Sortida Km 0 Cervera

  • This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
  • #2281

    albertbo
    Participant

    Quines coses ! La feina em porta dilluns, dimarts i dimecres de la propera setmana a Cervera. Dies enrera ni m’ho podia imaginar.

    No us vindria de gust una sortida col·lectiva per allà, a pocs dies vista de la cursa ? Jo sóc dels que ha agafat l’auto "només" per això.

    Què fariem ? Alguna que altra pujada, no ? :twisted:. En tot cas, serà consensuat. Hi ha terreny de tota mena, com vaig poder comprovar "in situ" en una memorable sortida llarga amb en segarrenc l’any passat.

    No et vull trepitjar el terreny que t’és propi, segarrenc. És més, espero que si pots vinguis, i si no que ens assessoris amb la teva saviesa respecte a possibles recorreguts.

    La proposta està feta: tres dies a escollir, posem a les 19’45 hores ?

    Salut.

    #16161

    albertbo
    Participant

    No em resigno, algú hi ha d’haver amb ganes d’entrenar per Cervera i rodalies. Val molt la pena, en pocs llocs es troba tant de tot. Cap targarí :?: 🙄 😈
    Us ho poso fàcil: podria ser fins i tot dijous o divendres, del cap de setmana no hi confio gens. O potser sí ? 🙄 Us ho poso més fàcil encara: podriem sortir també al matí. Us ho poso ja en safata de plata: ens podriem dutxar, en acabar !!!!

    Yes, m’he pres la llibertat de fer una gestió al respecte. Dimecres al matí podria ser ideal, però teniu moltes portes obertes.

    Tanquem-les, no ? que hi ha corrent.

    P.S. La setmana de la que parlo és AQUESTA SETMANA, no la de la cursa.

    😉

    #16163

    lagartija
    Participant

    Bon dia!

    albertbo, company, jo avui no puc però demà… Encara m’estic recuperant de l’esguinç però si anem xino-xano. T’ho confirmo demà al matí, jo fins les 18:30 no plego aquesta setmana (faig una setmana de matí, una altra setmana matí-tarda 🙄 ). Miro els trens i autobusos i m’hi poso en contacte. Hem vindria mol de gust, per sortir de la "rutina" i veure-li la cara a la pujada. 😈

    Salut!

    #16168

    MACH3
    Participant

    Hola Nois/es

    Jo que soc Cerverí, ja fa dies que vaig proposar al grupet que habitualment coincidim al "last minute" de fer una sortida a reconeixer el circuit (ja que hi ha un parell o tres de debutants). No hi va haver massa interés
    A mi demà a la tarda em va bé de fer una expedició. Jo poso el cotxe. Podem concretar una hora per sortir de Lleida, anem fins Cervera (40′), fem el circuit (50′) i tornem

    #16169

    lagartija
    Participant

    Doncs fantàstic! Jo plego a les 18:30. D’on ets MACH3? Jo soc de Lleida. Compartiriem, no obstant despeses, no voldria pas sentir-me en deute!
    Si a l’albertbo li va bé, doncs venim demà. Ja direu quelcom.
    Algú/na més s’animaria?

    Salut!

    #16173

    albertbo
    Participant

    Bé, bé, molt bé, MOLT BÉ !

    Ja som tres, multitud ! Confirmeu-m’ho, sisplau: demà ens trobem poc abans de les 19’45 a la Piscina Coberta (en MACH3 segur que sap on és ). Això de fer el recorregut sencer no ho veig tan clar, ja ho decidirem, però sí que havia previst un petit itinerari dintre Cervera amb pujada a la Pça. Portalet inclosa, baixada per la Ctra. de Granyena com a la cursa, escurçant camí si convé i això sí (sagrat !) fer tota la mítica i encisadora pujada final des del Camí dels Horts per la Carretera Vella i el Camí dels Pagesos.

    Ens ho passarem d’allò més bé, xino-xano.

    #16197

    MACH3
    Participant

    Hola

    Perdoneu el retard en dir res, però s’ha complicat la tarda (ahir). Lagatija, ja ens coneixem (abans de mach3 era Ferran) i hem coincidit algunes vegades rodant per Lleida.
    M’hauries de dir l’hora i lloc on t’he de recollir.
    Albertbo, ens trobem a la piscina coberta i ja decidirem que fem.

    Poso un avís al last minute, a veure si s’anima algú més

    #16207

    lagartija
    Participant

    Bon dia!

    Ferran, ostres! Què despistada!
    Doncs treballo a Cap Pont, i si vols, per no perdre temps, a les 18:30 quedem al mercat de Cap Pont? O a l’alçada del "Capbrabo"?
    albertbo, prepara’t que vinc lesionada però amb ganes de guerra!

    Fantàstic!

    El meu telèfon per si hi ha res d’ultima hora 691342134.

    Salut!

    #16236

    lagartija
    Participant

    Com va dir l’albertbo: Bé, bé, molt bé, MOLT BÉ !
    Finalment, i encara que tot semblava que esdevindria un caos, per la falta de coincidències i una amenaçadora tempesta sobre el cap, els nostres "ángeles de la guarda" ens van fer trobar-nos i van retindre la tempesta fins que varem posar fi al recorregut, amb el deleït de una fantàstica dutxa al "peazo" poliesportiu!
    Efectivament li vaig veure la cara a la pujada, encara que també hem deixà veure-li el cul 😳 No res, pan comido! 😈
    Una vegada més, al darrera, però un plaer compartir-ne estones com aquesta.

    Salut.

    #16240

    albertbo
    Participant

    Com a instigador de la proposta voldria incidir-hi, potser perqué no estic molt avesat a compartir sortides.

    Voldria agrair a lagartija, MACH3 i Sergi l’esforç de venir. Agafem el cotxe per anar a curses però no tant per anar a entrenaments. La diferència ? Feu-ho i us respondreu vosaltres mateixos, depèn del que busqueu.

    Jo ahir vaig tornar a sentir la serena felicitat de les gambades compartides, jo sense presses (les sortides col·lectives són per anar plegats, no ?). Però al final també vaig posar la semi-directa.

    Una horeta maca de veritat. Gràcies.

    #16243

    segarrenc
    Participant

    Salut companys,

    Veig ara aquest fil 😳 😳 😳 , tampoc hauria pogut venir, però sí dir-vos alguna cosa. La Segarra és un llogaret fantàstic per entrenar.

    Una abraçada a tots.

    #16244

    MACH3
    Participant

    Hola a tothom

    Be, Lagartija i Albertbo, ja no se que més es pot dir: companyia excel.lent, sortida un exit i la dutxa "un puntazo". Crec que això s’hauria de repetir periodicament (em refereixo a fer un entrenament en grup fora de Lleida, la dutxa es dona ja per fet).
    Lagartija, la teva crònica m’ha recordat (quan parles del caos) que fa una setmana vaig viure una situació similar: és a dir vam passar en poca estona (en un altra situació) del pijor escenari possible, al millor. Per tant sempre hi ha esperança..
    Bé m’esta sortint una crònica molt filosofica, deu ser l’hora ….

    fins aviat

    #23301

    albertbo
    Participant

    segarrenc digué:

    A falta d’acabar de concretar amb el meu calendari laboral, el dijous 27 està previst que a quarts de 9 del matí fem el recorregut del circuit amb un amic. Si algú està ociós i disposa de temps i ganes és benvingut per afegir-s’hi. Com són dates de vacances per a molta gent i potser hi ha més disponibilitat que en altres èpoques de l’any…. al vostre criteri.

    M‘he permès la llibertat de trasplantar el teu missatge, segarrenc, del fil de la cursa aquí. L’any passat vaig llençar una iniciativa similar, amb bona resposta.

    Amb mi compteu-hi, només dieu on quedem i allí estaré com un clau !

    #23323

    segarrenc
    Participant

    Salut companys,

    Et pots permetre això i molt més albertbo….. quan a entrenaments i curses és clar. Aquesta setmana vaig de nit fins la matinada de dimecres, per tant, al meu company -de feina també- i a mi només ens queda dijous al matí. A dos quarts de nou a la sortida. A la Plaça Pius XII. Qui s’hi vulgui afegir serà ben rebut. A vegades tens dies ociosos que costa omplir, doncs només és una possibilitat. Per a gent que vol tenir una visió acurada d’un circuit…..

    Ja que l’albertbo ha tingut la gentilesa de trasladar-ho aquí, si algú té la intenció de venir que ho manifesti i així sabrem quants som.

    Una abraçada.

    #23327

    albertbo
    Participant

    Ei !, i després un bon esmorzar que us semblaria ? Seria la cloenda perfecta.

    Ara que, per arrodonir-ho del tot, una dutxa posterior a l’entrenament i abans de l’esmorzar ja seria el no va més. L’any passat vaig fer una petita gestió a la Piscina Coberta i tot van ser facilitats. A més, a MACH3 ja el coneixien…
    segarrenc, com ho veus, que us sembla ?

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 26)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.