TRAILWALKER INTERMON OXFAM 2013 20-21 ABRIL

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Artur42
    Participant

Han passat 9 o 10 mesos des que vam saber que Mireieta havia tingut la “boja gosadia” d’inscriure-s a la Trailwalker. Quan ho vaig saber i em vaig informar sobre la cursa, em va semblar una magnífica idea. Barrejar un gran repte personal amb una enorme voluntat solidària, ha de ser una fórmula infal.lible per a la felicitat.

… I aquí em teniu. Juntament amb uns companys de la feina hem decidit prendre part en aquesta “aventura” i, si tot va com ha d’anar, el 20 d’abril estarem a Olot amb la vista posada a Sant Feliu de Guixols. Entre mig esperem trobar 100 kilòmetres atapeïts d’esport, solidaritat i companyonia.

Us convidem a visitar la nostra pàgina. Encara li falten molts elements “decoratius”, però l’anirem moblant.

http://trailwalker.intermonoxfam.org/es/equipos/ficha/esport3

Si doneu una ullada a la web de la Trailwalker 2013 veureu que l’objectiu és recaptar fons amb finalitats solidàries. No tinc cap intenció d’utilitzar aquest fòrum per “pidolar” als companys, però tampoc voldria negar l’oportunitat de col.laborar a aquells que ho vulgueu fer.

En qualsevol cas, segur que ens aniran bé els vostres ànims.

Seguirem informant.

Salut!

homedferro
    Membre

Buffff

Super equip, per passar-vos-ho molt o molt be!!!!!!

Ens mantindras informats oi?

Salut!!!

shiroak
    Participant

Quina gran admiració que sento per vosaltres, jo intento decidir-me si fer-ne una de 82 al juny, i vosaltres us atreviu amb una de 100 a l’abril. Com es prepara això? Entenc que com tot… constància, pit i collons!

Molta sort nois!

cargol
    Participant

Molts ànims Artur42, de fet una cusa així de 100 Kms no diría que no, anant fent, per camins i amb bona companyia.
    Pot ser que ens ho plantejem pel proper any de fer un/s equip/s de Km 0?
    Estarem esperant cròniques de l’experiència.
    Salut i milles.
    Abel

Artur42
    Participant

Bé, després d’un dies de silenci per culpa d’una lesió que amenaçava seriosament la meva participació en la Trailwalker, torno al fil convençut que el pitjor ja ha passat i que, tot i els 17 dies d’abandonament de les meves savatilles esportives, seré a la sortida d’Olot el dia 20 d’abril.
    Els genolls m’han tornat a jugar una mala passada. No sé si vaig sobrepassar el límit a Puigverd en la Cursa del Carnestoltes; o va ser un error fer doble volta al circuit de “propina”, o segurament que li exigeixo massa a les meves sofertes cames… El cas és que em temia una reedició de la tendinitis rotuliana del 2007, però tot ha quedat en una condropatia que fins i tot em permetrà fer un “caco” -caminar i córrer- a la marató de Barcelona, com a entrenament per a la Trailwalker.
    Agrair des d’aquí la generositat de l’Aureli, que ha volgut col.laborar amb la causa solidària del nostre equip.

Us deixo un enllaç perquè tingueu algun detall més de l’equip

http://www.esport3.cat/noticia/2075234/poliesportiu/Esport3-participara-a-la-cursa-solidaria-Trailwalker-dIntermon-Oxfam

I un altre enllaç, on podreu veure la “gesta” de la companya d’equip, Bea Garcia. Per a ella la diabetis no ha estat cap obstacle per acabar una de les curses més dures del món.

http://www.4deserts.com/atacamacrossing/

Seguirem informant!!!

Salut!

Artur42
    Participant

Hem tingut un contratemps. El Jordi, que es va lesionar a la marató de Barcelona, no arriba a temps per a la Trailwalker. El substituirà el Fernando; un crack toqui l’esport que toqui.

En 10 dies sortim!!!!

Sime
    Sime
    Participant

Caram! Una aventura com aquesta no es pot lliurar dels petits o grans inconvenients que van sortint.
    Molts ànims pel Jordi, que es recuperi aviat.

Artur42
    Participant
    cargol
    Participant

Molta força Artur42, esperarem que ens ho expliquis per a veure si l’any que ve montem un equipet de Km 0.
    Salut i milles
    Abel

Artur42
    Participant

Si voleu saber, en directe, per on m’estic arrossegant, aquí teniu un enllaç per seguir la Trailwalker en directe.

http://trailwalker.livetrail.net

No sigueu cruels :P

KIMI
    Participant

Estarem a l’aguait company gaudis del paissatge es molt bonic.
    Sort.

Hache
    Hache
    Participant

Bona sort a tots Artur42, estarem pendents de les vostres aventures!!!!

Salut,

cargol
    Participant

Companys:
    Després de 5 hores, l’Artur i el seu equip SPORT 3. jan qüasi una marató, molts anims.

http://trailwalker.livetrail.net/coureur.php

cargol
    Participant

Ja son a Girona amb 7’30 h, ara ne més lis queda fer la marató de les víes verdes.
    De ben segur que arribaràn al mar encara de día.
    Enhorabona i endevant.

cargol
    Participant

Després de 12 hores de cursa, ne més queden 19 kms i fan baixada.
    El primer equip ha arribat a les 19’49 h amb un temps de 9h 44′.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 29)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.