TREKO SBA '09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    albertbo
    Participant

Rera aquest intrigant títol hi ha una iniciativa que em fa molta il·lusió presentar-vos tot seguit.

Parlem d’orientació. A algú li sona ? Que jo sàpiga, en aquest fòrum en serà la primera notícia.

SBA és la Serra de Bellmunt i Almenara. El 27 de setembre s’hi celebrarà la 1a Trekorientacio.

Ara que espero haver-vos despertat l’interès us remeto a aquests enllaços: http://www.aladrell.org i http://www.trekorientacio.com tot restant a la vostra disposició.

albertbo
    Participant

Una miqueta més d’informació, que això tira endavant i de quina manera !

“La trekorientació és un esdeveniment esportiu de caràcter popular que combina el senderisme i l’orientació, en el qual els participants fan un itinerari a peu amb l’objectiu de trobar una sèrie de balises o fites comptant amb l’ajut d’un mapa i eventualment d’una brúixola”

El que més m’agrada de la TREKO SBA ’09 és la seva singularitat i varietat de propostes: com podreu veure als enllaços corresponents podeu participar-hi sols, amb la parella i/o la canalla, amb el gos, amb amics, a competir corrent en la llarga i en la curta distància, a només provar-ho sense pressa i passar el matí en contacte directe amb la natura, a decidir en definitiva com voleu que hi sigui recordada la vostra participació.

Tots sereu igualment ben tractats i serà un honor tenir-vos entre nosaltres.

Penseu-hi un moment… …, crec que això és important. On heu anat, esportivament parlant, on vosaltres decidiu en tan gran mesura com hi voleu participar ? :dry:
    Aquí serà així, la trekorientació és molt democràtica.

albertbo
    Participant

A tothom interessat…

Dimarts 8 de setembre a partir de les 12’30 hores es farà la presentació de la TREKO SBA ’09 a la seu del Consell Comarcal de La Noguera, a Balaguer.

Una gran oportunitat per a qui pugui assistir-hi per conéixer de primera mà de que va això, resoldre dubtes i animar el personal a participar en una sens dubte engrescadora nova experiència a l’aire lliure. Garantit !

Un setembre realment mogudet, mogudet …! :woohoo: :woohoo: :woohoo:

albertbo
    Participant

La competència és dura: Mitja del Somontano el dia abans, diada castellera a Lleida el mateix dia…

Alguns ja teniu el tríptic que es va repartir a Térmens. A Albatàrrec se’n tornará a repartir, però COMPTE !, que dilluns 21 és el darrer dia per inscriure’s dins termini. Després ja només ho podreu fer el mateix dia de la Treko (el diumenge 27), a preu superior i només si hi ha disponibilitat de places.

Tingueu també en compte que encara que no hi vulgueu o pugueu anar potser algú proper a vosaltres podria estar-hi interessat, ja que és una activitat esportiva fortament diferenciada i absolutament oberta a tothom, amb múltiples combinacions possibles en distància, dificultat, companyia, etc.

Recordo l’enllaç on trobareu tota la informació: http://www.aladrell.org

albertbo
    Participant

Doncs bé, si de donar exemple es tracta… jo ja hi sóc inscrit !

Amb el meu fill petit farem tàndem, només per això ja serà especial.

albertbo
    Participant

L’organització vol comunicar-vos que s’amplia el plaç d’inscripció dins termini fins dijous 24 de setembre.

Però servidor creu que vist l’allau d’inscripcions d’última hora (no és broma, han estat moltíssimes !) a aquest ritme s’haurà de tancar necessàriament abans.

albertbo
    Participant

Dia molt intens, demà tot estarà a punt. Serem 300 participants o més, una moguda certament considerable tenint en compte totes les tecles que cal tocar per tal que la música soni bé per a tothom. Hi ha un gran desplegament de mitjans i una gran voluntat de fer-ho bé. Confio en el resultat final, que no és altre que un bon regust de boca de tots els participants.

Crit
    Crit
    Membre

Bon vespre,

Ostres, un fil monòleg de l’Albertbo. La prova es mereix molt més, que vagi molt bé, sembla que el temps acompanyarà. Gràcies Albert per ser tan tossut.

Salut

Crit

albertbo
    Participant

Gràcies crit pel gest (un de tants…).

El meu monòleg només era una petita contribució a la difusió d’aquesta proposta: jo NO estava en l’organització de la Treko, però sentia per molt bones i variades raons la prova com a pròpia i m’hi he implicat diguem-ne una mica més que com a simple col·laborador.

Crec que s’ha treballat bé des de molts dies enrere i que el resultat final ho corrobora. El mèrit només és de Drac Actiu i del Grup de Recerca Aladrell.

Podria allargar-me amb diverses explicacions però suposo que ni interessen ni jo ara tinc massa ganes. Em sé molt cansat, em sento molt content, gairebé eufòric. No serà la primera i única cursa d’orientació en que hagi participat, tant m’ha agradat… :)

albertbo
    Participant

A http://www.aladrell.org trobareu uns interessants videos de com va anar l’any passat. Crec que va ser en general força satisfactori per tothom. D’enguany encara no us en puc dir gran cosa, només que hi ha voluntat de repetir.

estefi
    Participant

es pot saber en quines daates Albert?
    m´éncanta el tema treko.
    a veure que si cau be en calendaari, no dic aque no¡¡¡¡
    estefi i petons:) :)

albertbo
    Participant

estefi ha escrit:

Quote:
    es pot saber en quines daates Albert?

L’any passat va ser el 27 de setembre. Enguany “podria” ser el 26, però tot està molt a l’aire encara.

Records ! :kiss:

albertbo
    Participant

TREKO: diminutiu de Trekorientació, activitat esportiva en la qual els participants fan un itinerari a peu amb l’objectiu de trobar una sèrie de balises o fites comptant amb l’ajut d’un mapa.

SBA: Serra de Bellmunt i Almenara, a cavall de La Noguera i L’Urgell.

Hola a tots, abans de res que jo pugui explicar, tota la informació necessària la trobareu a http://www.aladrell.org

Si us hi voleu inscriure només és per aquest mitjà o el mateix dia de la prova.

L’any passat es va celebrar al meu poble, i va ser un èxit rotund. Jo hi vaig participar amb el meu fill petit i vàrem xalar però que molt. Al recorregut fàcil, això sí…

Aquest cop serà en un poble veí i amic, la vocació sembla ser no repetir lloc i la meva col·laboració és molt tangencial.

Potser tardo, la becaina de l’estiu s’ha allargat però m’alegra veure com el fòrum s’anima de valent.

La TREKO no és precisament barata en inscripció, deixo a la valoració de cadascú allò que vol o creu que hi pot trobar.

alexoro
    Participant

El meu fill Max, 7 anys, i jo ens hem inscritcom equip familiar en la categoria d’iniciació (7km). A veure com va….

alexoro
    Participant

Ahir vaig correr la Treko de la Serra Bellmunt Almenara amb el meu fill Max, de set anys. Per als que tingueu canalla és una bona opció per portar-los a fer una activitat a l’aire lliure.

Es tracta d’orientar-se amb un mapa i tribar unes balisses i introduir-hi unna mena de xip que fa de control.

El recooregut era molt atractiu i fins i tot algunes de les balissee eren en antics bunkers restaurtas de la guerra civil. Per als petits, tota una aventura.

Ara bé, hi ha algunes coses que no em van agradar. Hi havia tres recorreguts 22 km, 15 km i 6 km. Aquest últim era d’iniciació i era on havia inscrita la majoria de nens i nenes. Doncs bé, els adults i els nens major de vuit anys pagaven 20 euros (10 els nens entre 3 i 8 anys) per participar fossi quin fossi el recorregut que fessin. No ho trobo massa coherent. No em va semblar un preu “popular” percisament, que tampoc estava compensat amb els avituallaments ni amb els regals, que no eren res de l’altre món.

Nosaltres van fer el recorregut curt pèrò els que vam fer els altres em van comentar que van disfrutar a la prova.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 21)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.