VI Cursa dels Templers. 17 de juny de 2012
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
11 de juny de 2012 a les 13:30 #34028

By KedsParticipantalexoro ha escrit:
Quote:I per fer de voluntari dissabte, com està? La veritat es que no he estat massa al cas últimament ni massa actiu per aqui. Vaig una mica despistat.Hola Alex.
Des de fa dies hi ha un fil de “VOLUNTARIS TEMPLERS” on hi figura un Formulari d’incripció de Voluntaris pel diumenge, dia de la cursa.
Aquest formulari, que esta tenint una resposta molt bona, només és pels voluntaris en disponibilitat total, és a dir que no correran la cursa.https://www.km0.cat/index.php?option=com_fireboard&Itemid=196&func=view&id=32442&catid=36
Pelque fa a la feina que s’ha de fer dissabte i el muntatge previ de diumenge, a partir de demà, després de la reunió dels organitzadors, es faran convocatòries en aquest fòrum especificant horaris, llocs i el nom dels responsables de totes les tasques a realitzar.
Estigueu atents….(“Al loro” !!!)

Salutacions i Templers.
11 de juny de 2012 a les 15:10 #34030
caragoletParticipantAlbert, m’he equivocat i he omplert el formulari de voluntaris abans de mirar aquesta pàgina. Correré la cursa ( i segons diu l’Enric amb el desfibril.lador ). Però compteu amb mí pel dissabte a la tarda i pel diumenge abans i després de córrer…::S :S
11 de juny de 2012 a les 17:02 #34031
PucurullParticipant.
Fisonomia del recorregut de la Cursa dels Templers’2012.http://cursatemplers.blogspot.com.es/
Pucurull
12 de juny de 2012 a les 12:39 #34037
alexoroParticipantOK. De totes maneres, compteu amb mi i el Max per dissabte a la tarda i amb mi sol per diumenge abans i després de la cursa perque si res ho impedeix, la correré.
12 de juny de 2012 a les 14:52 #34039
CritMembreBones,
1600 inscrits
Serà el Templers més gran de tots.
Salut
12 de juny de 2012 a les 16:19 #34041
SimeSuperadministradorAvui he llegit en algun mitjà local que les inscripcions es tancaran en el moment en que s’arribi als 1800 inscrits. Això, em sap greu dir-ho, no és del tot exacte :S
Les inscripcions està previst que es tanquin demà dimecres 13 de juny o quan s’arribi als 1800 inscrits, si s’arriba abans. És una mica complicat allargar el termini d’inscripció perquè cal preparar els dorsals i altres detalls.
D’altra banda volia comentar que a les inscripcions online cal sumar les offline, per aquesta raó el Crit diu 1600 i el llistat d’inscrits online en aquests moment diu 1500, hi ha més de 100 inscripcions presencials.
Que no es digui que no esteu avisats.
No val a badar!12 de juny de 2012 a les 22:24 #34047
Artur42ParticipantL’empresa KH7, líder en productes de neteja, s’ha afegit a la llista de col.laboradors de la Cursa Templers.
Ens aportarà un bon obsequi per a la bossa del corredor.
MOLTES GRÀCIES!!!
13 de juny de 2012 a les 6:16 #34049
NoerunnerParticipantQue bé!!! Quina il·lusió!!!
S’atansa Templers!!!!!!!!!!!!!!!!!
I això que estic amb una faringitis de cavall que no m’ha permès sortir a rodar desde dimarts passat…
fins diumenge!!
13 de juny de 2012 a les 10:10 #34055
AlbertParticipantPregunta:
Jo tindré que recollir el dorsal de la meva germana i el del seu amiguet canadenc.
Per el dorsal de la meva germana se que no hi han problemes ja que tenim els mateixos cognoms i puc ensenyar el meu DNI, pero per l’altre no sé com s’ha de fer, no se si té DNI o passaport o algo així.
A veure si algu m’ilumina i m’explica com va lo del dorsal, a bomberslleida vam poder anar els dos a buscar el dorsal i cap problema, tret que no parlava casi castellà, pero ara que vaig sol no se que necesssito.
13 de juny de 2012 a les 13:45 #34056
By KedsParticipantHola Km0’s.
Ja sabeu que avui, dimecres 13, és….
Últim dia d’inscripcions a Templers!
També heu de saber que a la Web de la cursa ja hi ha informació molt interessant sobre l’entrega de dorsals….
Us en faig aquí cinc cèntims…
Tal i com es va fer l’any passat la recollida dels dorsals tindrà lloc al costat de la sortida, al Turó de Gardeny, durant la tarda de dissabte i les hores prèvies a la sortida el diumenge.
Dissabte 16 de juny:
de 18:00 a 20:30 hDiumenge 17 de juny:
de 07:30 a 09:00 hLa recollida de la bossa del corredor es farà al moment de la recollida del dorsal, d’aquesta manera els corredors que ho vulguin podran córrer amb la samarreta de la cursa.
Per recollir el dorsal cal portar una autorització i el DNI o còpia del DNI del participant.
Recordeu que s’ha de portar el dorsal ben visible i el xip lligat a la sabatilla.
El dorsal i el resguard d’aquest us donarà dret als diferents serveis i avituallaments.Salutacions & Templers.
14 de juny de 2012 a les 5:27 #34061
estefiParticipantTEMA LLEBRES:
DIUMENGE PUNTUALITAT,FAREM PETITA XERRADA UNA HORA ABANS…..
CAL PORTAR SAMARRETA LLAMPANT¡¡¡ DE KM 0 PONENT.
JO PORTARE ALGUNES SAMARRETES (ES LA GROGA LLAMPANT).RES MES QUE DONAR LES GRACIES ALS LLEBRES-TEMPLERS¡¡¡¡
ES TOT UN PLAER I LUXE….GRACIES
ESTEFI 620816988
14 de juny de 2012 a les 16:51 #34064
PICOParticipanteihhhhhhhhh que tal.
ja hi som un altre cop, templers ja esta aqui. en aquestos temps que corren templers es un valor segur, si tot funciones igual “otro gallo cantaria”, pero com es absolutament imposible, fem templers a tope. visca templers.
a com a llebre sub 45¨alli hi sere. i per ajudar a les 7 del matí conteu amb mi.
salut forza i kms.
15 de juny de 2012 a les 14:14 #34069
HacheParticipantPer cert, fem foto de súper-família?????

A les 9:15 h. a l’arc de sortida????
S’acceptem propostes…..

Salut i Templers!!!
15 de juny de 2012 a les 19:00 #34071
NoerunnerParticipantOKKKKK!!!!!
allí estarem per la fotoooo!!!!!
Som-hi Templers!!!
15 de juny de 2012 a les 21:15 #34072
cargolParticipantLO TEMPS PER DIUMENGE:
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.