VI Cursa dels Templers. 17 de juny de 2012
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
28 d'abril de 2012 a les 14:41 #3299

CritMembreBon dia,
17 de juny, senzillament Templers.
Notícies immininents.
Salut;)
29 d'abril de 2012 a les 6:36 #33674
MALUALParticipantDoncs endavant!!!. Hi ha MOLTISSIMA gent esperant noticies…Aquest any pot ser algo increíble…FORÇA TEMPLERS!!!.
29 d'abril de 2012 a les 9:43 #33676
SimeSuperadministradorDoncs de moment les inscripcions ja estan obertes.
Podeu veure el banner de la portada i la nova web de http://www.templers.catForça Templers 2012!!
29 d'abril de 2012 a les 15:46 #33685
topedetioParticipantTemplers, simplement els millors.
Jo tinc boda el dia abans, a Raimat, i no se que fer….si tip correr a templers o si mega tip correr a templers…
no podrieu retrasar l’hora de sortida ??? aixi tindria temps de fer-ho tot…
29 d'abril de 2012 a les 16:26 #33686
NoerunnerParticipantJajaja topedetio!!! Jo tinc el mateix problema que tu pero jo vaig al resquitx.
Ja es el segon cop q em passa i no pot ser! No em puc tornar a perdre Templers, com ja em va passar l’any passat…
Jo em penso que m’apuntare i que sigui el que Deu vulgui…correrem com podrem!Visca els Templers!!!!!
4 de maig de 2012 a les 6:13 #33757
cargolParticipantVinga gent que ja hi ha un centenar d’inscrits i els dorsals volaràn en pocs díes.
Salut i milles.4 de maig de 2012 a les 7:19 #33758
shiroakParticipantTinc una pregunta:
Si necessiteu gent per a l’organització i tal, no preferiu que els del club no participem a la cursa?
En funció del que hem digueu m’inscric!
6 de maig de 2012 a les 9:08 #33765
By KedsParticipantshiroak ha escrit:
Quote:Tinc una pregunta:Si necessiteu gent per a l’organització i tal, no preferiu que els del club no participem a la cursa?
En funció del que hem digueu m’inscric!
Hola Shiroak.
De cara a l’organització de la cursa dels Templers hi ha diferents nivells de col·laboració pels quals un Km0 pot optar i en la majoria dels casos no cal renunciar a participar en la cursa.
Bàsicament el dia abans de la cursa (dissabte a la tarda) acostuma a haver molta feina per fer a Gardeny i el dia de la cursa, diumenge, també hi ha molta feina abans (acabar de muntar, entrega dorsals,….) i al finalitzar la cursa (desmuntar-ho tot). Per totes aquestes feines acostuma haver-hi molta disponibilitat de socis, familiars, simpatitzants….
Altra cosa és, també, que des de l’organització es valori molt l’oferiment de gent que vulgui estar disponible tota l’estona. De fet hi ha molta feina a fer durant la cursa al circuit, a Gardeny i a tot arreu. En aquest apartat acostumem a anar una mica (bastant !:angry:) coixos i sort en tenim dels amics “Castellers de Lleida” que sempre ens donen el seu sempre valuós suport.
Et diria, Shiroak, que algun dia vinguessis entre setmana a alguna de les reunions que aviat es començaran a fer pels temes organitzatius de Templers….i aleshores, sobre la marxa, acabis decidint el que vols fer….la llibertat al poder !!
Salutacions.
6 de maig de 2012 a les 14:07 #33766
shiroakParticipantOk! Espero la convocatòria de reunió, decideixo k faig i aprofito x coneixeus millor i donar-me a conèixer, k avui m’han saludat a Tàrrega gent k no coneixia!
9 de maig de 2012 a les 6:15 #33793
cargolParticipantI ja van 200 …
16 de maig de 2012 a les 21:59 #33830
XaviPapellParticipantA veure com van les coses aquest any, ja porto temps que no faig casi res per culpa de les molèsties dels isquis que arrossego des de fa més de un any. Quan no es un all es una ceba.
En fi, espero tenir una mica de sort i poder estar amb vosaltres.
Salut
XP17 de maig de 2012 a les 19:36 #33833
bruParticipantIeeeps,
Espero veure’t Xavi!!!!!

Una forta abraçada per tots
18 de maig de 2012 a les 8:05 #33835
By KedsParticipantHola Km0’s.
Serà emocionant !!!
[img size=400]https://lh6.googleusercontent.com/-CxX_btrtC_g/TgJz7MdT_TI/AAAAAAAAEGo/yOip6xAGRLQ/s640/AD0_5173.JPG[/img]
[img size=400]https://lh5.googleusercontent.com/-8Qzh5pI33dQ/TgJYxSH1JPI/AAAAAAAAEAc/r-SAk_AnbVk/s640/AD0_5171.JPG[/img]
[img size=400]https://lh5.googleusercontent.com/-v01FkabCz3Q/TgJYoJv2fMI/AAAAAAAAEAY/FSEZdMgmFic/s438/AD0_5170.JPG[/img]
Salutacions & Templers
(Les fotos sòn del gran ADOLFO)
20 de maig de 2012 a les 16:15 #33850
shiroakParticipantBones,
Al final m’he inscrit a Templers, serà el primer cop que el faig, i la veritat es que hem feia gràcia fer-la. L’any passat encara no feia els 10km corrent, i no hem vaig atrevir a fer-la.
Ens veiem!
20 de maig de 2012 a les 20:51 #33855
NoerunnerParticipantBen fet gerard! T’encantara ja veuras!!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.