seu rècord de marca personal i espero tornar a córrer aviat amb tots vosaltres i la samarreta llampant.
30 de setembre de 2007 a les 19:57 #9029
porcalleochoParticipantQuina mitja marato mes extraordinaria ens han preparat els amics de Barbastro.
si be es cert que han tingut el handicap de la marato de Zaragoza que els ha restat una mica de participació, l´organitzacio l´he trobat perfecte. Quantitt de gent animat el pas dels corredors, ja no sols dins de les poblacions sino pel pas per la carretera.La meva cursa en lineas generals bona,
el meu temps 1:39 he fet una mica mes que la millor marca que vaig fer la temporada pasada a la Mitja de Gava.
La cursa força be, el primer kilometre massa rapit, començo a regular el ritme,per agafar aquell on vaig comode, fins al quilometre 10 vaig a una mitja de 4:36. Ara se que la rsta del recorregut es basicament amb tendenci a baixar. Intento controlar per continuar mantenint el mateix ritme sobre 4:36. Amb aquest objectiu arrivo al km 16. A partir d´aqui començo a notar les primers punxades als bessos. Al principi intento no fer gaire cas, pero noto com el tiron muscular pot apareixer en qualsevol moment, i obligat reduexo el ritme. Ja fins a final de cursa en mantint a 5m/km.
En 5 km he perdut mes de 2 minuts.
Conclusio final, estic molt milor de formar que l´any passat i haig de mirar aixo de les punxades als bessons doncs ja son vareies les cuses i els entrenaments llargs que em passa.30 de setembre de 2007 a les 21:11 #9032
CritMembreBon vespre,
Una altra vegada i ja torno a ser Barbastre, quantes en van? 3 o 4, et fas gran! Aquesta cursa m’acompanya, la capital no pogut, ho hem notat, però no ha pogut. 25a al Somontano…
El grup creix, i cada vegada que algú debuta jo me n’emporto un tros. Veure un By Keds, una Lagartija, un lo jordi, un Hache… Quin plaer llegir les vostre il·lusions. Retrobar-me la Neus, saludar mig Lleida, portin la samarreta que portin, vinguin del Marroc -quina gana, eh??, o del secà de sempre.
Bé, l’organització molt bona, bé, cada dia puc ser menys imparcial, tinc amics a tot arreu, pitufos! Com en sabeu!!
La meua cursa sense massa història. La màquina protesta una mica i em vaig limitar a trobar-me una mica, un bon entrenament. 1.24.00. Llàstima, el dia era bo, res de calor.
I la mireia doncs… Sort que era la primera cursa que feia amb lentilles i et vaig poder seguir una estona.
Au, salut!
p.s: Ah, al final grup de + de 6 membres i uns euros a la butxaca, la meua butxaca, no hi patiu, no me’ls quedaré
😉salut
30 de setembre de 2007 a les 23:20 #9037
HacheParticipantBones companys,
La de Barbastre era la meva quarta Mitja Marató, i l’afrontava amb els nervis del debutant, no ho puc evitar, la distància encara em fa respecte, i a més a més el meu estat físic era una incògnita. La idea era sortir amb el globus de 1:45 i sobre la marxa decidir. A la sortida, amb pluja inclosa que era d’agrair i tot, vaig seguir al del globus però de seguida vaig veure que el ritme no era de 5’ el km., i com que em trobava força bé i no puc fer-hi més, el vaig deixar i em vaig anar al meu ritme. Els primers 10 km. 46:35, però a partir del 12 i coincidint que em vaig quedar sol, comencen els dubtes en forma de molèsties i menjades de cap, finalment en arribar al 17 em començo a retrobar i gràcies sobretot a l’increïble ambient i als ànims de la gent, acabo força bé 1:39:16 , recuperant les bones sensacions perdudes i deixant de banda tots els dubtes que arrossegava des de fallida cursa de l’Espluga. Finalment content que, a les quatre mitges que he fet he pogut baixar d’1:40.
Deixant de banda lo personal, volia destacar;
1- Un plaer retrobar als companys coneguts de Km’0 i conèixer als nouvinguts com en By Keds (bon debut company).
2- La organització de la cursa, impressionant, amb una correcció i efectivitat dignes d’elogi, des de l’entrega dels pitralls, guarda-roba, vestidors, abundants avituallaments, entrega de bosses, tracte al corredor. Un 10.
3- L’ambient, de totes les curses que he fet, és la que més ambient m’he trobat, tant dintre de Barbastro, com pels pobles i molts trams de carretera havia un públic abundant i força animador, i no només amb els primers que és lo habitual, sinó amb tots, inclús els “matats” com jo. Si a la organització els hi donava un 10, a l’ambient i a la gent els hi dono un 11.Resumint, sense desmerèixer a la resta, la millor cursa a la que he anat fins ara i de la que més he gaudit, a ben segur que repetiré.
Una abraçada a tots;
Jose H.
1 d'octubre de 2007 a les 7:36 #9039
estefiParticipant
SEMPRE ES AGRADABLE CORRE AMB AMICS, I AQUESTA ES LA MITJA MARATO DELS AMICS…. HI HA MOLTS CONEGUTS………
TOTA LA FAMILI DEL KM´0, XAFATOLLS, SICORIS….. GENT DE CURSES I SUORS JUNTS… GENT D´ARAGO I AMICS….
GENIAL TOT, ……..I PERSONALMENT LA MEVA 2ª MILLOR MARCA, ESTIC CONTENTA, ES CLAR…….
😆 PETONS.
ESTEFI1 d'octubre de 2007 a les 11:17 #9045
ARTLANParticipantMOLTES GRACIES A TOTS, JA ENS VOREM ARREU DE CATALUNYA EN QUALSEVOL CURSA.
1 d'octubre de 2007 a les 17:57 #9050
JokerParticipantBona cursa a Barbastro!
Era la primera vegada que hi venia i, de veritat, m’ha encantat.
Com sempre, saludar als km0’s i la restat de coneguts que es van fent a base de trobar-nos a les diferents curses, sempre és un plaer. Nous coneguts, comentar la jugada, les intencions, el temps, els entrenaments, etc.
Temperatura ideal per córrer i unes gotetes "agradables" els primers kms.
Corro prudent el primer 10000, (no conec la cursa i aquesta és la part que puja, encara que no gaire), i passo el km 10 en 45:39" (4:36min/km). Em trobo fantàstic, gens cansat i amb energia. Decideixo apretar a la baixada i començo a pensar que baixar de 1h:35′ està a l’abast. La meva millor marca fins al moment és d’1h:39′:45".
Accelero i vaig tirant a bon ritme, (estic gaudint molt), i els kms se’m passen força ràpid.
Arribo al 18 i decideixo que ara ja és moment de donar-ho tot. La pujadeta del km 19, uf! castigadora!
Arriba el 20 i ja estem a la ciutat, els ànims de la gent i la sensació que l’arribada és aquí mateix em porten fins al final.
La segona part de la cursa l’he feta a 4:16min/km.
Al final 1h:33′:04"
Felicitats a l’organització, a la Creu Roja( per la manteta a l’arribada 😉 ) i a tots els voluntaris.
Enhorabona a la Mireia per la seva victòria i a l’Estefi i al Xavi de Borges pels seus podis. A la resta felicitar-vos també pels vostres resultats. Sembla ser que gairebé tots/es estem bastant satisfets pel resultat aconseguit.
L’any que ve vull repetir!
😉
Per cert, l’ampolla de vi, (ens la vàrem fotre diumenge tot dinant), collonuda! 😳 😆
1 d'octubre de 2007 a les 22:59 #9061
albertboParticipantCony !!!, madjoker, l’ampolla de vi pels teus sis minuts i mig que t’has rebaixat la marca.
Un altre que donarà que parlar quan s’estreni en marató 😆 😆 .
2 d'octubre de 2007 a les 20:45 #9080
bruParticipantIeeeps,
Enhorabona a tot el grup de km’s 0 , vàreu fer una gran cursa, felicitats a tots els llampants 😆 😉
Salut
9 d'octubre de 2007 a les 22:14 #9226
albertboParticipantDedicat a lagartija:
BAlaguer, BArbastre, BAscolàndia… 😆 😆 😆
lagartija va !!!!
11 d'octubre de 2007 a les 6:48 #9259
lagartijaParticipantalbertbooooo, estic acolloniDAAAAAAA!!!!
Gràcies pels ànims.
Petons+km’s+petons+km’s+km’s… + km’s de petons. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.