XIX MITJA MARATÓ CIUTAT DE VILANOVA. 16/12/07
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
26 de novembre de 2007 a les 19:15 #2032
bruParticipantIeeeeps,
La vaig fer l’any passat, i està molt ben organitzada.
Organitza el Club Esportiu Fons de Vilanova, i en acabar la cursa, a la pista d’atletisme mateix, hi ha servei de dutxes i sorteig de material esportiu.
Ja estic inscrit.
Per cert, els he enviat un mail a l’organització per que posin el nostre km0 a la butlleta d’inscripció. A veure si em fan cas 😉
Salut
26 de novembre de 2007 a les 22:41 #10192
ROMA34Participantja han introduït km0 a la inscripció.
90% de que vinga a correr. " se m´anpegará la velocitat del Bru ???? "
Victor 17 segur k també vindrá a seguir preparant el Marató bcn
Podré venir disfrassat km0 ????? pensa que ja venen els reis i volem estrenar uniforme……
Adolfo: ja tardes a apuntarte
27 de novembre de 2007 a les 9:24 #10203
KarriParticipantBones,
Després de les bones sensacions que em van quedar en acabar la mitja de Tarragona, no em puc esperar a Granollers per intentar el sub 1:30. Si no hi ha cap imprevist ens veurem a Vilanova.
27 de novembre de 2007 a les 22:22 #10230
albertboParticipantKarri, celebro que t’ho creguis, company !
Si tens aquestes sensacions, fas bé de no voler aplaçar-ho massa.
Un altre que també té bona fusta, fusta noble…28 de novembre de 2007 a les 17:21 #10250
cargolParticipantDivendres 14: Sopar d’empresa
Disabte 15: Sopar anual d’amics
Diumenge 16: Mitja per baixar el cava, a ritme d’entreno (amb avituallaments) com diu el gran Adolfo
Ens veiem, jo acudiré directament perque estaré per la Costa Daurada.
Salut i milles.
Abel28 de novembre de 2007 a les 20:31 #10214
porcalleochoParticipantGran cursa aquesta mitja de Vilanova, un tram inicial força rapid, per despres complicar-se amb un circuit força mes exigent del que sembla.
Aquest any crec que coincideix ambdates amb la Pujada a la Seu Vella, i en aquest cas, em quedare a Lleida.
segurament no tyornare a fer mes kmitjes fins a Sitges o be Terrrasa.30 de novembre de 2007 a les 12:35 #10294
jordigràciaParticipantSalut companys,
ens veiem a Vilanova. Jo aniré tranquilet, acompanyant un que s’inicia i de passada a gaudir del mati (si es pot). Buscaré els de groc per fer-los una abraçada.
Fins ben aviat.
30 de novembre de 2007 a les 13:53 #10299
bruParticipantIeeeps,
jordigràcia, ja tinc ganes que ens tornem a veure, espero que ens puguem fer una forta abraçada 😉
Salut
30 de novembre de 2007 a les 21:07 #10307
cargolParticipantAixó s’anima, semblará Berlín 2, estaré encantat de retrovar-te Jordigràcia, ja que al Bru ne més el veurem al Km 0.
Molts ànims a Artur42 en la seva recuperació, de ben segur que li hagués agradat acompanyar-nos pel Garraf.
Salut i milles.
Abel4 de desembre de 2007 a les 17:50 #10413
cargolParticipantPues va a ser que no.
M’afageixo als de la llista que estàn a boxes.
Tanto ir el cantaro a la fuente, acaba por romperse. Y sort que no es gran cosa.
Causo baixa per tot el mes, després de acudir al traumatòlec per una molestia al tormell que rosego fa díes, he de fer descans total i 10 sessions de fisio.
Intentaré baixar per la canilització per caminar i fer exercicis a les màquines.
Llàstima de perdrem Vilanova i algun altra cursa nadalenca.
Esperem començar el 2008 ja recuperat.
SALUT i milles.
Abel4 de desembre de 2007 a les 18:41 #10415
KarriParticipantPues vaya…
Doncs res, a fer bondat i estar preparat per poder cremar els turrons després de festes…
Ànims
4 de desembre de 2007 a les 19:57 #10416
bruParticipantIeeeeeps,
Si algú té previst anar a Vilanova en cotxe, amb places lliures i passant per Lleida, que ho comuniqui!!!
😉Salut
4 de desembre de 2007 a les 23:50 #10419
bodiParticipantSssssshhhhh!!!!!
Ja s’acosta…..el llop?……no, Vilanova. Ja ho tenim aquí. Prova d’avaluació, je, je……
També hi seré. Serem una bona colla amb ganes de gresca 😉
Salut.
5 de desembre de 2007 a les 12:34 #10430
cargolParticipantSi algú vol dorsal de Vilanova, vaig pagar l’inscripció.
Abel12 de desembre de 2007 a les 15:54 #10525
TuaParticipantHola Cargol,
estic buscant un dorsal per a Vilanova ja que es van esgotar ahir i quan he anat a inscriure’m ja no he pogut fer-ho.
Encara el tens?
Salut!
Jordi
Quote:Si algú vol dorsal de Vilanova, vaig pagar l’inscripció.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.