TREKO SBA '09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Arctos
    Participant

Bones,

Jo també vaig estar a Preixens, i molt content.

Això de correr amb seny i pensant i mirant el mapa m’agrada i molt. Jo diria que es un dels esports que millor materialitza lo de ment sana en cos sà.

Del preu jo només dirè que veient els preus que es gasten en altres esports encara em sembla raonable. La veritat és que fer esport no és barat i potser cobrar lo mateix a la canalla que a un adult no ho trobo gaire engrescador pels pares però tothom és lliure de anar on vol i pagar el que vulgui.

Per cert tot arribant al poble de bon matí vaig veure un equip de dos KM0 que feien el recorregut dels valents i no ens han explicat com s’ho van passar.

Salut

soc el del equip km0!! VAig anar amb el joan Bru. Va estar molt be!! Vaig enganyar al Bru per fer la treko ja k ell no havia fet mai orientació.
    El recorregut era bastant bónic i les balises estaven col·locades casi totes en ruines (any passat van ser més dificils):lol: , hem vaig deixar la bruixula al cotxe hi va haver un parell de vegades k estavam una mica “desorientats”. No ens vam perdre però feiam més recorregut ja k no podiam agafar el rumbo al no tenir bruixula. Al final la veritat k ja teniam ganes d’arribar. Jo vaig disfruta molt, el joan espero k ja farà la seva crònica. Jo hi torno segur!!!

bru
    Participant

Ieeeeps,

Doncs si, m’ho vaig passar molt bé. Va ser la meva primera cursa d’orientació, i no serà pas l’última :)

Tot i que falta dominar bastant més el mapa, varem anar trobant els punts, tot i que ens varem perdre més d’una vegada, però així varem fer més kilometres, uns 30 :)

No vaig veure si Arctos ni l’Albertbo :( , si una tal lagartija:woohoo: ;) , viva i tot remenant la cua!!!

Varem acabar tercers per equips (podi!!!)…ara, intenteu endevinar els equips que erem a la nostra categoria :P

Vaig marxar rapidet, doncs nomès hi havia una dutxa :angry: ,i, anant tot suat, no tenia gaires ganes d’esperar-me.

Salut

Joan no sera l’ultima ;) ….. el 17 octubre n’hi ha una altra i tb hi ha per equips si nomes son 3 anem?? dp de tot el k ens van donar podem beure hi menjar una setmana :laugh:

Dídac Saladrigues
    Participant

Jo també vaig participar a la categoria vermell per equips, sóm els que vam quedar segons:P . Ha estat la meva segona participació i amb ganes de repetir una altra vegada. Com explica el xavithai moltes fites estaven en cabanes o ruines i eren més fàcils de localitzar, tot així una bona manera diferent de correr. Lo de la dutxa si que es una cosa a millorar!

Salut!

A pert de lo de la dutxa tb faltava aigua com a la balissa 10, unes quantes botelles aigua per alla la 23 o 24. Si k estas apunt acabar però es quan portes més estona i et fa falta beure més. el joan anava amb bido i es va quedar sense sort k jo anava amb came i li podia donar. tb el kike un k feia la vermella individual k va fer tercer tb alla la balissa 24 es va acabar aigua… un aspecte a tenir encompte un altre any. gràcies

S'està mostrant 6 entrades - de la 16 a la 21 (d'un total de 21)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.