XV Medio Maratón Ruta del Vino Somontano, 29 de setembre
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
26 de setembre de 2007 a les 17:18 #8955
JokerParticipantEp! Que us sembla si quedem davant del Barris Nord a les 15:45h per sortir a les 16:00h cap a Barbastro?
Ho dic per estalviar-nos cotxes i/o pujar plegats.
Jo portaré el meu vehicle i tinc dues places disponibles.
Si hi ha algú que li va malament de pujar fins a Pardinyes també se’l pot recollir en un altre punt.
Què dieu? 😉
26 de setembre de 2007 a les 17:56 #8958
cargolParticipantHola companys:
Molta sort a tots i gaudiu d’una mitja molt maca (de les poques que he repetit).
Crit els diners de formar equip es poden guardar pel dinar km0. Com li dius a la Marta no farem un Somiontano, sino dos Riesling.
Salut i milles.
Abel26 de setembre de 2007 a les 21:18 #8962
CritMembreúltim avís
Qui està inscrit sota el nom de km0 ponent i anirà de groc?
Digueu número de pitrall (mireu-lo a la web) i demà envio mail definitiu.
Hache 388
Madjoker 379
Lagartija 297
Lo Jordi 357
crit 332Si hi ha algú més que s’identifiqui, sisplau.
Salut
26 de setembre de 2007 a les 21:21 #8964
albertboParticipantQuote:Eo a tots!
Jo m’inscrit avui per anar a la mitja de Barbastro!Doncs ja sabem que faràs podi, reina ! 😉
Avui he mirat els requisits pels equips que es presenten com a tals. Sembla que demanen DNI’s dels components per poder optar a la bonificació.
Feina per al Presi, no ? ( 🙄 ). Que no, que no correm per diners, però si som 8 KM 0’s i, com molt bé diu en cargol, ajuda a poder muntar una farra…
26 de setembre de 2007 a les 21:24 #8965
albertboParticipantcrit, també ets ràpid en això, coi d’home !
Suposo que el meu pitrall és el 22, si tot s’ha fet com cal.
26 de setembre de 2007 a les 21:28 #8966
CritMembreAmb el pitrall 22 hi ha un km0 però no ets tu, qui és?? I tu?
La resta, envieu-me un privat amb el dni.
Salut
26 de setembre de 2007 a les 21:31 #8968
CritMembresalut
27 de setembre de 2007 a les 6:35 #8972
lagartijaParticipantBon dia!
A les 15:45 H davant dels Barris Nord? Allà hi seré si no indiqueu el contrari! Si falten cotxes només cal dir-ho que li demano al pa.
Ostres quina sort amb el número de pitrall! M’agrada molt!
Petons!
27 de setembre de 2007 a les 12:31 #8978
CritMembreDissabte a les 15.45 davant el Barris Nord
27 de setembre de 2007 a les 21:39 #8989
bruParticipantIeeeps,
minyons, molta sort dissabte i disfruteu molt d’aquesta cursa i de tot el fantastic ambient que hi ha

Força Km0 i salut 😉
28 de setembre de 2007 a les 22:41 #9007
HacheParticipantHola companys, no se si contàveu amb mi per sortir del Barris Nord, però per si de cas us aviso que per temes familiars i de logística, aniré directament cap a Barbastre.
Ens veiem allà¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
29 de setembre de 2007 a les 7:49 #9008
By KedsParticipantJo passaré pel Barris Nord a les 15.45 h.
Porto cotxe i dues places lliures.
Adéu.
29 de setembre de 2007 a les 9:52 #9009
JokerParticipant29 de setembre de 2007 a les 11:48 #9010
CritMembreDoncs de moment res de res…
30 de setembre de 2007 a les 0:45 #9014
albertboParticipantNo puc dormir.
Penso en els molts companys i companyes que demà tenen marató.
Així que us donaré la tabarra una miqueta 😈 .
La d’avui (perdó, ahir) era la tercera vegada que anava a la Mitja de Barbastre. Estic que no puc entrenar pràcticament gens, i em fa mal cos, això. Sé que així qualsevol expectativa queda reduïda a la mínima expressió.
Venia amb la idea de no patir gens, de córrer a 6 i cap a casa.
No ho he sabut fer mai, això, tampoc ara. No em puc abstreure de l’ambient de cursa. He fet amb diferència el millor temps de les tres edicions en que hi he participat.
No és res meritori: el circuit és més planer que abans. Sí, era una Mitja per disfrutar, el temps ha acompanyat molt: temperatura ideal i un ruixadet a la sortida que ha anat la mar de bé.
Però m’ha suposat molt esforç, tot i tot això a favor. Pensaments negatius m’acorsecaven bona estona, i estic segur que objectivament és de les pitjors Mitges meves dels darrers anys. Anímicament no estava gens bé.
Coses bones, moltes: veure força KM 0’s, per exemple. Però per damunt de tot voldria destacar que és un 10 en organització i implicació de la gent, aquesta cursa: on heu vist tanta animació, inclús fora vila, inclús per "lentorros" com jo ? Vestidors nombrosos, detalls com que a l’arribada et preguntin si estàs bé, amb la manta preparada per si de cas, que després d’una bona dutxa t’atansis a veure si et poden donar una altra ampolla d’aigua i abans d’arribar-hi ja te l’estan allargant, etc.
Gent de Barbastre, enhorabona !!! Teniu una gran cursa, manteniu aquest esperit.
Avui també he tingut l’oportunitat de compartir conversa i uns kilometrets amb la Neus. A El Pont de Suert ens retrobarem, si no abans.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.
😆