VI Cursa dels Templers. 17 de juny de 2012

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Crit
    Crit
    Membre

Bon dia,

17 de juny, senzillament Templers.

Notícies immininents.

Salut;)

MALUAL
    Participant

Doncs endavant!!!. Hi ha MOLTISSIMA gent esperant noticies…Aquest any pot ser algo increíble…FORÇA TEMPLERS!!!.

Sime
    Sime
    Participant

Doncs de moment les inscripcions ja estan obertes.
    Podeu veure el banner de la portada i la nova web de http://www.templers.cat

Força Templers 2012!!

topedetio
    Participant

Templers, simplement els millors.

Jo tinc boda el dia abans, a Raimat, i no se que fer….si tip correr a templers o si mega tip correr a templers…

no podrieu retrasar l’hora de sortida ??? aixi tindria temps de fer-ho tot…

Noerunner
    Participant

Jajaja topedetio!!! Jo tinc el mateix problema que tu pero jo vaig al resquitx.
    Ja es el segon cop q em passa i no pot ser! No em puc tornar a perdre Templers, com ja em va passar l’any passat…
    Jo em penso que m’apuntare i que sigui el que Deu vulgui…correrem com podrem!

Visca els Templers!!!!!

cargol
    Participant

Vinga gent que ja hi ha un centenar d’inscrits i els dorsals volaràn en pocs díes.
    Salut i milles.

shiroak
    Participant

Tinc una pregunta:

Si necessiteu gent per a l’organització i tal, no preferiu que els del club no participem a la cursa?

En funció del que hem digueu m’inscric!

By Keds
    By Keds
    Participant

shiroak ha escrit:

Quote:
    Tinc una pregunta:

Si necessiteu gent per a l’organització i tal, no preferiu que els del club no participem a la cursa?

En funció del que hem digueu m’inscric!

Hola Shiroak.

De cara a l’organització de la cursa dels Templers hi ha diferents nivells de col·laboració pels quals un Km0 pot optar i en la majoria dels casos no cal renunciar a participar en la cursa.

Bàsicament el dia abans de la cursa (dissabte a la tarda) acostuma a haver molta feina per fer a Gardeny i el dia de la cursa, diumenge, també hi ha molta feina abans (acabar de muntar, entrega dorsals,….) i al finalitzar la cursa (desmuntar-ho tot). Per totes aquestes feines acostuma haver-hi molta disponibilitat de socis, familiars, simpatitzants….

Altra cosa és, també, que des de l’organització es valori molt l’oferiment de gent que vulgui estar disponible tota l’estona. De fet hi ha molta feina a fer durant la cursa al circuit, a Gardeny i a tot arreu. En aquest apartat acostumem a anar una mica (bastant !:angry:) coixos i sort en tenim dels amics “Castellers de Lleida” que sempre ens donen el seu sempre valuós suport.

Et diria, Shiroak, que algun dia vinguessis entre setmana a alguna de les reunions que aviat es començaran a fer pels temes organitzatius de Templers….i aleshores, sobre la marxa, acabis decidint el que vols fer….la llibertat al poder !!

Salutacions.

shiroak
    Participant

Ok! Espero la convocatòria de reunió, decideixo k faig i aprofito x coneixeus millor i donar-me a conèixer, k avui m’han saludat a Tàrrega gent k no coneixia!

cargol
    Participant

I ja van 200 …

XaviPapell
    Participant

A veure com van les coses aquest any, ja porto temps que no faig casi res per culpa de les molèsties dels isquis que arrossego des de fa més de un any. Quan no es un all es una ceba.
    En fi, espero tenir una mica de sort i poder estar amb vosaltres.
    Salut
    XP

bru
    Participant

Ieeeps,

Espero veure’t Xavi!!!!! :)

Una forta abraçada per tots ;)

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Serà emocionant !!!

[img size=400]https://lh6.googleusercontent.com/-CxX_btrtC_g/TgJz7MdT_TI/AAAAAAAAEGo/yOip6xAGRLQ/s640/AD0_5173.JPG[/img]

[img size=400]https://lh5.googleusercontent.com/-8Qzh5pI33dQ/TgJYxSH1JPI/AAAAAAAAEAc/r-SAk_AnbVk/s640/AD0_5171.JPG[/img]

[img size=400]https://lh5.googleusercontent.com/-v01FkabCz3Q/TgJYoJv2fMI/AAAAAAAAEAY/FSEZdMgmFic/s438/AD0_5170.JPG[/img]

Salutacions & Templers

(Les fotos sòn del gran ADOLFO)

shiroak
    Participant

Bones,

Al final m’he inscrit a Templers, serà el primer cop que el faig, i la veritat es que hem feia gràcia fer-la. L’any passat encara no feia els 10km corrent, i no hem vaig atrevir a fer-la.

Ens veiem!

Noerunner
    Participant

Ben fet gerard! T’encantara ja veuras!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 90)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.