XIX MITJA MARATÓ CIUTAT DE VILANOVA. 16/12/07
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
12 de desembre de 2007 a les 17:15 #10530
KarriParticipantDoncs jo al final no podré venir, el diumenge haig de ser a casa així que aniré a correr la Pujada a la Seu Vella.
Sort als que aneu a Vilanova!
12 de desembre de 2007 a les 23:59 #10542
Artur42ParticipantGràcies pels ànims cargol, i sento molt que et trobis en les mateixes circumstàncies. Jo divendres -demà- intentaré trotar una mica.
Salut
14 de desembre de 2007 a les 7:52 #10563
cargolParticipantTua t’he enviat la documentació de l¡inscripció al teu correu personal. Sort i deixem be.
Artur42 vinga que hem de possar-nos bons i acompanyar al Bru per Roma al mes de març.
Salut i milles.
Abel16 de desembre de 2007 a les 18:16 #10600
bodiParticipantPoca participació de ponent, ha fet mandra venir a mar i us heu estimat més pujar la Seu… 😉
bru i jgràcia, no han fallat i ha estat bonic retrobar-nos, sobretot amb en jgràcia, ja que feia força temps que no hi coincidiem.
El circuit, una mica retocat respecte l’any passat, no m’ha agradat en excés, enganxadís al final degut a pujadetes punyeteres que passen factura després dels quilòmetres. Molt millor Sitges, més planera i ràpida. Tot i així, bon ambient, bona temp. per córrer i més d’un miler de participants.
L’objectiu, complert, fer una mitja a 4’30, ha sortit a 4’26…. 😉 "moraleja"…."progresa adecuadamente". Pel que a mi respecta, fins a Sitges, on intentarem baixar dels noranta minuts, NY ens espera….
Artur42, paciència, paciència…de ben segur que hi tornarem, ens devem una barqueta de principi….a fi 😆 , salut i a cuidar-se, mira que en són de punyeteres aquestes històries.
Salut.
[/b]
16 de desembre de 2007 a les 18:51 #10604
JokerParticipantMolt bé Bodi,
Veig que estàs anant pas per pas i fent bé la feina.
Potser podrem fer barqueta a Sitges, Granollers,… 😉
Una abraçada.
16 de desembre de 2007 a les 19:33 #10605
bodiParticipantSsssshhhhhh!!!!!!!!! 😉
córrer, menjar i DESCANSAR, córrer, menjar i DESCANSAR, ……….. 😉
Salut.
16 de desembre de 2007 a les 21:16 #10607
albertboParticipantO també: menjar, beure, trempar i riure !! 😈
Si queda temps, córrer… 😆 😆 😆16 de desembre de 2007 a les 23:00 #10618
jordigràciaParticipantUn plaer saludar en Bru i en Bodi. Perquè després, a les curses, sempre van de tornada abans que jo.
En Bru anava tan ràpid que ni m’ha vist i ni m’a sentit quan m’he creuat amb ell als seus darrers 4 quilòmetres. En Bodi el seguia a molt bon ritme i segur que ha fet bon temps. Tots dos estan ben en forma.
Potser era el fred, però avui convidava a còrrer, i com més ràpid, millor.
Fins i tot jo, que volia passejar, m’he encomanat i m’he despatxat agust.
El recorregut una mica sinuós i amb algunes pujadetes de sortida. Després, tot normal, com sempre.
Ha estat un bon matí. Llàstima que el Madrit ha guanyat.17 de desembre de 2007 a les 21:16 #10635
bruParticipantIeeeeps,
Igual que vaig fer l’any passat, diumenge, mentre la majoria fèieu la pujada a la Seu, em vaig desplaçar a la comarca del Garraf per tornar a disfrutar de la mitja de Vilanova.
La temperatura, fred, però ideal per córrer
. Retrobament amb en Bodi (d’amagatotis…però mica en mica,ensenya les cartes…almenys una 😉 ), i molt content de tornar a veure en jordigràcia 😆 …d’aquí dos dies, tots a Sitges!!!!
El circuit, un xic més rapid que el de l’any passat.
Jo no vaig tindre el dia, les meves cames no en van acompanyat i des de els primers kms, ja sentia una fatiga que no em va deixar fins el final…em tocarà descansar un xic aquests dies 😉
Esperem que aviat ens podrem retrobar amb en cargol i Artur42…nois, vinga, que us trobem a faltar 😉
Salut
17 de desembre de 2007 a les 22:36 #10638
CritMembreDescansa Bru, que la setmana vinent tornem a la càrrega 😯
20 de febrer de 2008 a les 18:13 #12266
AssumptaParticipantHoola,
doncs ja sé que és moooooooooolt tard, però… us passo les fotos de Vilanova perquè hi surten un parell de km0. Salut!
A reveure.
20 de febrer de 2008 a les 22:20 #12267
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
Gracies guapíssima, ets un solet 😉
Cuida l’anxaneta, que d’aquí uns dies farà un bona aleta 😉Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.