VI Cursa dels Templers. 17 de juny de 2012

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    flo
    Participant

Igual que el company pico (komando sub45′) intentaré estar ben d’hora ben d’hora. Ok amb la samarreta llampant.

També ok a la convocatòria del megacrack hache!!! 9:15 a la sortida.

Fins demà.

Sime
    Sime
    Participant

Algú m’ha dit que demà intentaria fer marca, altres que potser el recorregut no és ràpid.
    Mireu els temps d’altres anys.
    Demà hi haurà més d’una sorpresa.
    Cal anar amb seny, però tinc la sensació que es correrà molt.

Força Templers!!

Molt bones a tots!!!!
    Felicitats a tots per la cursa, la cual a estat un exit!!!!

En el plà personal, satisfet per haver acabat la cursa, la calor m’ha fet una molt mala pasada, pero gracies als dos companys de km 0 que portaven el globus dels 45 minuts!! Sense vosaltres m’hagues enfonsat, ja que la calor, el circuit exigent, la gent avançant, de cada cop era pitjor. Gracies a ells que m’han animat i m’han ajudat molt he cnseguit arribar amb menys de 45 minuts. En la proxima cursa espero poder donarvos les gràcies.

Fins la propera cursa amics!

shiroak
    Participant

Companys i companyes!

Al final m’he sentit útil pel club, des de primera hora he fet tot el que pogut per ajudar (i crec que ho he aconseguit). Només dir que el meu primer templers ha acabat molt bé, acalorat, però molt bé, ganes de tornar-hi, però de moment, paradeta estiuenca de curses. Al setembre a tornar-hi!

Encantat d’haver conegut tothom qui he pogut!

Crit
    Crit
    Membre

Bones,

El company que els serveis d’urgència s’han emportat a l’Arnau evoluciona bé de la seua deshidratació, en les seues paraules ‘esperant l’alta’.

Salutacions

Joan Palau Aresté
    Participant

Companys,
    la meva primera cursa del Templers, i molt bona organització, bon ambient, pero…. la pujada final una mica més i hi deixo l’esmorzar !!!!
    Felicitats a tots els voluntaris que ho han fet possible.

Xavi Tella
    Participant

Bones Templers!!! Molt bona cursa i molt bona organització. A nivell personal també força bé he millorat dos minuts respecte l’any passat. Jo nomes voldria fer una petita crítica o potser millor dir-ho sugerencia o millora per l’any vinent, crec que amb aquestes calors caldria un altre avituallament al Km 9 abans d’empeçar la pujada i com a segona crec que una cursa com Templers ja necessita uns calaixons a la linia de sortida pq la gent veig que no es concient del lloc on li pertoca possar-se i durant el primer tram de cursa hi ha molts estorbos i alguna que altra caiguda.Apa fins l’any vinent Templers!!!

cargol
    Participant

Al diari EL SEGRE d’avui molt bona crónica ifotos a 2 fulles, som els millors.

CARLOS DIEZ
    Participant

ENHORABONA KM0 per un nou FANTASTIC TEMPLERS!!!

Champion

Sime
    Sime
    Participant
    Noerunner
    Participant

Hola a tots!

Moltes felicitats per la gran cursa d’ahir, sou uns cracks!! I tambe felicitar als voluntaris que ho fan possible pq sense ells aixo no es podria fer.

Respecte al tema personal, no cal fer massa comentaris. Un desastre que ja es venia anunciant tota la setmana, faringitis brutal, no dormir, tos dia i nit, curs a Barcelona divendres, mes d’una setmana sense poder sortir a rodar, boda dissabte…resultat: ofegament al no poder respirar be, debilitat de cames, sobreesfors i finalment, esguins a les costelles!!!! Bien, fantastic, ara repos i a recuperar-se.
    Pero el millor de tot es q estic contenta pq aquest era el segon Templers que feia (el primer com a Km0) i he baixat bastant temps respecte al primer. Vaig patir una mica pero he d’agrair els anims que em vau donar el shiroak i Kepasaneng.

L’any que ve espero que mes i molt millor.
    Com a cosa a millorar potser intentar comensar abans?? Encara que sigui a les 9:15h?

Fins aviat companys!!!

estefi
    Participant

moltes gracies¡¡¡¡¡¡¡

gracies als valents, voluntaris i herois, que aquest anys han fet de globus-llebres, a Templers.

gracies, per la vostra tasca, altruista, de ajud, i acompanyar el patiment i suor de tots els corredors..
    ni es facil, ni tothom ho vol fer….
    per mi sempre sereu uns grans voluntaris…
    ho farem millor, o pitjor, pero es el fet de estar alli i lluitat per Templers…
    Gracies de tot cor…
    kms i Templers… Sempre.
    estefi

MALUAL
    Participant

Bon dia, amics.
    Tinc sentiments contradictoris. D,una part, em sento “culpable” per no haber pogut ajudar-vos en l,organitzacio, veient la quantitat de gent implicada i el magnific servei que tothom donava. D,altra estic sumament orgullos de ser membre d,una associacio que es capaç d,organitzar un esdeveniment d,aquest calibre amb una efectivitat i exit rotund.
    Espectacular, impressionant, genial….
    Sou els millors.
    Tot va ser perfecte i aixo es fruit de moltes i moltes hores de feina, de rumiar, d,organitzar.se, de voler ajudar…
    En fi, gracies per fer possible que, amb Templers, els aficionats a correr puguem gaudir any rera any d,una cursa 10. Qui no s,enganxa aixi….
    Salut!!!

kepasaneng
    Participant

Bones gent,

un altre any, un altre Templers. Companys, sincerament crec que ens anem superant. Templers és ja una cursa de referència per recorregut i organització. Cada cop més gent ens incorpora al seu calendari perquè sap la qualitat que es dona. Enhorabona a tothom que la fet possible, especialment als qui us heu dedicat més a que això sigui una realitat.

A títol personal només comentar que ha estat un plaer poder fer de llebre-globus aquest any. Vam poder veure la cursa des d’un altre angle i la veritat és que la realitat és completament diferent. Amb l’Àlvaro vam fer la llebre de 55′ i crec que ho vam fer prou bé (el GPS n’és testimoni). Un ritme molt constant, més ràpid a la primera baixada i compensant a la pujada.

La llàstima és que la calor va fer que molta gent no pogués complir i que costés que la gent s’enganxés. Els que van arribar en 55′ crec que era gent que esperava fer 52-53, i els que van sortir amb nosaltres al principi no van poder aguantar. Parlant amb altres llebres sembla que va ser la tònica en cada cas.

El que si puc dir és que vam animar tota l’estona. I el tros final, amb l’homedferro d’acompanyant, ja va ser la festa final.

Total, si els elements ajuden l’any que ve hi tornarem!

Salut i Força Templers VII ja!

CARLOS DIEZ
    Participant

Boniques fotos, GRACIES AURELI!!!

Champion

S'està mostrant 15 entrades - de la 76 a la 90 (d'un total de 90)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.